Εκπαιδευτικοί: Καμία ηλεκτρονική καταγραφή της ύλης
Να μην γίνει καμία ηλεκτρονική καταγραφή της ύλης ζητούν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών, τονίζοντας σε ανακοίνωσή τους πως στόχος της κυβέρνησης είναι να νομιμοποιήσει την τηλε «εκπαίδευση» και να ξεκινήσει η επόμενη σχολική χρονιά με δεδομένο το ψέμα ότι όλα έγιναν κανονικά

Να μην γίνει καμία ηλεκτρονική καταγραφή της ύλης ζητούν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών, τονίζοντας σε ανακοίνωσή τους πως στόχος της κυβέρνησης είναι να νομιμοποιήσει την τηλε «εκπαίδευση» και να ξεκινήσει η επόμενη σχολική χρονιά με δεδομένο το ψέμα ότι όλα έγιναν κανονικά.

Αναλυτικά

Παρόλο που το ναυάγιο της τηλε-«εκπαίδευσης» είναι τόσο φανερό που ακόμα και παράγοντες του συστήματος το αναγνωρίζουν (δήλωση του υφυπουργού Παιδείας ότι «η τηλε-εκπαίδευση είναι σαν να κάνεις μάθημα σε τοίχο» και πλήθος δημοσιευμάτων σε απολύτως συστημικά ΜΜΕ), το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση με την κρίσιμη βοήθεια της ΟΛΜΕ συνεχίζουν να προσπαθούν να την επιβάλλουν ως κανονική εκπαιδευτική διαδικασία. Γι΄ αυτό το Υπουργείο Παιδείας, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στα χρονικά της εκπαίδευσης στη χώρα μας, απαιτεί να καταγραφεί ηλεκτρονικά στο myschool η διδαχθείσα ύλη στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και στην Α΄ και Β΄ τάξη των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ! 

Δεν πρόκειται για μια τυπική, υπηρεσιακού χαρακτήρα καταγραφή, αλλά για προώθηση της επίθεσης της κυβέρνησης στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με βασικούς στόχους  : 

Να νομιμοποιήσει την τηλε «εκπαίδευση». Δηλαδή, να απογειώσει την ταξικότητα και τον αποκλεισμό από το σχολείο των μαθητών από τα φτωχά λαϊκά στρώματα. Ταυτόχρονα, να δικαιολογήσει και να επεκτείνει την πολιτική της αδιοριστίας και της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. 

Να ξεκινήσει η επόμενη σχολική χρονιά με δεδομένο το ψέμα ότι όλα έγιναν κανονικά, ώστε να μην κάνουν αναπροσαρμογή της ύλης στις επόμενες τάξεις. Έτσι, θα δικαιολογήσει τη βάρβαρη ταξική πολιτική της, ρίχνοντας την ευθύνη ξανά σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τις «αδυναμίες» που εμφανίζουν οι πρώτοι. 

Να εμπεδώσει τον κεντρικό ηλεκτρονικό έλεγχο κάθε πτυχής της σχολικής ζωής. Και η διαδικασία αυτή θα είναι μόνο η αρχή. Ποιος αμφιβάλλει ότι αύριο δεν θα ζητηθεί η ηλεκτρονική καταγραφή των τεστ, των διαγωνισμάτων κ.α. σε απόλυτη σύνδεση με την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών; 

Δεν μπορεί, τέλος, να αποκλειστεί και το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση την ψεύτικη εικόνα ότι «όλα είναι καλά», για να υπαναχωρήσει από την αρχική διαρροή πως δεν θα γίνουν εξετάσεις φέτος και να τις πραγματοποιήσει με την τράπεζα θεμάτων για την Α΄ Λυκείου. Τις πραγματικές προθέσεις της για το τσάκισμα του δικαιώματος του λαού και των παιδιών του στις σπουδές τις έκανε ήδη φανερές με τα εκτρώματα που ψήφισε όλο το προηγούμενο διάστημα. Με την ελάχιστη μείωση της ύλης των πανελλαδικών για τους μαθητές της φετινής Γ΄Λυκείου και την εφαρμογή της βάσης εισαγωγής-κόφτη, που θα μειώσει τους εισακτέους στα πανεπιστήμια περίπου κατά 30 %.  

Και ενώ συμβαίνουν αυτά, για την ηλεκτρονική καταγραφή η ΟΛΜΕ λάμπει με την απουσία της και η σιωπή της για το θέμα είναι εκκωφαντική! Έχουν περάσει τόσες μέρες και ούτε λέξη, συναινώντας, ουσιαστικά,  στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής καταγραφής της ύλης. Οι δυνάμεις του πρώην και νυν κυβερνητικού συνδικαλισμού, ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ αλλά και το ΠΑΜΕ συνεχίζουν να βάζουν «πλάτη» στην κυβέρνηση για την εμπέδωση της κακόφημης τηλε-«εκπαίδευσης», ενώ και οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί. 

Οι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ καλούμε τα σωματεία να πάψουν να «σφυρίζουν αδιάφορα» και να πάρουν θέση. Να μην αναγνωρίσουν την τηλε «εκπαίδευση» ως κανονική εκπαιδευτική διαδικασία. Να καλέσουν τους συναδέλφους να καταθέσουν μόνο την ύλη που διδάχθηκε δια ζώσης, να μην καταθέσουν ύλη τηλε «εκπαίδευσης» και να δηλώσουν ως αιτιολογικό :  

"Αδυνατώ να υπογράψω ως διδαχθείσα την ύλη που πραγματευθήκαμε κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς η διαδικασία δεν εξασφαλίζει την καθολική και ισότιμη συμμετοχή των μαθητών σε αυτήν. Ενδεχόμενη δήλωση της ύλης που πραγματευθήκαμε κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως διδαχθείσα θα σήμαινε παράκαμψη και αποδοχή των παραπάνω προβλημάτων". 

ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΥΛΗΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» 

ΟΧΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ 

ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ - ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/ 4763 

​ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο