Τα πρώτα σχολεία που τάσσονται με την απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ
Καταφτάνουν στο alfavita τα πρώτα στοιχεία με τις αποφάσεις Γυμνασίων, Λυκείων και ΕΠΑΛ που τάσσονται με την απεργία –αποχή της ΟΛΜΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ε΄  ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης  τα μέχρι τώρα σχολεία  όπου συλλογικά οι εκπαιδευτικοί τάχθηκαν με την απεργία αποχή και υπέγραψαν τη δήλωση της ΟΛΜΕ είναι:

1ο Γυμνάσιο Ευόσμου, 3ο Γυμνάσιο Ευόσμου, 5ο Γυμνάσιο Ευόσμου, 2ο ΓΕΛ Ευόσμου, 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου, 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης, 5ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης, 2ο ΓΕΛ Σταυρούπολης, 4ο ΓΕΛ Σταυρούπολης, 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης,  2ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων, 1ο ΓΕΛ Μενεμένης, 1ο Γυμνάσιο Κορδελιού, 2ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου, ΓΕΛ Καλλιθέας, Γυμνάσιο  Ασσήρου,  Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις 5ο Ωραιοκάστρου (Μελισσοχώρι), 2ο Γυμνάσιο Εχεδώρου (Διαβατά).

Όπως σημειώνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: 

Καλούμε τους συναδέλφους να μη συναινέσουν σε αυθαίρετες και αντιδημοκρατικές πρακτικές της κ. Κεραμέως που επιχειρεί να εμπλέξει τους συλλόγους διδασκόντων με έντεχνο τρόπο ώστε να παραβιάσουν τις περσινές τους αποφάσεις και να κάνουν απολογισμό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας για την περσινή χρονιά. «Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης», την ονομάζει. Ζητάει η κ. Κεραμέως μέσω της Υπουργικής Απόφασης (άρθρο 11) «οι σχολικές μονάδες» να συντάξουν συνοπτικό απολογισμό, ο οποίος θα βασίζεται, όπως ζητάει «στην αποτίμηση των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσας) και  τεκμηρίωσή τους».

Η Υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να υπάρξει απολογισμός σε κάτι που οι σύλλογοι διδασκόντων, όχι μόνο δεν το αποφάσισαν, αλλά το απέρριψαν και δεν το υλοποίησαν. Διευθυντές συγκαλούν συλλόγους για να πάρουν αποφάσεις, ενώ η Υπουργική Απόφαση (άρθρο 11) δεν τους υποχρεώνει να ακολουθήσουν αυτή τη διαδικασία.

Στην Κέρκυρα

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από την ΕΛΜΕ Κέρκυρας 6 στα 6 σχολεία που έγιναν συνεδριάσεις αποφασίστηκε απεργία - αποχή

Στις Αχαρνές 

7ο   ΓΕΛ Αχαρνών

2ο   ΓΕΛ Αχαρνών

11ο  ΓΥΜ Αχαρνών

2ο  ΓΕΛ Αχαρνών

Διάσπαρτα στην Αθήνα

12 ΓΕΛ Αθηνών

2ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας 

3 ΓΥΜ Ιλίου: 21-3

12ο ΓΥΜ Περιστερίου: 16-6

ΓΕΛ Δροσιάς Αττικής

Άλλες Πόλεις μέχρι τώρα

3ο ΓΕΛ Αρτας

12ο ΓΕΛ Πάτρας

Το alfavita.gr θα συνεχίσει την ενημέρωση με βάση τα στοιχεία που θα στέλνουν οι ΕΛΜΕ και οι Σύλλογοι ΠΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

giannis_meliopoylos
Και πάλι για την τηλεκπαίδευση: Μετράνε με το ζύγι του μπακάλη τις ώρες του σχολείου που πρόκειται να χαθούν όταν χιονίσει, αλλά ...αρνούνται να βάλουν στο ίδιο ζύγι τις μέρες των χαμένων μαθημάτων λόγω των κενών
Δεν είναι έγκλημα μαθητές και μαθήτριες να γευτούν τη χαρά και την απόλαυση του παιχνιδιού με το χιόνι , ακριβώς όπως το βίωσαν τόσες και τόσες...
Και πάλι για την τηλεκπαίδευση: Μετράνε με το ζύγι του μπακάλη τις ώρες του σχολείου που πρόκειται να χαθούν όταν χιονίσει, αλλά ...αρνούνται να βάλουν στο ίδιο ζύγι τις μέρες των χαμένων μαθημάτων λόγω των κενών
σαδφγ
Χανιά: Σοκαριστική σύγκρουση με δύο αυτοκίνητα να εκσφενδονίζονται σε αντίθετες κατευθύνσεις
Η σκηνή της σύγκρουσης είναι τόσο έντονη, που αφήνει μια αίσθηση σοκ στους θεατές.
Χανιά: Σοκαριστική σύγκρουση με δύο αυτοκίνητα να εκσφενδονίζονται σε αντίθετες κατευθύνσεις
ralleios2.jpg
Αναγκαιότητα η δημιουργία πειραματικού λυκείου στον Πειραιά. Ποια χαρακτηριστικά των σχολείων αυτών;
Χριστόδουλος Μικούσης Πρόεδρος ΣΓΚ  Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Πειραιά   Βασίλης Κρίκης Πρόεδρος ΣΓΚ 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Πειραιά 
Αναγκαιότητα η δημιουργία πειραματικού λυκείου στον Πειραιά. Ποια χαρακτηριστικά των σχολείων αυτών;