Δυσπρόσιτα: Επανακαθορισμό των περιοχών προανήγγειλε η Ζ. Μακρή
Μετά την επαναφορά της διπλής μοριοδότησης, το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει τον επανακαθορισμό του πλαισίου χαρακτηρισμού των περιοχών ως δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων

Σε ερώτηση του βουλευτή Καρδίτσας της ΝΔ, Γιώργου Κώτσου σχετικά με την αναδρομική προσμέτρηση της διπλής μοριοδότησης των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες/ απομακρυσμένες περιοχές, η υφυπουργός Παιδείας γνωστοποίησε πως στον άμεσο σχεδιασμό του υπουργείου είναι «ο εξορθολογισμός και επανακαθορισμός του πλαισίου χαρακτηρισμού των περιοχών ως δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων, λαμβάνοντας υπόψιν τις πραγματικές ανάγκες και δυσκολίες σύνδεσης ή μετακίνησης, όπου αυτές εντοπίζονται».

Σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή, το υπουργείο Παιδείας προχώρησε ήδη «στην ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών για την δημιουργία κατάλληλων κινήτρων για την ενθάρρυνση των εκπαιδευτικών αναφορικά με την ανάληψη υπηρεσίας σε δυσπρόσιτες περιοχές και των περιορισμό των περιπτώσεων ανακλήσεων ή μη αποδοχής διορισμού εκπαιδευτικών», επαναφέροντας τη διπλή μοριοδότηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα μέρη με διάταξη του ν. 4692 (Α’ 111) «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις».

Σύμφωνα με το άρθρο 42 «Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας» του ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111/Α’/12-6-2020): «Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) αντικαθίσταται ως εξής: (…) ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β΄ της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ’ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες».

Σύμφωνα, δε, με την παρ. 7 του άρθρου 138 του ιδίου νόμου «Η ισχύς της υποπερ. ββ΄ της περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, όπως η περίπτωση αυτή προστίθεται με το άρθρο 42 και της περ. στ΄ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 43 του παρόντος, αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021».

«Ως αντιπολίτευση είχαμε στηλιτεύσει τις επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης και, συγκεκριμένα αφενός την κατάργηση της διπλής μοριοδότησης των υπηρετούντων σε τέτοιες περιοχές εκπαιδευτικών, αφετέρου τον μαζικό αποχαρακτηρισμό περιοχών δυσπρόσιτων, συνεπεία των οποίων το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για ανάληψη υπηρεσίας σε σχολικές μονάδες τέτοιων περιοχών να είναι σημαντικά μειωμένο, ώστε το έργο της στελέχωσής τους να καθίσταται ακόμη δυσκολότερο» ανέφερε η υφυπουργός, προαναγγέλλοντας τον επανακαθορισμό των περιοχών ως δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων.

Δείτε εδώ την απάντηση της υφυπουργού Παιδείας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sardela
Σαρδέλες: Ένα υγιεινό και αξιοπερίεργο ψάρι που πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας
Μελέτες και συστάσεις, όπως αυτές του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας και της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας, τονίζουν τη σημασία της ένταξης των...
Σαρδέλες: Ένα υγιεινό και αξιοπερίεργο ψάρι που πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας
PIERRAKAKIS
Ειδική Αγωγή: Τι παρουσιάζει ο Πιερρακάκης στο άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ στη Βαρσοβία
Εκθετική αύξηση του αριθμού των μαθητών με αναπηρία καθώς o αριθμός των εν λόγω μαθητών από 68.000 το σχολικό έτος 2014-2015 ανήλθε σε 110.000 το...
Ειδική Αγωγή: Τι παρουσιάζει ο Πιερρακάκης στο άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ στη Βαρσοβία