Τζούφη προς Κεραμέως: Γιατί μένουν εκτός εκπαίδευσης οι ευπαθείς μαθητές;
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
Απαντήσεις και άμεσα μέτρα για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας γιατί αδυνατούν να συμμετάσχουν στη δια ζώσης διδασκαλία, ζητά η Μερόπη Τζούφη με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Όπως τονίζει η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Μερόπη Τζούφη, τα συγκεκριμένα παιδιά αν και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, δεν υποστηρίζονται -όπως προβλέπεται- με κατ’ οίκον διδασκαλία (είτε δια ζώσης είτε με τηλεκπαίδευση) λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Στο πλαίσιο αυτό, η Μερόπη Τζούφη ζητά από τη Νίκη Κεραμέως να αιτιολογήσει την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, ενώ την καλεί να παρουσιάσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών.

Η ερώτηση όπως κατατέθηκε στη Βουλή

- προς την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Εκτός εκπαίδευσης μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ»

Δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που αδυνατούν να συμμετάσχουν στη δια ζώσης διδασκαλία λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου. Τα συγκεκριμένα παιδιά δεν υποστηρίζονται ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, ούτε με τηλεκπαίδευση. Ενδεικτική είναι η δημόσια έκκληση του Διευθυντή στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου επισημαίνει ότι μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται την πρόσβαση λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Στο πλαίσιο αυτό, ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

  1. Πως αιτιολογείται η καθυστέρηση στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές των ευπαθών ομάδων, καθώς και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας; Πότε και πως πρόκειται να καλυφθούν οι συγκεκριμένες κρίσιμες ανάγκες;

Η ερωτώσα βουλευτής

Τζούφη Μερόπη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείο έδρα βιβλία μαυροπίνακας
Εκπαιδευτικοί: Επιστολή για τον μη χαρακτηρισμό του Δημοτικού Κλειτορίας ως δυσπρόσιτου
Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών του Δημοτικού σχολείου Κλειτορίας για τον μη χαρακτηρισμό του ως δυσπρόσιτου
Εκπαιδευτικοί: Επιστολή για τον μη χαρακτηρισμό του Δημοτικού Κλειτορίας ως δυσπρόσιτου