pinakas
«Η ζωή των καθηγητών πρέπει να γίνει «ανεπαισθήτως» και έξυπνα, κόλαση, με άγχος, εντατικοποίηση, πείνα, γραφειοκρατία, αξιολογήσεις και ό,τι παρεπόμενο φανταστείτε, ώστε να σιχαθούν, να απελπιστούν και τελικά  να παραιτηθούν» - Γράφει ο εκπαιδευτικός Λιότσιος Σ. Βασίλης

«Είναι κανείς κακός θεατής της ζωής, αν δεν βλέπει και το χέρι που με διακριτικό τρόπο σκοτώνει.»   Φρ. Νίτσε

 Έχει τελειώσει και το 2021 και ακόμη να πληρωθούμε τα περσινά οδοιπορικά και ακόμη να μας δοθεί ΜΚ ώστε να πάρουμε τα χρήματα που δικαιούμαστε για να επιβιώσουμε στις εσχατιές της χώρας που το υπουργείο – με στόχο ξεκάθαρα την παραίτησή μας – μας διόρισε. Για του λόγου το αληθές, ήδη με την δημοσιοποίηση των τόπων διορισμού, μεγάλος αριθμός καθηγητών, «αρνήθηκαν» την πολυπόθητη μονιμοποίηση (!) και θα απασχοληθούν πλέον μόνο σαν αναπληρωτές πράγμα που αποτελεί και στόχο του υπουργείου. Να πληρώσει τα σχολεία μόνο με αναπληρωτές. Γι αυτό άλλωστε τους έδωσε και το «προνόμιο» να διορίζονται κοντά στις κατοικίες τους. Αυτό είναι το τυράκι στη φάκα…

Και γεννάται το ερώτημα : για ποιο λόγο, χρόνια τώρα, υπάρχει αυτή η κατ΄ευφημισμόν ραθυμία  από τους μηχανισμούς του υπουργείου ; Είναι ανικανότητα ; Είναι έλλειψη φαντασίας ; Είναι ασχετοσύνη για τα ζητήματα διορισμών και παιδείας γενικά ; Και αν ισχύουν τα παραπάνω, είναι δυνατόν αυτά να διαιωνίζονται και μάλιστα να χειροτερεύουν παρά το ότι γίνονται συνεχώς παράπονα και προτάσεις από μέρους μας ; Τι συμβαίνει τελικά ;

Είναι τόσο εκτός δυνατοτήτων και πραγματικότητας το ΜΚ των καθηγητών να βγαίνει αμέσως ; Όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεση του υπουργείου και είναι ηλεκτρονικά καταγεγραμμένα ! Θα έπρεπε να βγαίνει αυτόματα ! Είναι αναγκαίο οι αναπληρωτές να καταθέτουν σε χαρτιά (!;) κάθε χρόνο τις προϋπηρεσίες τους, ενώ αυτές είναι καθορισμένες στον ΟΠΣΥΔ και μάλιστα με αυτές διορίζονται ; Είναι δύσκολο να υπάρχουν αμοιβαίες μεταθέσεις ΚΑΙ αναπληρωτών, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα σπίτια τους όλοι ; Είναι τόσο κοστοβόρο, άμα τον διορισμό μας, να κατατίθεται και ένα ανάλογο ποσό στους λογαριασμούς μας, ώστε να μπορούμε να μεταβούμε στον τόπο διορισμού μας και να ανταποκριθούμε στα πρώτα έξοδα, το οποίο, εάν χρησιμοποιηθεί, να παρακρατείται από τον ετήσιο μισθό μας αναλογικά ανά μήνα ; Είναι τόσο δύσκολο να πληρώνονται ανά μήνα τα οδοιπορικά και οι υπερωρίες ; Πως αυτό κατορθώθηκε σε χρόνο dt για τους βουλευτές και είναι αξεπέραστο για τους καθηγητές ; Ολόκληρο κράτος που σε άλλα (ακόμη και αντισυνταγματικά) λύνει και δένει, δεν μπορεί να λύσει αυτά τα ζητήματα εδώ και… αιώνες ; Πως για να καταδικάσει τις κινητοποιήσεις των καθηγητών, το υπουργείο και η δικαιοσύνη επεμβαίνουν με υπερηχητικές ταχύτητες και για τα αυτονόητα… καίνε μαζούτ ; Και αν δεν μπορεί, πως τολμά με τόση «ανικανότητα» που το χαρακτηρίζει, να θέλει να μας αξιολογήσει κι από πάνω ; 

