kinitopoiisi
Alexandros Michailidis / SOOC
Στην αυριανή κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Παιδείας καλεί και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» εν όψει της ανακοίνωσης των 5.250 διορισμών

Στην αυριανή κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Παιδείας, στις 13.00, καλεί και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» εν όψει της ανακοίνωσης των 5.250 διορισμών. Μάλιστα, προκηρύσσει και στάση εργασίας 1-3 ώρες για να διευκολύνει τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην κινητοποίηση.

Όπως και οι περισσότεροι σύλλογοι, έτσι και ο ΣΕΠΕ Α. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής τονίζει ότι οι εξαγγελμένοι διορισμοί δεν αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων και ζητά μεταξύ άλλων να συσταθούν άμεσα οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση:

Μετά από 11 χρόνια αδιοριστίας και περιπλάνησης, που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις, μετά από ελάχιστους διορισμούς στην ειδική αγωγή και με τεράστια κενά στα σχολεία με τον αριθμό των αναπληρωτ(ρι)ών φέτος να έχει αγγίξει τους 50.000, η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας υπόσχονται διορισμούς-ψίχουλα σε «φάσεις». Η κυβέρνηση της Ν.Δ εξαγγέλλει διορισμούς στη γενική αγωγή (σε δύο φάσεις) κάτω από το βάρος των τραγικών ελλείψεων και φυσικά της αδιάκοπης μάχης που δώσαμε.

Οι 5.250 διορισμοί ψίχουλα όχι μόνο δε λύνουν το πρόβλημα, αλλά αντίθετα συντηρούν και διογκώνουν το καθεστώς των χιλιάδων συμβασιούχων στην εκπαίδευση. Από το 2010 μέχρι σήμερα αποχώρησαν 47.560 εκπαιδευτικοί με συνταξιοδότηση, ενώ μόνο το καλοκαίρι του 2021 αναμένεται να αποχωρήσουν λόγω συνταξιοδότησης περίπου 8.000 συνάδελφοι! Η κυβέρνηση προκλητικά καυχιέται για το «σπάσιμο» της αδιοριστίας, ανακοινώνοντας πώς θα μονιμοποιήσει λιγότερους από όσους θα συνταξιοδοτηθούν και πιο συγκεκριμένα ούτε το 10% των προσλήψεων που πραγματοποιήθηκαν φέτος. Με άλλα λόγια, παραδέχεται ότι τα σχολεία τον Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν με χειροτέρους όρους!

Οι κυβερνητικές εξαγγελίες είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στους πάνω από 52.000 αναπληρωτές που προσλήφθηκαν τη φετινή χρονιά για να καλύψουν λειτουργικές ανάγκες των σχολείων. Οι συνταξιοδοτήσεις σε συνδυασμό με τον τεράστιο αριθμό των φετινών προσλήψεων αναπληρωτών αποδεικνύει στο μέγεθός της την ανάγκη για μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων των αναπληρωτ(ρι)ών για την στελέχωση των δημόσιων σχολείων.

Την ίδια στιγμή, η συζήτηση για τους διορισμούς-ψίχουλα γίνεται με την απόλυτη εφαρμογή του προσοντολογίου, με χιλιάδες αναπληρωτ(ρι)ες εκτός πινάκων λόγω παραβόλου ή άλλων τεχνικών λαθών ή κατακρημνισμένους στους πίνακες και την ψήφιση και εφαρμογή του νόμου 4692/20 της Κεραμέως με τα νέα ωρολόγια προγράμματα να πετάνε χιλιάδες ειδικότητες εκτός σχολείου. Για μια ακόμα φορά, καταγγέλλουμε την υποβάθμιση και τον εξοβελισμό των καλλιτεχνικών μαθημάτων και των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών από το σχολικό πρόγραμμα. Στεκόμαστε απέναντι στις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και στην εξαφάνιση μαθημάτων και ολόκληρων επιστημονικών κλάδων. Η ανυπαρξία οργανικών θέσεων για ειδικότητες και η μη διάθεση της κυβέρνησης να συντάξει νέες, έχει ως αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί αυτοί να πετιούνται από το δημόσιο σχολείο χρόνο με το χρόνο, και έτσι χιλιάδες θέσεις εργασίας χάνονται, χιλιάδες οργανικές θέσεις τινάζονται στον αέρα, χιλιάδες συνάδελφοι θα βρίσκονται σε όλο και μεγαλύτερο καθεστώς εργασιακής αβεβαιότητας. Η συμπλήρωση ωραρίου για ορισμένες ειδικότητες θα είναι πρακτικά αδύνατη.

