Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση, την εποχή της Πανδημίας
«Αν υπάρχουν συγκεκριμένες ενστάσεις πχ για την αντικειμενική Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από τους Διευθυντές και πως αυτή μπορεί να διασφαλιστεί θα πρέπει ο κλάδος να έχει προτάσεις και όχι ένα στείρο Όχι σε όλα» - Γράφει ο Καρακούσης Αθανάσιος

Ο φετινός στόχος της Εκπαίδευσης, των σχολείων, των εκπαιδευτικών και του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να είναι η παροχή Δια Ζώσης διδασκαλίας με ασφάλεια σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Με το άνοιγμα των Σχολείων βλέπουμε μια αύξηση σε κρούσματα και ελπίζουμε να μην μεταφραστούν σε εισαγωγές σε Νοσοκομεία, ΜΕΘ και θανάτους αργότερα.

Μέσα σε όλα αυτά έχουμε και την αντιπαράθεση με το Υπουργείο Παιδείας για το θέμα της αξιολόγησης. Κατά τη γνώμη μου είναι λάθος της Υπουργού η επιμονή της στο παραπάνω ζήτημα σε καιρό Πανδημίας. Από την άλλη θεωρώ λάθος και την αντίδραση των συνδικαλιστικων φορέων αλλά και γενικότερα ενός μεγάλου τμήματος των εκπαιδευτικών.

Η Αξιολόγηση όπως έχω γράψει και παλαιότερα είναι ένα σημαντικό εργαλείο και μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της παρεχόμενη εκπαίδευσης, όμως απαιτεί την δέσμευση όλων των εμπλεκομένων φορέων και δεν θα δώσει αποτέλεσματα με τον κλάδο διχασμένο. Δεν είναι κάτι που μπορεί απλώς να επιβληθεί, χρειάζεται χρόνο για την ανάπτυξη της σχετικής κουλτούρας. Από την άλλη συνάδελφοι εκπαιδευτικοί δεν μπορεί ο κλάδος συνεχώς να αντιδρά σε όποια Αξιολόγηση φέρνει το εκάστοτε Υπουργείο Παιδείας. Μην μου πείτε ότι αντιδράμε μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί δεν είναι αλήθεια. Θυμάμαι και το 2013-14 και 2018 και τώρα. Αν υπάρχουν συγκεκριμένες ενστάσεις πχ για την αντικειμενική Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από τους Διευθυντές και πως αυτή μπορεί να διασφαλιστεί θα πρέπει ο κλάδος να έχει προτάσεις και όχι ένα στείρο Όχι σε όλα.

axiologisi

Θεωρώ απαράδεκτο το Απεργία - Αποχή, δεν υπάρχει άλλος κλάδος που να μπορεί να απέχει από συγκεκριμένα καθήκοντα και να συνεχίζει να αμείβεται κανονικά. Ας σκεφτούμε τους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα, τους χιλιάδες ανέργους αποφοίτους των Πανεπιστήμιων μας που απασχολούνται σε εποχιακές δουλειές αν μπορούν να εφαρμόσουν το Απεργία Αποχή.

Στην Αυτόξιολόγηση της Σχολικής μονάδας πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υιοθετήθηκε από όλα τα σχολεία ως ένα μέτρο προς τη θετική κατεύθυνση αλλά αγνοήθηκε επιδεικτικά την περασμένη Άνοιξη από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Κατά τη γνώμη μου η συνολική πίεση της Πανδημίας, καθώς και η επιμονή της Υπουργού βγάζουν αυτή την αντίδραση.

Ως εκπαιδευτικος θεωρώ ότι θα πρέπει το Υπουργείο Παιδείας να παγώσει το θέμα για 6 μήνες και ταυτόχρονα η ΟΛΜΕ να δεσμευτεί ότι θα εφαρμόσει την ερχόμενη Άνοιξη την Αυτόξιολόγηση της Σχολικής μονάδας εφόσον έχουμε επανέλθει στην κανονικότητα.

Ξαναλέω ότι στην παρούσα φάση το ζητούμενο είναι η Δια ζώσης διδασκαλία με ασφάλεια για όλους.

* Καρακούσης Αθανάσιος, Καθηγητής Πληροφορικής, Διευθυντής 2ου ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΊΝΗΣ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μητσοτάκης στο Μαξίμου
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
«Σκοπός μας τώρα είναι η επιτάχυνση και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν οι πρωτοβουλίες μας...»
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
ypaith2
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης - μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή αλλοδαπών - αλλογενών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2024
Πανελλαδικές 2024: Υποβολή μηχανογραφικού για την εισαγωγή αλλοδαπών-αλλογενών στα ΑΕΙ