Δεν ξέρει ότι η ζωή στα νησιά που μας διόρισε, ενώ υπήρχαν δεκάδες κενά πλήρους ωραρίου στους νομούς μας, είναι πανάκριβη ; Το ξέρει ! Δεν κατανοεί λοιπόν ότι η άμεση έκδοση του ΜΚ και οι εμπρόθεσμες πληρωμές μας, είναι εκ των ον ουκ άνευ, για να ασκήσουμε τα καθήκοντά μας, για τα οποία το υπουργείο τάχα κόπτεται ; Ξέχασε τους υπνόσακους στους οποίους ξημερώνονταν οι αναπληρωτές στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα ; Έκανε τίποτα για το ζήτημα της στέγης των καθηγητών στις περιοχές αυτές ; Όχι. Αντίθετα μάλιστα, φλόμωσε τα νησιά με τους νεοδιορισθέντες καθηγητές, αφήνοντας την ηπειρωτική Ελλάδα με τεράστια κενά. Είναι τυχαία όλα αυτά ; Είναι φιλονησιωτική πολιτική άραγε ; Να έχουν τα νησιά καθηγητές και ας πεινάνε ;! Και αν δεν πήγαιναν οι καθηγητές σε αυτά, ποιος φταίει στο ελλαδιστάν ; Πάλι ο δεκανέας κι ο στρατιώτης ; Ο στρατηγός πουθενά, σε τίποτα ;

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για όποιον θέλει και τολμά να τα δει. Η έκθεση πισαρίδη – «ο.ο.σ.α» , που είναι απλοί αχθοφόροι των σχεδίων  της άρχουσας «ελίτ», έδωσε απροκάλυπτα το στίγμα : Οι καθηγητές στην Ελλάδα είναι πολλοί, άσε που είναι και επικίνδυνοι γι αυτά που θέλουμε να περάσουμε ! Έτσι, οι… επιστάτες της, που δουλεύουν κάτω από τις διαταγές της μεταμφιεσμένοι σε πολιτικούς, έχουν πάρει οδηγίες να εκκενώσουν την χώρα,  η οποία σαν αποικία χρέους, προώρισθαι να μετατραπεί σε «ταβέρνα» για την ελίτ της Ευρώπης και του κόσμου και οι κάτοικοί της σε… κάπελες, αλλά γλωσσομαθείς (γιατί μπήκαν οι ξένες γλώσσες και στα δημοτικά νομίζετε, για μόρφωση ;) ! Οι νέοι μας, όσοι μείνουν εδώ, θα είναι τα… μορφωμένα γκαρσόνια και στην κουζίνα θα ετοιμάζουν τα φαγητά τις τουαλέτες και την καθαριότητα οι μετανάστες. Αυτό είναι το πλάνο ! 

Κάτω από αυτό το πρίσμα, η ζωή των καθηγητών πρέπει να γίνει «ανεπαισθήτως» και έξυπνα, κόλαση, με άγχος, εντατικοποίηση, πείνα, γραφειοκρατία, αξιολογήσεις και ό,τι παρεπόμενο φανταστείτε, ώστε να σιχαθούν, να απελπιστούν και τελικά  να παραιτηθούν. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ και η τάχα «αδυναμία» αλλά και η σιγή του υπουργείου σε αυτά τα θέματα, αυτήν  την εκδοχή επιρρώνει, αν δεν την σιγουρεύει !

ΥΓ : Η χρήση μικρών γραμμάτων (πεζά) στα κύρια ονόματα δεν είναι συμπτωματική και έχει απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα.

* Λιότσιος Σ. Βασίλης ΠΕ80 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρεύμα
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
Oι καθηγητές υπoστηρίζουν ότι η όποια αποκλιμάκωση των τιμών θα είναι σίγουρα μικρότερη της αύξησης που καταγράφεται το διάστημα που διανύουμε
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος