Εγκληματική χαρακτηρίζει την κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο ενίσχυσης της δημόσιας υγείας.
Παράλληλα απαιτούν τη λήψη αναγκαίων μέτρων και ζητούν μεταξύ άλλων 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, καθώς και αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
Αναλυτικά
Τα σχολεία να ανοίξουν με μέτρα προστασίας. Όχι άλλος εμπαιγμός
Μετά από ένα χρόνο από την έναρξη της πανδημίας, αποδεικνύεται καθημερινά ότι η κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας είναι εγκληματική. Από τη μια, οι νεκροί, οι διασωληνωμένοι και τα κρούσματα αυξάνονται καθημερινά κι από την άλλη, κανένα ουσιαστικό μέτρο ενίσχυσης της δημόσιας υγείας δεν λαμβάνεται.
Η κυβέρνηση αρνείται να ενισχύσει τα δημόσια νοσοκομεία με τις αναγκαίες προσλήψεις, να δημιουργήσει και να στηρίξει την σχεδόν ανύπαρκτη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, χλευάζει τις προτάσεις για περιορισμό του συνωστισμού στα ΜΜΜ, ομολογώντας δημόσια ότι «δεν μπορεί να γεννήσει λεωφορεία», αφήνει ασύδοτους τους εργοδότες στους μεγάλους εργασιακούς χώρους και δεν επιβάλει τα αναγκαία μέτρα, όπως πρόσληψη προσωπικού με αύξηση βαρδιών για λιγότερο συνωστισμό.
Όλο το μοντέλο επιδημιολογικής αντιμετώπισης στηρίχτηκε στην ατομική ευθύνη και στην υπόσχεση ότι η «ελευθερία» θα έρθει με τους εμβολιασμούς, τη στιγμή που η μία χώρα έκλεβε τα εμβόλια από την άλλη και κατέρρεε ο μύθος της “ευρωπαϊκής αλληλεγγύης” και φαίνονται τα καταστροφικά αποτελέσματα από την ύπαρξη πατεντών που απαγορεύουν να διαμοιραστεί η συλλογική επιστημονική γνώση για να παραχθούν σε κάθε χώρα μαζικά τα εμβόλια.
Τα σχολεία παραμένουν κλειστά σχεδόν πέντε μήνες, η τηλεκπαίδευση έχει φτάσει στα όριά τους τις αν(τ)οχές εκπαιδευτικών και μαθητών, ενώ το σκάνδαλο με τη cisco επιβεβαιώνει τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης η οποία καθόλου δεν ενδιαφέρθηκε να κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία ικανοποιώντας τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κόσμου (τμήματα με 15 το πολύ μαθητές, με μόνιμους διορισμούς, με αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των κανόνων υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας, με μαζικά και δωρεάν τεστ, με ευρύχωρες τάξεις, με μόνιμους διορισμούς ειδικού προσωπικού (σχολιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, προσωπικού καθαριότητας, φύλαξης, κλπ).
Και ξαφνικά ανακοινώνεται το άνοιγμα των σχολείων και του λιανεμπορίου από την επόμενη βδομάδα και το Υπουργείο παιδείας μας προβάλλει τώρα ως καινοτόμα λύση τα self test. και τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών με αδιάθετα εμβόλια.
Κι ενώ μεσολαβούν λίγες μέρες από το προαναγγελθέν άνοιγμα των σχολείων, η Υπουργός Παιδείας σε δηλώσεις στα ΜΜΕ διευκρίνισε ότι “το τεστ αυτό θα το παίρνουν οι γονείς δωρεάν από τα φαρμακεία. Δικαιούται κάθε παιδί, όπως και κάθε ενήλικας, τέσσερα τεστ τον μήνα. Κάθε Δευτέρα μαθητές και εκπαιδευτικοί θα κάνουν το self-test, με στόχο να θωρακίσουμε όσο μπορούμε τα σχολεία μας”.
Λίγο μετά η υφυπουργός σε άλλο κανάλι δηλώνει κυνικά ότι “δεν είναι δική τους αρμοδιότητα” η διασφάλιση της διενέργειας των self test, αλλά ούτε και η καταγραφή των αποτελεσμάτων αυτών. Άλλη μια φορά όλα επαφίενται στην ατομική ευθύνη η οποία θα στοχοποιηθεί σε ενδεχόμενο νέο φιάσκο, ενώ ταυτόχρονα η κυβέρνηση προσφέρει εκατομμύρια ευρώ στις εταιρίες παραγωγής self-test αντί να τα διαθέσει για ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί βγαίνουν στη ζητιανιά ώστε να εμβολιαστούν με όσα εμβόλια περισσεύουν από τους προγραμματισμένους εμβολιασμούς του πληθυσμού.
Είναι σαφές ότι η απόφαση για άνοιγμα των σχολείων αντανακλά και την πίεση που δέχεται η κυβέρνηση από την κούραση και αγανάκτηση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση. Είναι, όμως ολοφάνερο, επίσης, ότι οι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες πιέζουν για να ανοίξει ο τουρισμός-ήδη τα πρώτα charter κατέφθασαν στα νησιά μας, αλλά και από τους σχολάρχες των ιδιωτικών σχολείων που θέλουν να πληρωθούν το β΄ τετράμηνο. Φυσικά συνδέεται και με την πρόθεσή της να διεξαχθούν κανονικά οι πανελλαδικές φέτος, παρόλο που 2 στους 3 μαθητές δηλώνουν ότι δεν έχουν αφομοιώσει την ύλη.
Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες είναι επιτακτική ανάγκη οι σχολικές μονάδες να συνεχίσουν να λειτουργούν, με τους μέγιστους όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αναγκαία μέτρα:
· Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
· Τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.
· Να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί και να πάρουν πίσω την απαίτηση για υπεύθυνη δήλωση. Το ονοματεπώνυμο και το ΑΜΚΑ αρκούν, όπως έγινε και στους γιατρούς.
· Να καταργηθούν τώρα οι πατέντες στα φάρμακα και τα εμβόλια ώστε να είναι δυνατή η μαζική παραγωγή τους σε κάθε χώρα που τα χρειάζεται.
· Την στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!
· Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.
· Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
· Να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
· Περαιτέρω μείωση στην ύλη των πανελλαδικών μαθημάτων, αλλά και της διδακτέας ύλης όλων των τάξεων. Αναδιάρθρωση της ύλης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη