Φροντιστήρια: Ερωτηματικά για διαφήμιση Κυριακάτικης εργασίας
Ο Σύλλογος Εργαζομένων στα Φροντιστήρια (ΣΕΦΚ) σχολιάζει τις «δημόσιες ευχαριστίες» του ομίλου Πουκαμισά για την κυριακάτικη εργασία εκπαιδευτικών

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στα Φροντιστήρια (ΣΕΦΚ), διερωτάται σχετικά με το πολυδιαφημισμένο από τον όμιλο Πουκαμισά γεγονός της Προσομοίωση Προφορικών Πανελλαδικών Εξετάσεων που έλαβε χώρα Κυριακή και στο οποίο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλη τη χώρα.

Ο όμιλος Πουκαμισά ανακοίνωσε, πριν λίγες μέρες, δημόσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις ευχαριστίες του προς μαθητές και καθηγητές για την συμμετοχή τους στην Προσομοίωση Προφορικών Πανελλαδικών Εξετάσεων που πραγματοποίησε πανελλαδικά. Ανακοίνωσε μάλιστα και των αριθμό των καθηγητών που πήραν μέρος ως εξεταστές στις προσομοιώσεις. Είναι γνωστό ότι τα διαγωνίσματα και οι προσομοιώσεις γίνονται σε όλα τα φροντιστήρια της αλυσίδας τις Κυριακές!

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 219434/Α5/ΦΕΚ Β’4212/27-12-2016 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, τα φροντιστήρια είναι κλειστά τις Κυριακές και οι καθηγητές δεν πρέπει να βρίσκονται εντός του χώρου εργασίας τους ούτε να εργάζονται. Προκαλούνται λοιπόν, αρκετά ερωτήματα σχετικά με τις εργασιακές συνθήκες υπό τις οποίες έλαβε χώρα αυτό το, πολυδιαφημισμένο από τον όμιλο(!) γεγονός.

Κάτω από ποιο νομικό πλαίσιο οι φροντιστηριακές μονάδες ήταν ανοιχτές, με τους καθηγητές να εργάζονται την Κυριακή;

Οι εργαζόμενοι ήταν ασφαλισμένοι και δηλωμένοι για την εργασία τους εκείνη την ημέρα; 

Οι εργαζόμενοι πληρώθηκαν για την εργασία τους εκείνη την Κυριακή και αν ναι με ποιο τρόπο και πόσο;

Μήπως ο Όμιλος Πουκαμισά, παίρνοντας θάρρος από τις διατάξεις  στο νομοσχέδιο Χατζηδάκη για την Κυριακάτικη εργασία, αποφάσισε να τεστάρει τις δυνατότητες που αυτό του δίνει στην πράξη, πριν αυτό ακόμα κατατεθεί στην Βουλή;

Πλέον, παρά το γεγονός ότι είναι παράνομο, φαίνεται ότι στον όμιλο καθιερώνεται σταδιακά η εργασία των καθηγητών τις Κυριακές, είτε με την μορφή των εξετάσεων είτε με τη μορφή των επιτηρήσεων. Μάλιστα δεν διστάζουν να βγάζουν δημόσιες ανακοινώσεις στις οποίες υπερηφανεύονται για την καταστρατήγηση, στην ουσία, του νόμου! Αναδεικνύεται ότι η κυριακάτικη αργία, όχι απλά θυσιάζεται στον βωμό του κέρδους, αλλά χρησιμοποιείται και ως διαφημιστικό ατού για την προσέλκυση μαθητών.

Οι εργαζόμενοι δεν έχουμε κανένα λόγο να δεχτούμε παραβιάσεις των εργασιακών μας δικαιωμάτων ούτε την ολοένα και εντονότερη εντατικοποίηση της δουλειάς μας με, ισχνές ή μηδαμινές απολαβές. Το σωματείο μας, η συλλογική μας δύναμη, είναι εδώ για να αναδεικνύει τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες και να μπλοκάρει τέτοιες αντεργατικές πρακτικές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»