Σεξουαλική παρενόχληση: «Λύγισα όταν διάβασα τα μηνύματα του δασκάλου»
Γονείς δύο μαθητριών μιλούν για τα μηνύματα που έστελνε ο 48χρονος δάσκαλος στις κόρες τους - «Της είχε δώσει να καταλάβει ότι της είχε αδυναμία, ότι ήταν η καλύτερη μαθήτρια, ότι της είχε προτίμηση»

Αποτροπιασμό προκαλούν οι αποκαλύψεις για τον 48χρονο δάσκαλο, ο οποίος φέρεται να έστελνε μηνύματα με ανάρμοστο περιεχόμενο σε κορίτσια του δημοτικού. 

Για την υπόθεση του δασκάλου, ο οποίος τέθηκε σε αργία, μίλησε στο OPEN TV ο πατέρας μαθήτριας δημοτικού, ο οποίος συγκέντρωσε τα μηνύματα που φέρεται να έστελνε ο εκπαιδευτικός στην κόρη του.

Ο ίδιος ενημέρωσε την Αστυνομία η οποία στη συνέχεια προχώρησε σε σύλληψη του δασκάλου.
 
«Της είπα ότι πρέπει να έχω πλήρη εικόνα των μηνυμάτων. Να μου τα λέει όλα κάθε φορά που στέλνει μήνυμα. Αυτό έγινε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, την Πέμπτη δηλώθηκε ο δάσκαλος γιατί άρχισε να το χοντραίνει»,
σημείωσε ο πατέρας. 

Μητέρα μαθήτριας: Της είχε δώσει να καταλάβει ότι της είχε αδυναμία, ότι ήταν η καλύτερη μαθήτρια

Την ίδια ώρα για τα μηνύματα που φέρεται να έστελνε στην κόρη της ο 48χρονος δάσκαλος, μίλησε ακόμη μία μητέρα, στο Sports3, τονίζοντας ότι τα μηνύματα περιείχαν υπονοούμενε σαφή για τις βλέψεις και ορέξεις του.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Είστε η μητέρα ενός εκ των τριών κοριτσιών που δέχτηκαν τα ανήθικα μηνύματα του δασκάλου;

«Μάλιστα. Η κόρη μας ήταν μια από τις μαθήτριες. Ξέρετε, δέχτηκε πολλά μηνύματα. Εμείς, σαν γονείς, ό,τι ήταν να κάνουμε το κάναμε και το θέμα πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης. Η δικαιοσύνη όμως… τον άφησε ελεύθερο με περιοριστικούς όρους».

Πώς σας το εκμυστηρεύτηκε την παρενόχληση το παιδί;

«Μας μίλησε γιατί αυτός έστελνε μέσω viber μηνύματα».

Δηλαδή τι σας είπε το κορίτσι;

«Μας έδειξε το τάμπλετ και μας είπε “Μιλάω με τον δάσκαλο» Και όταν ρώτησα το παιδί μου τι λέει ο δάσκαλος, μου είπε ότι «θα την πάρει πολλές αγκαλιές και θα της δώσει πολλά φιλιά”».

Αυτός ήταν ο δάσκαλος της τάξης;

«Ναι ήταν ο δάσκαλος που τους έκανε όλα τα μαθήματα».

Σας είπε το παιδί σας ότι και άλλες συμμαθήτριές της δέχονταν παρόμοια μηνύματα;

«Όχι- αυτό δεν το ήξερε. Μετά το μάθαμε όλοι».

Πώς ο δάσκαλος γνώριζε το τηλέφωνο του παιδιού;

«Της είχε ζητήσει το τηλέφωνό της και της έστελνε μηνύματα στο viber».

Μετά από πόσα μηνύματα σας είπε η κόρη σας “κάτι τρέχει εδώ μαμά, μπαμπά”

«Μας έδειξε τα μηνύματα και ο μπαμπάς είπε “κάτι δεν πάει καλά εδώ”».

Πόσα μηνύματα είχε προλάβει να στείλει ο δάσκαλος;

«Πάρα πολλά, πάρα πολλά. Τι να πω… ευτυχώς προλάβαμε το κακό! Γιατί, θα μπορούσε να γίνει!».

Φυσικά, αν το παιδί δεν σας είχε ενημερώσει και δεν είχε την ωριμότητα… Μιλάμε για δέκα- δεκαπέντε μηνύματα;

«Παραπάνω κυρία Ζέτα».

Και τα μηνύματα αυτά περιείχαν υπονοούμενε σαφή για τις βλέψεις και ορέξεις του.

«Αυτό-αυτό».

Τον είχατε δει εσείς από κοντά αυτόν τον δάσκαλο; Είχατε μιλήσει μαζί του ας πούμε στις αρχές του σχολικού έτους;

«Ναι, τον ήξερα, όλοι τον ξέραμε. Και δεν το περίμενε κανένας, κανένας μας».

Το παιδί πώς είναι ψυχολογικά τώρα;

«Είναι καλά, είναι καλά, δόξα τον Θεό».

Καταλάβαινε τις προθέσεις του ανθρώπου αυτού;

«Καταλάβαινε σε σημείο να λέει, “μαμά, μπαμπά εγώ δεν θέλω να πάω σε αυτό το σχολείο πια” και ο μπαμπάς είπε: “Δεν θα φύγεις εσύ, θα φύγει ο δάσκαλος”»

Είχε απαντήσει ποτέ στον δάσκαλο η κόρη σας; Του είχε πει να πάψει να την ενοχλεί;

«Αυτός είχε δείξει στο παιδί, της είχε δώσει να καταλάβει ότι της είχε αδυναμία, ότι ήταν η καλύτερη μαθήτρια, ότι της είχε προτίμηση. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν καταλαβαίνει πολλά πράγματα. Δεν καταλάβαινε τις προθέσεις που μπορεί να έχει, Εδώ της έγραφε και το παιδί αναρωτιόταν: “Τι μου γράφει;” Τα μισά δεν τα καταλάβαινε. Ένα παιδί δέκα χρονών δεν μπορεί να καταλάβει.»

Οπότε στην αρχή με την αγνότητα και την αθωότητά του το παιδάκι μπορεί και να απαντούσε.

«Αυτό-αυτό».

Η κόρη σας τώρα έχει μιλήσει με τις άλλες δύο συμμαθήτριές της;

«Ακούστε, τα άλλα δύο παιδιά δεν δέχθηκαν μηνύματα τέτοιας «έντασης» Και το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο δάσκαλος. Ότι τα περισσότερα μηνύματα ήταν προς μια και ζητάει συγγνώμη κλπ».

Θέλετε να δώσετε ένα μήνυμα;

«Δεν έχω λόγια, τι να πω τώρα δεν έχω λόγια. Ευτυχώς είναι καλά το παιδί και τέλος. Ευτυχώς δεν το άγγιξε, δεν προχώρησε. Και εμείς σας γονείς ό,τι έπρεπε να κάνουμε το κάναμε».

Υπενθυμίζεται ότι μετά την απολογία του στον ανακριτή ο 48χρονος εκπαιδευτικός αφέθηκε ελεύθερος, με τον όρο μεταξύ άλλων να μην πλησιάζει ούτε να επικοινωνεί με τα παιδιά. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μητσοτάκης στο Μαξίμου
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
«Σκοπός μας τώρα είναι η επιτάχυνση και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν οι πρωτοβουλίες μας...»
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
ypaith2
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης - μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή αλλοδαπών - αλλογενών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2024
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