Οργανικά κενά στα σχολεία: Απέχουν πολύ από τις πραγματικές ανάγκες
Πάγια θέση μας είναι η οργανική σύνθεση των σχολείων να υπολογίζεται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών αναφέρουν μεταξύ άλλων οι , τελευταίοι εκλεγμένοι αιρετοί της ΑΣΕ Π.Ε. Αν. Αττικής αναφορικά με την επικύρωση οργανικών κενών σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής

Update από το Σύλλογο «Κώστας Σωτηρίου»: 

Μετά και από την ανακοίνωση/παρέμβαση του συλλόγου μας Π.Ε. να δοθούν τα 2α τμήματα ένταξης βάσει του νόμου  4638/18-11-19 Άρθρο 28 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) που προβλέπει τοποθέτηση δεύτερου εκπαιδευτικού σε ΤΕ που καλύπτουν)  τις προϋποθέσεις  (250 μαθητές και 15 διαγνώσεις) και να δοθεί παράταση της διαδικασίας.

Η Δ/νση Αν. Αττικής επανεξέτασε το ζήτημα και σε επικοινωνία μαζί μας ενημέρωσε ότι

☑️επικαιροποιεί  τα οργανικά κενά συμπεριλαμβάνοντας τα 2α τμήματα ( 31 συνολικά σε Α΄ και Β΄ Ανατολικής Αττικής!!)

☑️παρατείνει τη διαδικασία υποβολής των κενών

☑️ανοίγει τη διαδικασία υποβολής με email προκειμένου να δηλώνονται σωστά οι προτιμήσεις και των ειδικών σχολείων που απέκλειε η ηλεκτρονική υποβολή!!

***

Τα οργανικά κενά  της Αν. Αττικής απέχουν κατά πολύ από τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων τονίζουν με δήλωσή τους η Μαρία Σφυρή και ο Γιώργος Γεωργίου, τελευταίοι εκλεγμένοι αιρετοί της ΑΣΕ Π.Ε. Αν. Αττικής αναφορικά με την επικύρωση οργανικών κενών σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής.

«Πάγια θέση μας είναι η οργανική σύνθεση των σχολείων να υπολογίζεται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών» αναφέρουν, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να μονιμοποιηθούν οι χιλιάδες αναπληρωτές που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

Η ανακοίνωση: 

Τοποθέτηση της Μαρίας Σφυρή (τακτικό μέλος) και του Γιώργου Γεωργίου, τελευταίοι εκλεγμένοι αιρετοί της ΑΣΕ Π.Ε. Αν. Αττικής αναφορικά με την επικύρωση οργανικών κενών σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Αττικής.

Συνάδελφοι, 

στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής (14/4/2021) με τα δοτά μέλη επικυρώθηκαν τα οργανικά κενά της περιφέρειάς μας. Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια, παρότι τα κενά δεν προσδιορίζονταν με βάση τις προτάσεις του κλάδου και παρά το γεγονός ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ως κρατικά όργανα εφάρμοζαν την αντιεκπαιδευτική πολιτική αποτυπώνοντας ψυχρά και λογιστικά τα κενά, εξασφάλιζε τον έλεγχο και την ενημέρωση για διαδικασίες που αφορούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Τα οργανικά κενά  της Αν. Αττικής, όπως αυτά αποτυπώνονται στους πίνακες, απέχουν  κατά πολύ από τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων μας, αν συνυπολογίσουμε ότι  στην περιφέρειά μας  αυτή τη σχολική χρονιά έχουν προσληφθεί 1.8ΟΟ αναπληρωτές, ότι μετά από σχεδόν δυο σχολικές χρονιές πανδημίας οι επιπτώσεις στα παιδιά είναι τεράστιες  τόσο στον κοινωνικό- συναισθηματικό τομέα όσο και στο γνωστικό γεγονός που επιβάλλει την επιπλέον στήριξή τους.

Πάγια θέση μας είναι η οργανική σύνθεση των σχολείων να υπολογίζεται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Δηλαδή 15 μαθητές στο Νηπιαγωγείο, στην Α και Β Δημοτικού, 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις Δημοτικού. Να υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου. Να δίνονται  όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά, να δίνεται κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης, να υπολογιστούν οι αυξημένες ανάγκες σε Ειδική Αγωγή, Τμήματα Ένταξης, Τάξεις Υποδοχής και στην Ενισχυτική Διδασκαλία.

Για τα Τμήματα Ένταξης

Μετά από ενημέρωση από το Σύλλογο «ο Σωκράτης», κατόπιν επικοινωνίας του με τη Διεύθυνση ΠΕ Αν. Αττικής, η Διεύθυνση θα προχωρήσει σε συμπληρωματική αίτηση των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δίνοντας επιπλέον οργανικά κενά στα Τμήματα Ένταξης, όπως αυτά καθορίζονται  στο άρθρο 28 του νόμου 4638/2019 «  …. στα Τ.Ε. των σχολικών μονάδων της Α/θμιας εκπαίδευσης στις οποίες φοιτούν έως 250 μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής ενώ στα Τ.Ε των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από 250 μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον 15 με διαγνωσμένη, από αρμόδιο δημόσιο φορέα, αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται 2 εκπαιδευτικοί.»

Συσπειρωμένοι  στα σωματεία μας διεκδικούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Μονιμοποίηση των χιλιάδων αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»