Αλέξανδρος Κόπτσης
INTIME NEWS/ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Για την Τράπεζα θεμάτων διασταύρωσαν τα ξίφη τους ο Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας και ο εκπρόσωπος του ΔΣ της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος

Με υπενθύμιση για τα θέματα Χημείας προ τριετίας στις Πανελλαδικές που «μαζεύτηκαν 3-4 καθηγητές για να τα λύσουν», ο Χρήστος Παπαχρήστος επικαιροποίησε τις αμφιβολίες της ΟΛΜΕ για την λεγόμενη Τράπεζα Θεμάτων και επίσης τα διαγωνίσματα αξιολόγησης που πλέον γίνονται από το Γυμνάσιο. Στον αντίποδα, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης μίλησε για στόχο ισοτιμίας μαθητών και αυτονομίας εκπαιδευτικού.

 

Ν. Παπαχρήστος: Η όλη προσπάθεια ακυρώνεται στο τέλος

«Σαφέστατα δεχόμαστε την αυτονομία του εκπαιδευτικού αλλά εκτός από αυτήν που ισχύει στα τετράμηνα διαγωνίσματα, ακολουθεί η Τράπεζα θεμάτων με το 50% να ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και Πανεπιστημιακούς που βγάζουν θέματα που νομίζουν ότι απευθύνονται στους φοιτητές τους», είπε από την πλευρά του ο Οργανωτικός Γραμματέας ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος.

«Δεν μπορούμε σε τμήμα ή σχολείο με επιδόσεις προβληματικές να βάλουμε τα ίδια θέματα με μια μεσοαστική περιοχή όπου οι γονείς στηρίζουν ποικιλοτρόπως τα παιδιά τους. Είμαστε εναντίον των ισοπεδωτικών ίδιων κριτηρίων σε παιδιά διαφορετικών ταχυτήτων», συμπλήρωσε.

Αλ. Κόπτσης: Η λίστα είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας – Το 50% επιλέγει ο καθηγητής

Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας απάντησε ότι η αξιολόγηση επικεντρώνεται στην πορεία του μαθητή και την εξέλιξή του ανεξάρτητα με το μέσο όρο της τάξης.

Η Τράπεζα θεμάτων, όπως υπενθύμισε ο κ. Κόπτσης εφαρμόζεται για την ‘Α και τη ‘Β Λυκείου φέτος και του χρόνου από την Γ’ και τα θέματα επιλέγονται από τη λίστα όχι μόνο από Πανεπιστημιακούς αλλά και εκπαιδευτικούς. Επιτυγχάνουμε ομοιομορφία και ισοτιμία από μία συγκεκριμένη λίστα με διαβαθμισμένη δυσκολία στα θέματα, τόνισε.

Συνοψίζοντας  ο κ. Κόπτσης υπενθύμισε ότι  έχει αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών από τρίμηνα σε δύο τετράμηνα.

Τρίμηνα εξακολουθούν να υπάρχουν στο Δημοτικό ενώ η βαθμολογία σε κλίμακα αριθμητικής ισχύει για την Πέμπτη και τη Έκτη. «Ο καινούργιος νόμος δίνει ελευθερία στους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν την αξιολόγηση των μαθητών. Είναι διαδικασία παρακολούθησης, άρα βελτιώνεται ο τρόπος διδασκαλίας. ‘Εχουμε σε όλο το τετράμηνο ολιγόλεπτα τεστ κι ένα ωριαίο με τον εκπαιδευτικό να έχει την ελευθερία αξιολόγησης με όποιον τρόπο κρίνει», ανέφερε ο κ. Κόπτσης.

Πηγή: ΕΡΤ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!