eidiki-agogi
«Το επόμενο σχολικό έτος πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής, κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να ανοίξουν το τρέχον σχολικό έτος και μάλιστα σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων»

Σύμφωνα με την παράγραφο δ του άρθρου 64 του N. 4692/2020 (νόμο που έφερε προς ψήφιση στη Βουλή η κ. Κεραμέως), καταργήθηκε η περίπτωση γ της παραγράφου 1 του άρθρου 66 του Ν. 4589/2019 (νόμος Γαβρόγλου). Συνεπώς, οι πρώτοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Με βάση αυτό, οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής, αφού δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020, ισχύουν ως τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους.

Επομένως, το επόμενο σχολικό έτος πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής, κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να ανοίξουν το τρέχον σχολικό έτος και μάλιστα σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων (έστω των προσωρινών) ως τον Αύγουστο του 2022. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι την τελευταία φορά, οι πίνακες Ειδικής Αγωγής των εκπαιδευτικών άνοιξαν το Μάιο του 2019 και του ΕΕΠ και ΕΒΠ τον Ιούνιο του 2019, με αποτέλεσμα οι προσωρινοί πίνακες των εκπαιδευτικών να εκδοθούν το Νοέμβριο του 2019 και του ΕΕΠ και ΕΒΠ τον Ιανουάριο του 2020. Αυτό είχε ως συνέπεια το σχολικό έτος 2019-20 οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ να γίνουν από τους παλιούς πίνακες…

Ενώ δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ περιμένουν το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής το τρέχον σχολικό έτος, μια δημοσίευση στη σελίδα του Facebook: E-wall (https://www.facebook.com/ctzatzos/posts/272022991572759) τάραξε τα νερά και δημιούργησε έντονη δυσαρέσκεια και εξοργισμό. Στη δημοσίευση αναφέρεται: 

«…Σύμφωνα με πληροφορίες και ενημερώσεις που έχουμε λάβει, θεωρούμε πως στο υπουργείο σκέφτονται πολύ σοβαρά οι πίνακες της ειδικής να μην ανοίξουν το 2022, αλλά να μετακινηθεί το άνοιγμα τους το 2023 μαζί με αυτούς της γενικής. Μέχρι στιγμής στο ΥΠΑΙΘ δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με το άνοιγμα πινάκων.    Θεωρούν ότι είναι μεγάλη διαδικασία η οποία κρατάει πολύ χρονικά σε σχέση  με το χρόνο ισχύος των πινάκων. 

Υ.Γ Στη χθεσινή της συνέντευξη, η υπουργός (μετά από διαδικτυακά ερωτήματα συναδέλφων) δεν αναφέρθηκε καθόλου σε χρονοδιαγράμματα, για άνοιγμα πινάκων σε συγκεκριμένη ημερομηνία, απλά το άφησε να αιωρείται-φλου ότι θα γίνουν τα προβλεπόμενα, κάτι που μέχρι στιγμής δεν ισχύει, από όσο γνωρίζουμε.»

Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα είναι, τουλάχιστον, ηθικά απαράδεκτο…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς
Παρεμβάσεις Π.Ε: Κανένας αιρετός αξιολογητής στα υπηρεσιακά συμβούλια
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς