τάξη, θρανία, αξιολόγηση
Οι παρεμβάσεις αφορούν στην ψυχοκοινωνική και γνωστική υποστήριξη των μαθητών, στη δημιουργία δικτύων υποστήριξης καθώς και σε συμπληρωματικές δράσεις

Αντικείμενο της Πράξης αποτελεί μια δέσμη παρεμβάσεων στην Α΄ τάξη Λυκείου των ΕΠΑΛ, αρχικά σε 9 πιλοτικά σχολεία το σχολικό έτος 2017-2018 (πιλοτική φάση), και στη συνέχεια, στη φάση διεύρυνσης, σε 400 περίπου σχολικές μονάδες από το σχολικό έτος 2018-2019 και για τέσσερα (4) σχολικά έτη (φάση επέκτασης).

Οι παρεμβάσεις αφορούν στην ψυχοκοινωνική και γνωστική υποστήριξη των μαθητών, στη δημιουργία δικτύων υποστήριξης καθώς και σε συμπληρωματικές δράσεις. Ειδικότερα οι παρεμβάσεις που αφορούν σε υποστήριξη των σχολικών μονάδων με ψυχολόγους εφαρμόζεται από τη φάση της πιλοτικής εφαρμογής για το σύνολο των σχολείων της φάσης επέκτασης.

Στο πλαίσιο της Πράξης, θα υλοποιηθούν οι ακόλουθες δράσεις από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας ΥΠΠΕΘ:

Δράση 1: Υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών

Θα δημιουργηθούν Δίκτυα σχολείων κατά προτεραιότητα με τη συμμετοχή των πιλοτικών σχολείων αρχικά και δευτερευόντως με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες που θα εμπλακούν στο πρόγραμμα, ενώ θα αναπτυχθεί δίκτυο εθελοντισμού των εκπαιδευτικών. Η δικτύωση θα αφορά επίσης στη Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων, στη συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών της Α΄ τάξης με στόχο εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης και αξιολόγησης της γνώσης. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί προμήθεια εξοπλισμού απαραίτητου για την από απόσταση επικοινωνία, ανταλλαγή γνώσης και εμπειριών των μαθητών και εκπαιδευτικών κλπ.

Δράση 2: Δίκτυο ψυχολόγων.

Η δράση αφορά στη στελέχωση των ΕΠΑΛ με ψυχολόγους για την υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών ενώ θα επιχειρηθεί και δικτύωση και με άλλες ψυχοκοινωνικές δομές.

Δράση 3: Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία.

Στο πλαίσιο της δράσης θα ενισχυθούν οι μαθητές στο γραμματισμό και αριθμητισμό, κυρίως στην Α΄ τάξη Λυκείου και δευτερευόντως στις άλλες τάξεις. Σε αυτό το πλαίσιο θα στελεχωθούν τα ΕΠΑΛ με εκπαιδευτικούς. Δράση 4: Επιστημονική υποστήριξη παρεμβάσεων Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ. Θα υπάρξει οριζόντια επιστημονική υποστήριξη του συνόλου των παρεμβάσεων «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ». Ειδικότερα για την πιλοτική εφαρμογή θα υπάρξει εποπτεία για την εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού και θα δοθούν κατευθύνσεις για την επιλογή καλών πρακτικών. Δράση 5: Διάχυση Παρεμβάσεων. Στο πλαίσιο της δράσης θα επιχειρηθεί διάχυση των επιμέρους δράσεων με ημερίδες, έντυπο υλικό, καταχωρήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακές καμπάνιες για το σύνολο των παρεμβάσεων.Δράση 6: Αξιολόγηση Παρεμβάσεων. Όλες οι παρεμβάσεις και οι επιμέρους δράσεις θα αξιολογηθούν για την επίτευξη των στόχων τους.

Δείτε αναλυτικά τον οδηγό

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
Ως τιμωρία έβαζαν κόλλα στο στόμα της μικρής για να σιγουρευτούν ότι δεν θα φάει κάτι - Συνελήφθησαν, όπως και οι θείοι του παιδιού
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»