Μαθητές σε σχολείο με μάσκες
INTIME NEWS/ΧΗΡΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Γονείς: Η έλλειψη ειδικοτήτων ( μουσικής ,πληροφορικής, καλλιτεχνικών, θεατρικής αγωγής κ.α.) οδηγεί αρκετές οικογένειες να στραφούν εκτός του σχολείου. Σοβαρές ελλείψεις καταγράφονται και στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης. ενώ καθυστερούν και τα «σχολικά γεύματα»

Τα κενά των εκπαιδευτικών, η έλλειψη ειδικοτήτων και η έλλειψη στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης στο δήμο Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη , οδηγούν τους γονείς σε ανατροπή κάθε προγραμματισμού καθώς δεν λειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα ενώ παράλληλα τους αναγκάζουν να καταφύγουν σε φροντιστηριακή στήριξη των παιδιών εκτός σχολείου. Επίσης τεράστιο πλήγμα στις οικογένειες των μαθητών μέσα στην ιδιαίτερα δύσκολη κοινωνικοοικονομική συγκυρία, επιφέρει η μη υλοποίηση του προγράμματος των «σχολικών γευμάτων».

Ολα αυτά αναφέρουν σε επιστολές τους οι γονείς της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη προς τις Διευθύνσεις Α΄ βάθμιας και Β΄ βάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά μέσω των οποίων εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκεια της για τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν και στις δυο βαθμίδες της εκπαίδευσης, αλλά και τη μη υλοποίηση του προγράμματος των «σχολικών γευμάτων» στα σχολεία της περιοχής.

Τις επιστολές φέρνει στη Βουλή με Αναφορά του προς την Υπουργό Παιδείας ο βουλευτής Β’ Πειραιά Τρύφων Αλεξιάδης.

Τα κενά των εκπαιδευτικών, η έλλειψη ειδικοτήτων και η έλλειψη στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, οδηγούν τους γονείς σε ανατροπή κάθε προγραμματισμού καθώς δεν λειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα ενώ παράλληλα τους αναγκάζουν να καταφύγουν σε φροντιστηριακή στήριξη των παιδιών εκτός σχολείου. Οι γονείς βιώνουν την επιβάρυνση του οικογενειακού τους προϋπολογισμού αλλά και τη δημιουργία μαθητών πολλών ταχυτήτων, καθώς παιδιά οικογενειών που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο κόστος της ιδιωτικής εκπαίδευσης βρίσκονται σε δυσμενέστερη θέση έναντι των συμμαθητών τους, με εντονότερο το πρόβλημα στους μαθητές λυκείων και στην προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Εκτός από τα εκπαιδευτικά κενά όμως, τεράστιο πλήγμα στις οικογένειες των μαθητών μέσα στην ιδιαίτερα δύσκολη κοινωνικοοικονομική συγκυρία, επιφέρει η μη υλοποίηση του προγράμματος των «σχολικών γευμάτων». Η Ένωση Γονέων τονίζει τη ζωτική σημασία του προγράμματος σίτισης για πάρα πολλές οικογένειες και ομιλεί για έλλειψη δέσμευσης και ενημέρωσης για το πότε θα καταστεί δυνατή η επανεκκίνηση της διανομής.

Ο Τρ. Αλεξιάδης συντασσόμενος με τη δυσαρέσκεια και τους προβληματισμούς της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη ζητά απαντήσεις από την Υπουργό Παιδείας ώστε να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και την κάλυψη των αναγκών των μαθητών ώστε κανένα παιδί να μη μείνει χωρίς φαγητό.

Πρώτη Επιστολή της Ένωσης Γονέων

Κύριε Διευθυντά,

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να σας εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν στα σχολεία μας κι ενώ έχουμε φτάσει στο τέλος Νοεμβρίου. Πέρα από τα μαθησιακά κενά που δημιουργούνται στους μαθητές, τα οποία έρχονται να προστεθούν σε αυτά που ήδη υπάρχουν από την περυσινή χρονιά λόγω της τηλεκπαίδευσης, αυτό το πρόβλημα αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την κατάρτιση του οριστικού ωρολογίου προγράμματος του κάθε σχολείου και εν συνεχεία δεν επιτρέπει την πλήρη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων, δημιουργώντας έντονο προβληματισμό στους γονείς που βρίσκονται σε απόγνωση.

Η έλλειψη ειδικοτήτων ( μουσικής ,πληροφορικής, καλλιτεχνικών, θεατρικής αγωγής κ.α.) οδηγεί αρκετές οικογένειες να στραφούν εκτός του σχολείου, για την κάλυψη τέτοιων ειδικοτήτων, καταβάλλοντας αρκετά χρήματα επιβαρύνοντας τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό. Σοβαρές ελλείψεις καταγράφονται και στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης που τόσο έχουν ανάγκη οι μαθητές και οι οικογένειές τους. Ένα επίσης πολύ σοβαρό ζήτημα παραμένει η καθυστέρηση εφαρμογής του προγράμματος για τα «σχολικά γεύματα», ενώ δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και καμία δέσμευση, για το χρόνο έναρξης από την πλευρά του Υπουργείου για ένα θέμα ζωτικής σημασίας. Σας γνωρίζουμε πως το παραπάνω πρόγραμμα είναι για εμάς άκρως σημαντικό καθώς λύνει το πρόβλημα πολλών οικογενειών, που αδυνατούν και για τα στοιχειώδη.

Κύριε Διευθυντά, παρακαλούμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας όπως αναλάβετε πρωτοβουλίες για την επίλυση των ανωτέρω θεμάτων, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και να καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών.

Δεύτερη επιστολή

Κύριε Διευθυντά,

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να σας εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας καθώς και τον προβληματισμό μας, σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών που υπήρχαν μέχρι πριν λίγες μέρες, ενώ κάποια εξακολουθούν ακόμη και τώρα να υφίστανται.

Με τέτοιες πρακτικές οδηγούνται οι γονείς στην φροντιστηριακή στήριξη των παιδιών τους, δαπανώντας χρήματα από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό, που δυστυχώς δεν περισσεύουν. Αρκετές είναι οι περιπτώσεις που οικογένειες δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό το κόστος με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένοι μαθητές να βρίσκονται σε δυσμενέστερη θέση και να ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία έναντι των συμμαθητών τους.

Εντονότερο δε καθίσταται το πρόβλημα για τους μαθητές των λυκείων, που καλούνται να ανταποκριθούν σε αυξημένες απαιτήσεις ( τράπεζα θεμάτων, ελάχιστη βάση εισαγωγής, συντελεστές βαρύτητας ) ενόψει της προετοιμασίας τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, τη στιγμή μάλιστα που παρατηρήθηκαν ελλείψεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα! Ως εκ τούτου, δημιουργούνται μαθητές πολλών ταχυτήτων, χωρίς ισότιμη πρόσβαση στην μόρφωση. Κι ενώ η πολιτεία θα έπρεπε να στέκεται αρωγός στις προσπάθειές τους σεβόμενη την αγωνία τους, αντίθετα , με τις επιλογές της, υψώνει διαχωριστικές γραμμές στις φιλοδοξίες και τα όνειρά τους. Κύριε διευθυντά, αναμένουμε όπως αναλάβετε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες έτσι ώστε τα παιδιά μας να έχουν πραγματικά ίσες ευκαιρίες στο δικαίωμα της μόρφωσης μέσα από το δημόσιο σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες