mitsotakis-vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν κατά την τοποθέτηση και το διορισμό ζητούν οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία από τον Κυριάκο Μητσοτάκη - «Ένα χρόνο τώρα στέλνουμε επιστολές, ενημερώνουμε και βλέπουμε εμπράκτως το αποτέλεσμα της "απύθμενης ευαισθησίας σας" και την "απεριόριστη εκτίμησή σας"»

Την επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία κατά την τοποθέτηση και το διορισμό τους ζητά με ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γονέων-Κηδεμόνων Παιδιών με Αναπηρία

«Καταδικάσατε τους γονείς αυτών των παιδιών που σας κάνουν υπερήφανους και που τους επαινείτε ή να αρνηθούν διορισμό ή να τον αποδεχθούν με κίνδυνο της μη αποδοχής του αιτήματος απόσπασης τους από το Υπουργείο Παιδείας», καταγγέλλουν τον πρωθυπουργό οι εκπαιδευτικοί και σημειώνουν σκωπτικά:

«Ένα χρόνο τώρα στέλνουμε επιστολές, ενημερώνουμε για τα θέματα που αντιμετωπίζουμε, ζητάμε συναντήσεις με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, αρθρογραφούμε και βλέπουμε εμπράκτως το αποτέλεσμα της "απύθμενης ευαισθησίας σας" και την "απεριόριστη εκτίμησή σας" σε όλες τις νομοθετικές ρυθμίσεις που έχετε προωθήσει τον τελευταίο καιρό».

Αναλυτικά η επιστολή:

Προς Πρωθυπουργό, κο Κυριάκο Μητσοτάκη

Με αφορμή τις δημοσιεύσεις – αναρτήσεις της Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων για την υπερηφάνεια που νιώθει για τα μετάλλια που κατακτούν τα παιδιά μας στους Παραολυμπιακούς αγώνες, αλλά και τις επισκέψεις του Πρωθυπουργού στα σχολεία που φοιτούν τα παιδιά μας στο πλαίσιο παγκόσμιων ημερών αναπηρίας, στη διάρκεια των οποίων λαμβάνουμε τα εύσημα ως γονείς τέκνων ΑΜΕΑ, αισθανόμαστε την ανάγκη κατ’ ελάχιστο να κάνουμε την  παρακάτω καταγραφή προβλημάτων, με αίτημα την επίλυσή τους.

Ένα χρόνο τώρα στέλνουμε επιστολές, ενημερώνουμε για τα θέματα που αντιμετωπίζουμε, ζητάμε συναντήσεις με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, αρθρογραφούμε και βλέπουμε εμπράκτως το αποτέλεσμα της «απύθμενης ευαισθησίας σας» και την «απεριόριστη εκτίμησή σας» σε όλες τις νομοθετικές ρυθμίσεις που έχετε προωθήσει τον τελευταίο καιρό.

Συγκεκριμένα:

  1. Φροντίσατε κατά την τοποθέτηση των αναπληρωτών να μην λαμβάνεται υπόψη καθόλου η αναπηρία τέκνου. Kαι πώς το πετύχατε αυτό; Το νομοθετήσατε: Υπουργική Απόφαση 104627/ΓΔ5/10-08-2020.
  2. Φροντίσατε κατά την προσωρινή τοποθέτηση νεοδιόριστων να μην λαμβάνεται υπόψη η αναπηρία τέκνου όπως αυτή αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο άρθρο 13 του Π.Δ.50/96. Kαι πώς το πετύχατε αυτό; Aπλά, χωρίς την παροχή διευκρινήσεων στις διευθύνσεις.
  3. Μεριμνήσατε για τροπολογία στην παρ. 5 του αρθρ. 62 που Ν.4589/2019 ώστε οι γονείς – εκπαιδευτικοί να μπορούν να πάρουν μόνο απόσπαση και όχι μετάθεση -όπως προβλέπει το ΠΔ50/1996, αγνοώντας προφανώς ότι τα θέματα που αντιμετωπίζουν τα τέκνα μας δε διαρκούν ένα έτος όσο δηλαδή η απόσπαση που μας δίνετε.

Συνεπώς, καταδικάσατε τους γονείς αυτών των παιδιών που σας κάνουν υπερήφανους και που τους επαινείτε ή να αρνηθούν διορισμό ή να τον αποδεχθούν με κίνδυνο της μη αποδοχής του αιτήματος απόσπασης τους από το Υπουργείο Παιδείας.

Τι τραγικό! το 1996 - 25 χρόνια πριν - ο τότε νομοθέτης-Πρόεδρος της Δημοκρατίας, είχε κατανοήσει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών και θεσμικά μερίμνησε και προνόησε για αυτές θεσμικά, ενώ 25 χρόνια μετά οι αρμόδιοι εξαντλούν τον ρόλο που απορρέει από τη θέση τους σε δημόσιες εμφανίσεις και αναρτήσεις υποτιθέμενης κατανόησης και επαίνου, που εξαντλούνται  σε λόγια και μόνο λόγια!

Δεν είμαστε επαίτες. Να εργαστούμε ζητάμε, τιμώντας τον μισθό που θα πάρουμε. Δε ζητάμε τη θέση κανενός, αφού τα κενά στην εκπαίδευση είναι πάνω από 40.000.

Ανθρώπινες συνθήκες ζητάμε και ουσιαστικές ευκαιρίες.

Εμείς μπορούμε να προσφέρουμε τα μέγιστα στην εκπαίδευση, εσείς, που τόσο μας κατανοείτε, επαινείτε και συμπαραστέκεστε, θα μας παρέχετε τις ευκαιρίες;

Αναμένοντας τις ουσιαστικές ενέργειές σας για τους εκπαιδευτικούς γονείς τέκνων με αναπηρία, ευχαριστούμε για την ανάγνωση της παρούσας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης