Λάθος χαρακτήρισε την επιλογή να κλείσουν τελευταία τα σχολεία αν αυξηθεί το επιδημιολογικό φορτίο, ο καθηγητής Δημοσθένης Σαρηγιάννης, καθώς όπως ανέφερε «είναι ανησυχητικό ότι δρουν ως πολλαπλασιαστής» των κρουσμάτων.
Σημειώνεται ότι μετά την έκρηξη των κρουσμάτων του κορονοϊού και τον εντοπισμό των μεταλλάξεων, η κυβέρνηση φέρεται να κατευθύνεται στην επιβολή πιο αυστηρού lockdown με ανοιχτά τα σχολεία.
Έτσι, μετά τη χθεσινή νέα αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, που έφτασαν ξανά σε τετραψήφιο νούμερο, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο ενός πιο αυστηρού lockdown. Ωστόσο, όλα τείνουν στο ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά σε όλη τη χώρα,
Lockdown Μαρτίου για να προλάβουμε το τρίτο κύμα
Κληθείς να σχολιάσει το σενάριο για την απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 18:00, ο καθηγητής του ΑΠΘ είπε ότι είναι ημίμετρο και πως «αν θέλουμε να προλάβουνε δραστικά το τρίτο κύμα, πρέπει να πάμε σε lockdown τύπου Μαρτίου για ακριβώς τρεις εβδομάδες, ούτε δύο ούτε τέσσερις».
Ο καθηγητής σημείωσε στον ΑΝΤ1 πως έχει γίνει μια τέτοια πρόταση, διευκρινίζοντας ωστόσο, πως προς το παρόν «δεν το προτείνω ακόμα» και εξήγησε πως αναφέρεται σε περιορισμό πολλών δραστηριοτήτων. Τόνισε δε ότι μιλάμε ή για «ήπια μέτρα για πολύ καιρό ή σκληρότερα για τρεις εβδομάδες».
Τέλος, υπογράμμισε σχετικά με το θέμα της μετάλλαξης ότι «πρέπει η κυβέρνηση να έχει καλύτερη εικόνα σε όλη τη χώρα», αναφέροντας πως υπάρχουν εργαστήρια στη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη, τα οποία πρέπει να ενεργοποιηθούν για την ανάλυση δειγμάτων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη