ΔΑΚΕ κατά Παρεμβάσεων: Επιχείρησαν να ασκήσουν τρομοκρατία
«Πυρά» από τη ΔΑΚΕ κατά των Παρεμβάσεων για την πρόταση για μη κατάθεση βαθμολογίας του πρώτου τετραμήνου

Επίθεση κατά μελών του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ εξαπέλυσε η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ζήτημα της κατάθεσης βαθμολογίας του πρώτου τετραμήνου.

Συγκεκριμένα, η ΔΑΚΕ υποστηρίζει ότι η πρόταση των μελών των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ για μη κατάθεση βαθμολογίας «δεν έχει εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, αλλά έχει ξεκάθαρη πολιτική στόχευση».

Επίσης, ισχυρίζεται ότι επιδιώκουν να ακυρώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία που συντελείται, κάτω από δύσκολες συνθήκες, το τελευταίο δίμηνο και να παρουσιάσουν μία εικόνα διάλυσης της εκπαίδευσης.

«Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ αδιαφορούν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω της πανδημίας και επιζητούν να εισπράξουν πολιτικά οφέλη» επισημαίνουν μεταξύ άλλων και προσθέτουν:

«Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, μετά την αποτυχία τους να περάσουν την άποψή τους ως θέση του κλάδου, χρησιμοποίησαν τους συνδικαλιστές τους στις τοπικές ΕΛΜΕ και τους φίλους της παράταξής τους, για να υλοποιήσουν την πρότασή τους. Με την τακτική αυτή αποδεικνύουν για  άλλη μία φορά την παντελή έλλειψη σεβασμού στις αποφάσεις της πλειοψηφίας. Επιχείρησαν μέσα στους Συλλόγους Διδασκόντων να ασκήσουν τρομοκρατία στους συναδέλφους, που είχαν αντίθετη άποψη».

Τέλος, η ΔΑΚΕ καταγγέλλει «τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, που για μικροπολιτικούς λόγους καλέσανε τους καθηγητές που ανήκουν στον χώρο τους να πλήξουν τους μαθητές τους και να απαξιώσουν τον κόπο των συναδέλφων τους».

Η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση τα ΔΑΚΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ζήτημα της κατάθεσης βαθμολογίας του πρώτου τετραμήνου:

«Το τελευταίο δίμηνο του πρώτου τετραμήνου τα μέλη των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ επιχείρησαν επανειλημμένα να περάσουν την άποψή τους στην Ομοσπονδία για τη μη κατάθεση βαθμολογίας. Το επιχείρημά τους ήταν ότι λόγω της τηλεκπαίδευσης, που ξεκίνησε στις 09 Νοεμβρίου 2020, οι καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν έχουν διαμορφώσει επαρκή άποψη για την επίδοση των μαθητών τους.

Δε μας εκπλήσσει η στάση τους. Είναι γνωστή η άποψη των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ για την τηλεκπαίδευση. Την απορρίπτουν συλλήβδην. Και βέβαια, ταυτόχρονα απαξιώνουν την προσπάθεια χιλιάδων συναδέλφων να διατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία ζωντανή. Η πρόταση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ για μη κατάθεση βαθμολογίας δεν έχει εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, αλλά έχει ξεκάθαρη πολιτική στόχευση. Επιδιώκει να ακυρώσει την εκπαιδευτική διαδικασία που συντελείται, κάτω από δύσκολες συνθήκες, το τελευταίο δίμηνο και να παρουσιάσει μία εικόνα διάλυσης της εκπαίδευσης.

Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ αδιαφορούν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω της πανδημίας και επιζητούν να εισπράξουν πολιτικά οφέλη. Το προηγούμενο διάστημα, υποκαθιστώντας τους ειδικούς, απαιτούσαν να ανοίξουν τα σχολεία, ενώ η πανδημία σάρωνε τη χώρα!!! Αδιαφορούσαν για την αγωνία των εκπαιδευτικών, των γονέων και των μαθητών, οι οποίοι πάνω από όλα έθεταν το ζήτημα της υγείας. Ενώ το τετράμηνο όδευε προς τη λήξη του, κατέθεσαν την πρόταση για μη κατάθεση βαθμολογίας. Πάνω από όλα η τακτική της ισοπέδωσης και της διάλυσης.