Όλες οι κυβερνήσεις σύμφωνες με τις επιταγές ΕΕ και ΟΟΣΑ εφαρμόζουν την ολική ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας στην εκπαίδευση και με το προσοντολόγιο μετατρέπουν τους εκπαιδευτικούς σε άλογα κούρσας σε πίνακες κινούμενη άμμο να κυνηγούν χαρτιά και προσόντα για μια θέση λίγων μηνών κάθε χρόνο και το προσοντολόγιο είναι ένα από τα εργαλεία τους.

Να αρνηθούμε να μετρηθούμε με τους/τις συναδέλφους/ισσες μας και να απαιτήσουμε αποφασιστικά την μονιμοποίηση όλων μας!

Όπως συλλογικά αγωνιστήκαμε όλο το προηγούμενο διάστημα, μαζί με χιλιάδες συναδέλφους μας, συλλογικά θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη εργασία, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα υπηρετεί τις ανάγκες όλων των παιδιών.

Χρειάζεται το επόμενο διάστημα πιο μαζικά και αποφασιστικά να παλέψουμε για:

  • Κατάργηση του νόμου Κεραμέως 4692/20 και του προστοντολογίου του νόμου Γαβρόγλου και κάθε άλλης διάταξης που ακυρώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό, τεστ δεξιοτήτων και συνέντευξη. Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται. Εδώ και τώρα λύση για τους απορριφθέντες του παράβολου. Όχι στους κλειστούς πίνακες.
  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά. Μαζικοί – Μόνιμοι διορισμοί/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα.
  • Εδώ και τώρα μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, καμία συγχώνευση/κατάργηση, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης. Κανένα τμήμα πάνω από 15 μαθητές σε Νηπιαγωγεία, Α΄ και Β΄ Δημοτικού. Κανένα τμήμα πάνω από 20 μαθητές για τις υπόλοιπες τάξεις.
  • Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως σήμερα εκφράζονται με τα χιλιάδες κενά. Σύσταση νέων οργανικών για όσα αντικείμενα-Ειδικότητες δεν έχει γίνει έως τώρα. Να μη χαθεί καμία οργανική θέση. Καμία ειδικότητα και κανένας συνάδελφος δεν περισσεύει. Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών.
  • Επαναφορά των ωρών που χάθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από την κατάργηση του υπεύθυνου δασκάλου στο ολοήμερο, την κατάργηση των μαθημάτων κοινωνιολογίας, των εικαστικών, της θεατρικής αγωγής κ.α. Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του.
  • Όχι στον εξοστρακισμό μαθημάτων και ειδικοτήτων. Όχι στην υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.
  • Να πάρει πίσω το ΥΠΑΙΘ τις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου. Να επανέλθουν τα μαθήματα που εξοβελίστηκαν βίαια κυριολεκτικά σε ένα βράδυ!
  • Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα–προστασία της μητρότητας. Δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί Β΄ Κατηγορίας.  
  • Καμία απόλυση εκπαιδευτικού. Πρόσληψη των αναπληρωτών μόνο για έκτακτα κενά σε μία φάση πριν από την έναρξη των σχολείων. 12μηνες συμβάσεις για όλους τους αναπληρωτές. Κατάργηση των Τρίμηνων συμβάσεων, της πρόσληψης ωρομίσθιων από τις διευθύνσεις και του θεσμού των ΑΜΩ.
  • Μέτρα ουσιαστικής ενίσχυσης της διαβίωσης των αναπληρωτών συναδέλφων με δωρεάν Μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.α.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;