sxoleia-mathites-ekpaideusi
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Παρά την β΄ φάση των προσλήψεων, χιλιάδες είναι τα εκπαιδευτικά κενά με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων - Τι καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου

Η μια καταγγελία μετά την άλλη έρχεται στο alfavita.gr σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία όλης της χώρας.

Παρά την β΄ φάση των προσλήψεων, χιλιάδες είναι τα εκπαιδευτικά κενά με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων.

«Κενά, όμως, συνεχίζουν να υπάρχουν και στα Σχολεία της Λήμνου, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται γνωστικά κενά και ελλείψεις στους μαθητές μας, που έρχονται να προστεθούν στα τεράστια κενά που προκλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια από το κλείσιμο των σχολείων» αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου που παραθέτει τα παραμένοντα κενά των σχολείων της Λήμνου:

 

0001.jpg

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου επί σειρά ετών έχει αναδείξει, ως κύριο αίτημα και προϋπόθεση για τη στοιχειώδη λειτουργία των Σχολείων, τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

Η θέση μας αυτή επιβεβαιώνεται από την πραγματικότητα, αφού, παρά τον πρόσφατο διορισμό 11.700 μόνιμων εκπαιδευτικών (Γενική Εκπαίδευση), οι πάγιες ανάγκες των Σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όχι μόνο δεν καλύφθηκαν, αλλά η σχολική χρονιά ξεκίνησε με περίπου 40.000 κενά, τα οποία για άλλη μια χρονιά καλούνται να καλύψουν έκτακτοι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί.

Σχεδόν ένα μήνα μετά το πρώτο κουδούνι, περίπου 8.000 είναι τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα σε όλη την Ελλάδα.

Κενά, όμως, συνεχίζουν να υπάρχουν και στα Σχολεία της Λήμνου, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται γνωστικά κενά και ελλείψεις στους μαθητές μας, που έρχονται να προστεθούν στα τεράστια κενά που προκλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια από το κλείσιμο των σχολείων.

Όλη αυτή την εικόνα απορρύθμισης της λειτουργίας των σχολείων έρχεται να συμπληρώσει για άλλη μια φορά η απαράδεκτη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ Λέσβου, σε σχέση με τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, που δυσχεραίνει αντί να διευκολύνει τη σχολική πραγματικότητα, αλλά και τη ζωή και τους όρους εργασίας των συναδέλφων, υποβαθμίζοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές. Ο τρόπος λειτουργίας του ΠΥΣΔΕ Λέσβου καταστρατηγεί προβλεπόμενες διαδικασίες, αδιαφορώντας και συχνά παραβιάζοντας κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων, και προκαλώντας αισθήματα αδικίας στους συναδέλφους και αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων.

Καταρχάς, θεωρούμε απαράδεκτο, ενώ τα μαθήματα έχουν ήδη αρχίσει, οι συνάδελφοι να μην έχουν επίσημη ενημέρωση από τη Διεύθυνση για το πού πρέπει να παρουσιαστούν και να διδάξουν την επόμενη ημέρα. Την ίδια στιγμή, να διακινούνται ανάμεσα στο ΠΥΣΔΕ και σε Διευθυντές Σχολείων αρχεία excel με τις άτυπες διαθέσεις και τοποθετήσεις των συναδέλφων, εν αγνοία τους, και να πιέζονται να παρουσιαστούν σε Σχολεία κατόπιν προφορικών εντολών. Επιπλέον, είναι ανεπίτρεπτο το ΠΥΣΔΕ να δρομολογεί τη μετακίνηση συναδέλφων - εν αγνοία τους - από το σχολείο τοποθέτησής τους σε άλλη σχολική μονάδα, τη στιγμή που οι συνάδελφοι και επιθυμούσαν και δικαιούνταν να παραμείνουν στη θέση τους. Σε μία από τις περιπτώσεις, μάλιστα, “φρόντισαν” να καλέσουν και αναπληρωτή για την κάλυψη του κενού που θα δημιουργούσαν.

Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου πριν από την έναρξη κάθε νέας σχολικής χρονιάς κρούει έγκαιρα τον κώδωνα του κινδύνου, ζητώντας να ακολουθούνται επακριβώς και με διαφάνεια όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να μην προστίθενται στη λειτουργία των σχολείων επιπλέον προβλήματα από αυτά που έτσι κι αλλιώς προκαλεί η κυβερνητική πολιτική υποβάθμισης της Παιδείας. Συγκεκριμένα, ζητάμε από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου:

  • να υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για τις τοποθετήσεις
  • να υπάρχει δημοσιοποιημένος αναλυτικός πίνακας με τα στοιχεία των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών (μόρια, σειρά προτίμησης σχολείων)
  • να υπάρχει δημοσιοποιημένος πίνακας με όλες τις οργανικές θέσεις (να φαίνονται αναλυτικά οι διαθέσιμες ώρες)
  • να γίνονται άμεσα οι τοποθετήσεις στις οργανικές θέσεις (οργανικά υπεράριθμοι, βελτίωση, διάθεση ΠΥΣΔΕ)
  • να ακολουθεί η συμπλήρωση ωραρίου για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν ωράριο στην οργανική τους θέση να έχουν γνώση των πραγματικών λειτουργικών κενών και να δηλώνουν σχολεία με σειρά προτίμησης και χωρίς βέβαια να σέρνεται η διαδικασία αυτή μέχρι τον Οκτώβρη
  • να υπάρχει ξεκάθαρος και ακριβής πίνακας με τα λειτουργικά κενά για τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, τους νεοδιόριστους, τους εκπαιδευτικούς που πήραν απόσπαση και τους αναπληρωτές (να φαίνονται αναλυτικά οι ώρες)
Καλούμε το ΠΥΣΔΕ Λέσβου να τηρεί απαρέγκλιτα και για όλους τις τυπικές διαδικασίες που προβλέπονται από τα σχετικά προεδρικά διατάγματα σε σχέση με τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και το αίσθημα ισότιμης αντιμετώπισης όλων των συναδέλφων. Καλούμε τους συναδέλφους να επικοινωνούν άμεσα με την ΕΛΜΕ σε κάθε περίπτωση που επιχειρείται καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, ώστε τα όποια προβλήματα να αντιμετωπίζονται συλλογικά και να μην αδικείται κανείς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