Ευτυχώς, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δεν υιοθέτησε την άποψη των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. Έκρινε, και σωστά, ότι το ζήτημα της κατάθεσης βαθμολογίας αφορά τον κάθε διδάσκοντα ξεχωριστά. Επεσήμανε, βέβαια, ότι είναι εύλογο να μην καταθέσει βαθμολογία ένας εκπαιδευτικός (π.χ ένας αναπληρωτής, που προσελήφθη τον Νοέμβριο), που δεν έχει διαμορφώσει σαφή εικόνα για τους μαθητές του.

Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, μετά την αποτυχία τους να περάσουν την άποψή τους ως θέση του κλάδου, χρησιμοποίησαν τους συνδικαλιστές τους στις τοπικές ΕΛΜΕ και τους φίλους της παράταξής τους, για να υλοποιήσουν την πρότασή τους. Με την τακτική αυτή αποδεικνύουν για  άλλη μία φορά την παντελή έλλειψη σεβασμού στις αποφάσεις της πλειοψηφίας. Επιχείρησαν μέσα στους Συλλόγους Διδασκόντων να ασκήσουν τρομοκρατία στους συναδέλφους, που είχαν αντίθετη άποψη.

Οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ με τη στάση τους αυτή:

Απαξιώνουν τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν οι χιλιάδες συνάδελφοι, για να ανταποκριθούν στις δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης. Τους υπενθυμίζουμε ότι οι συνάδελφοι αφιέρωσαν περισσότερες εργατοώρες, από ό, τι συνήθως, για να φτιάξουν φύλλα εργασίας, ηλεκτρονικές τάξεις, να διορθώσουν και να αποστείλουν τις απαντήσεις στους μαθητές τους και να οργανώσουν εν γένει τη διδασκαλία.

Μηδενίζουν την προσπάθεια των επιμελών μαθητών κατά τη διάρκεια του τετραμήνου. Χιλιάδες μαθητές ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης και απέστειλαν όλα τα φύλλα εργασίας, στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν. Σπατάλησαν πολλές ώρες μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών τους ή των κινητών και ήταν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Οι μαθητές αυτοί δικαιούνται να νιώθουν απογοητευμένοι από τους καθηγητές τους, που αρνήθηκαν να τους επιβραβεύσουν.  

Δίνουν το δικαίωμα στην Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε μείωση των αργιών, των διακοπών του Πάσχα καθώς και σε παράταση του διδακτικού έτους. Η λογική των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ότι η διδασκαλία μέσω τηλεκπαίδευσης είναι ελλειμματική και  η απαίτησή τους να επαναληφθεί το κομμάτι της ύλης, το οποίο διδάχθηκε διαδικτυακά είναι τα καλύτερα επιχειρήματα  για τις προαναφερόμενες πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας. Οι συνάδελφοι των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ παραγνωρίζουν ότι φέτος δεν πραγματοποιήθηκε καμία εκδρομή και δεν χάθηκε καμία ώρα διδασκαλίας. Ακόμα και στην περίπτωση της πρόσφατης κακοκαιρίας που έπληξε τη χώρα μας, τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν κανονικά σε όλη την Ελλάδα μέσω τηλεκπαίδευσης.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε αναγνωρίζει τις αδυναμίες της διδασκαλίας μέσω τηλεκπαίδευσης. Και εμείς πιστεύουμε ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι η πιο αποτελεσματική. Όμως, σε περίοδο κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε, η εξ αποστάσεως διδασκαλία καλύπτει σε ικανοποιητικό βαθμό τις διδακτικές ανάγκες.

Πρώτιστο, όμως, μέλημα των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την άποψη της παράταξής μας, είναι η ενθάρρυνση και η επιβράβευση των μαθητών εκείνων που στις δύσκολες αυτές συνθήκες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Για τον λόγο αυτό καταγγέλλουμε τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, που για μικροπολιτικούς λόγους καλέσανε τους καθηγητές που ανήκουν στον χώρο τους να πλήξουν τους μαθητές τους και να απαξιώσουν τον κόπο των συναδέλφων τους.                                                                                               Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε»         

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες