Περιμένοντας τις οδηγίες περί αξιολόγησης...
...μετά έκλειναν τον Αριστοτέλη και συζητούσαν ήρεμα ανταλλάσσοντας γνώμες και επιχειρήματα, σημειώνοντας ένα ένα τα σημεία που συμφωνούσαν, με βασικό κριτήριο ότι η απόφαση αφορά εκτός των άλλων τα παιδιά, το μέλλον μας.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ τις οδηγίες περί αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης

Ήταν ένα όνειρο....

Και πάλι μια φορά ακόμα στο ίδιο έργο θεατές δεκαετίες τώρα:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Να δεχθείτε την αξιολόγηση είναι υποχρέωσή σας... Να έχετε αυτονομία. Είστε επιστήμονες. Περιμένετε οδηγίες μας...

ΔΟΕ -ΟΛΜΕ: Να μη δεχθείτε την αξιολόγηση είναι καθήκον σας. Να έχετε αυτονομία. Είστε επιστήμονες. Περιμένετε οδηγίες μας...

ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ: Εμείς αξιολογούμαστε. Μάλλον οι εκπαιδευτικοί δεν θέλετε την αξιολόγηση για να είστε αυτονομημένοι. Μάλλον δεν είστε και τόσο επιστήμονες...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Επειδή είμαστε επιστήμονες ,θέλουμε αξιολόγηση, με ανθρώπινο πρόσωπο. Ούτε εργαλειοθήκη ΟΟΣΑ ούτε μπάχαλο..

Περιμένοντας κι εγώ σαν εκπαιδευτικός -απορώντας για το που βρίσκεται η αλήθεια - τις ΟΔΗΓΙΕΣ , κοιμήθηκα

Και είδα τη κα Κεραμέως και εκπροσώπους της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ μαζί με απλούς δασκάλους της τάξης να συνεδριάζουν σε όμορφο κλίμα, συνεργατικό., κλεισμένοι σε ένα δωμάτιο από το οποίο είχαν συμφωνήσει να μη βγουν αν δεν έβρισκαν την μέση οδό, μια επιστημονική κοινά αποδεκτή λογική πρόταση αξιολόγησης, που σέβεται τα πρόσωπα εκπαιδευτικών και μαθητών, ωφέλιμη για όλους και για την παιδεία.

Κάθε μέρα πριν ξεκινήσουν τη συνεδρίαση διάβαζαν και σχολίαζαν το απόσπασμα "Αρετή, μεσότητα και ακρότητες" από τα Ἠθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη ( Β, 1106b 27-1107a 8). Μετά έκλειναν τον Αριστοτέλη και συζητούσαν ήρεμα ανταλλάσσοντας γνώμες και επιχειρήματα, σημειώνοντας ένα ένα τα σημεία που συμφωνούσαν, με βασικό κριτήριο ότι η απόφαση αφορά εκτός των άλλων τα παιδιά, το μέλλον μας.

Δεν πίστευα στα μάτια μου. Από την πολλή χαρά μου, ξύπνησα.

Ήταν ένα όνειρο....

 

Νίκος Κοτοπούλης

Διευθυντής 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών "Γεώργιος Γλαράκης"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

augenakis
Λευτέρης Αυγενάκης: Γιατί δεν έγινε η προσαγωγή του - Τι είπε στους αστυνομικούς ο εργαζόμενος
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της ΕΛ.ΑΣ., ο νεαρός εργαζόμενος «δεν περιέγραψε κάποια σωματική βλάβη αλλά εξύβριση και απειλή
Λευτέρης Αυγενάκης: Γιατί δεν έγινε η προσαγωγή του - Τι είπε στους αστυνομικούς ο εργαζόμενος
άντρας παγκάκι
Θεσσαλονίκη: Κατέληξε ο ηλικιωμένος που ξυλοκοπήθηκε βάναυσα από τον γιό του
Ο γιος του 82χρονου είχε συλληφθεί με την κατηγορία της βαριάς σωματικής βλάβης και της ενδοοικογενειακής βίας
Θεσσαλονίκη: Κατέληξε ο ηλικιωμένος που ξυλοκοπήθηκε βάναυσα από τον γιό του