Thumbnail
Στη Βουλή έφερε ανάρτηση του alfavita.gr η βουλευτής του ΜέΡΑ25 κ.Φωτεινή Μπακαδήμα. 

Στην ανάρτηση (11 Ιανουαρίου) με τίτλο "Άνοιξαν τα σχολεία, ξέχασαν τους φοιτητές που κάνουν πρακτική σε αυτά" το alfavita.gr δημοσιοποίησε επιστολή διαμαρτυρίας φοιτητών, στην οποία αναφέρουν ότι φοιτητές που υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που άνοιξαν, δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία.

Το πρόβλημα  αφορά στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία όπου οι φοιτητές καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στα εν λόγω μεταπτυχιακά) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται

Η κ.Μπακαδήμα στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, ζητά από την υπουργό Παιδείας να πληροφορηθεί για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε να ξεκινήσει η υλοποίηση της πρακτικής των φοιτητών επί πτυχίω εδικής αγωγής κι Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας στα σχολεία που έχουν ήδη ανοίξει, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, καθώς και ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές επί πτυχίω να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στα σχολεία που έχουν ανοίξει;

H ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Φοιτητές εμποδίζονται να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση σε ανοιχτά σχολεία»

Μεταπτυχιακοί φοιτητές Ειδική Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και Σχολικής Ψυχολογίας οι οποίοι καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης σε Ειδικά σχολεία και σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στο alfavita.gr στην οποία αναφέρουν πως δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν στα σχολεία που άνοιξαν, λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία.

Ειδικότερα, αναφέρουν στην επιστολή τους:

«Τα σχολεία της Α΄θμιας εκπαίδευσης και τα ειδικά σχολεία όλων των βαθμίδων ξεκίνησαν τη λειτουργία τους με φυσική παρουσία, αλλά φοιτητές που υλοποιούν την πρακτική τους άσκηση σε αυτά δεν μπορούν να την πραγματοποιήσουν λόγω της αναστολής των πρακτικών ασκήσεων με φυσική παρουσία. Το εν λόγω μέτρο έχει επιβληθεί από τις 7/11/2020 και μέχρι σήμερα ανανεώνεται συνεχώς.

Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση αφορά στα μεταπτυχιακά με συνάφεια με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τη Σχολική Ψυχολογία όπου οι φοιτητές καλούνται (βάσει σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στα εν λόγω μεταπτυχιακά) να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον το 60% της πρακτικής τους άσκησης στις δομές όπου αυτή υλοποιείται.

Οι αρμόδιοι του ΥΠΑΙΘ πρέπει να επιλύσουν επειγόντως το θέμα της πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης των εν λόγω φοιτητών! Ήδη έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και το εξάμηνο οδεύει στο τέλος του.»

Κατόπιν των ανωτέρω και με δεδομένα πως αφενός η καθυστέρηση επηρεάζει τα σχέδια των φοιτητών για περαιτέρω σπουδές και εύρεση εργασίας και αφετέρου, σε πολλές περιπτώσεις, παρατείνονται και τα έξοδα διαμονής,

Ερωτάται η κα Υπουργός:

  1. Για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε να ξεκινήσει η υλοποίηση της πρακτικής των φοιτητών επί πτυχίω εδικής αγωγής κι Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας στα σχολεία που έχουν ήδη ανοίξει, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας;

  2. Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές επί πτυχίω να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στα σχολεία που έχουν ανοίξει;

  3. Δεδομένου πως έχει δοθεί η δυνατότητα της εξ αποστάσεως πρακτικής, όπου αυτή είναι εφικτή και με τη σύμφωνη γνώμη καθηγητών, φορέων και φοιτητών, εξετάζεται η προοπτική, αν και εφόσον κριθεί πως είναι εφικτό λόγω των έκτακτων συνθηκών, να υλοποιηθεί εξ αποστάσεως η πρακτική των συγκεκριμένων φοιτητών ώστε αφενός να μην υπάρξει συγχρωτισμός στα σχολεία και αφετέρου να ολοκληρώσουν και εκείνοι την πρακτική τους;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης