Μαθητές στο σχολείο
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΕΠΕ Λήμνου: "Το Υπουργείο προσπαθεί να εξαφανίσει με τέτοιες απαράδεκτες μεθοδεύσεις τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, κενά που η ίδια η Υπουργός ομολόγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της και για τα οποία ξεδιάντροπα κατηγόρησε τους καρκινοπαθείς συναδέλφους και τις εγκυμονούσες συναδέλφισσες, επειδή παίρνουν τις άδειες που δικαιούνται"

Αδιανόητες καταστάσεις σε σχολεία της Λήμνου που προκαλούν οι συγχωνεύσεις, καταγγέλει ο σύλλογος εκπαιδευτικών του νησιού: Σε ένα τμήμα της ΣΤ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, τα παιδιά υποχρεώνονται να αλλάξουν δάσκαλο για τέταρτη φορά (!) και να στριμωχτούν σε αίθουσες ακατάλληλες για τα μέτρα υγειονομικής προστασίας (αποστάσεις στην αίθουσα) που απαιτούνται!

Αυτή την παρανοϊκή κατάσταση που απεικονίζει τα αποτελέσματα της "πολιτικής" των συγχωνεύσεων σε ορισμένα σχολεία, καταγγέλει με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Λήμνου "Αργύριος Μοσχίδης". Ο οποίος, όπως δεκάδες ΣΕΠΕ σε όλη τη χώρα, ζητά την έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών και τονίζει ότι οι συγχωνεύσεις έχουν στόχο την πλασματική μείωση των κενών ώστε να περιοριστούν  οι αναγκαίες προσλήψεις

Η ανακοίνωση

Το Υπουργείο Παιδείας έσπασε τα κοντέρ αναλγησίας. Αδιαφορεί τόσο για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, όσο και για τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών. Με προφορικές οδηγίες του Υπ. Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προχωρά σε μαζικές συγχωνεύσεις εκατοντάδων τμημάτων σχολείων σε όλη τη χώρα!

Η Λήμνος δεν θα μπορούσε να μείνει απ’ έξω, γι αυτό και προχωρούν (για αρχή), με διαδικασίες fast track, στη συγχώνευση των τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας και μάλιστα με τηλεφωνικές – προφορικές εντολές εκτός εργασιακού ωραρίου!

Κυβέρνηση, ΥΠΑΙΘ και Διευθύνσεις, από τη μια βάζουν σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών, την ίδια στιγμή που όλοι οι ειδικοί μιλάνε για έξαρση της πανδημίας ιδιαίτερα στη νεολαία. Από την άλλη, αγνοούν τα τεράστια μορφωτικά και εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί, με τα σχολεία κλειστά για σχεδόν 2 χρόνια, και στοιβάζουν σαν «σαρδέλες» τα παιδιά μέσα στα τμήματα. Είναι τραγικό και βαθιά αντιεκπαιδευτικό εν μέσω σχολικής χρονιάς να κλείνουν και να συγχωνεύουν τμήματα, να μετακινούνται μαθητές, να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Ειδικά στο ένα τμήμα της ΣΤ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, τα παιδιά υποχρεώνονται να αλλάξουν δάσκαλο για τέταρτη φορά και να στριμωχτούν σε αίθουσες ακατάλληλες για τα μέτρα υγειονομικής προστασίας (αποστάσεις στην αίθουσα) που απαιτούνται!

Τόσο παιδαγωγοί είναι αυτοί που δίνουν τις εντολές από το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση ΠΕ Λέσβου!

Αυτή είναι η αναβάθμιση για την οποία μιλάνε!

Το Υπουργείο προσπαθεί να εξαφανίσει με τέτοιες απαράδεκτες μεθοδεύσεις τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, κενά που η ίδια η Υπουργός ομολόγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της και για τα οποία ξεδιάντροπα κατηγόρησε τους καρκινοπαθείς συναδέλφους και τις εγκυμονούσες συναδέλφισσες, επειδή παίρνουν τις άδειες που δικαιούνται! Λίγη ντροπή δε βλάπτει!

Με τη συγχώνευση των τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης εξαφανίζουν ένα κενό για να καλύψουν άλλο κενό στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας!

Η ενέργεια αυτή της Διεύθυνσης που ενεργεί κατ’ εντολή του Υπουργείου Παιδείας δημιουργεί τεράστια προβλήματα όχι μόνο στους μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, αλλά στα προγράμματα και στους μαθητές και των άλλων δημοτικών σχολείων του νησιού αφού καλούνται να τα αναπροσαρμόσουν από την αρχή σε σχέση με τα μαθήματα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που μετακινούνται σε πάνω από 2 σχολεία ο καθένας.

Παράλληλα στη Διεύθυνση ξέρουν πολύ καλά ότι σε ένα μήνα θα δημιουργηθεί και νέο κενό δασκάλου.

Η σημερινή, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις θεωρούν την κάλυψη των κενών ως κόστος. Την ίδια ώρα το Υπουργείο Παιδείας, αντί να ασχοληθεί με την εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία, κάνει το μόνο πράγμα που ξέρει να κάνει καλά. Για 4η συνεχόμενη φορά, μάλιστα σε διάστημα 3 μηνών, προσφεύγει δικαστικά ενάντια στους αγώνες των εκπαιδευτικών που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο.

Απαιτούμε:

  • Πάρτε πίσω ΤΩΡΑ τη συγχώνευση τμημάτων στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.

  • Διορίστε άμεσα 2 δασκάλους για το 1ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.

  • Να μην κλείσει ούτε 1 τμήμα! Έγκριση όλων των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών

  • 15 μαθητές ανά τάξη

  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων. Να καλυφθούν όλα τα κενά

  • Εδώ και τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες για να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα