Το alfavita.gr απευθύνει 11 ερωτήματα στην υπουργό Παιδείας και σε όσους αποφάσισαν το άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα
--Πιστεύαμε, βασισμένοι στα δικά σας λόγια, ότι οι επιδημιολόγοι των επιτροπών κάνουν εισήγηση στην κυβέρνηση. Μάλλον κάναμε λάθος. Τελικά, είναι αλήθεια ότι η κυβέρνηση κάνει την εισήγηση και οι επιδημιολόγοι την εγκρίνουν;
--Λέγατε ότι δεν κάνετε κάτι αν δεν συμβουλευθείτε τους ειδικούς της επιτροπής. Τα μέτρα που πήρατε μέχρι τώρα πχ το 50%+1 για το κλείσιμο τμήματος ή το άνοιγμα των νηπιαγωγείων και των φροντιστηρίων, τα εισηγήθηκαν οι ειδικοί της επιτροπής και αν ναι γιατί δήλωσαν άγνοια μέλη της;
--Τι θα πείτε κ. υπουργέ όταν τα σχολεία ανοίξουν χωρίς κανένα ουσιαστικά νέο μέτρο και αναγκαστούν, είτε λόγω μεγάλου αριθμού κρουσμάτων μαθητών ή εκπαιδευτικών που δεν έχουν να αναπληρώσουν, να κλείσουν;
--Δε συζητήσατε για λιγότερα παιδιά στην τάξη, δεν συζητήσατε για βάρδιες, δεν συζητήσατε για μικρή αναβολή του ανοίγματος μέχρι τις 17 ή τις 24 Ιανουαρίου, και για άλλα μέτρα ουσιαστικά που πρότεινε η εκπαιδευτική κοινότητα για ανοικτά και ασφαλή σχολεία. Τι θα κάνετε αν η διδακτική διαδικασία διαταραχτεί σοβαρά και γρήγορα οι γονείς έχουν απρόβλεπτα προβλήματα από τη μόλυνση που θα μεταφερθεί σπίτι τους και θα επηρεάσει τη δουλειά τους;
--Δηλώσατε ότι «η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων σε καιρό πανδημίας διασφαλίζει και τη μεγαλύτερη ασφάλεια των παιδιών μας, καθώς στα σχολεία προβλέπεται ένα αποτελεσματικό δίχτυ προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας, με τη διενέργεια συστηματικών τεστ κάθε εβδομάδα για την προσέλευση στο σχολείο». Ωστόσο πιστεύετε πραγματικά ότι τα self tests (που αφενός κανένας δε διασφαλίζει αν όντως πραγματοποιούνται και αφετέρου σύμφωνα με αρκετούς επιστήμονες δεν ανιχνεύουν την «Ο») μπορούν να εξασφαλίσουν τίποτε περισσότερο από την πληροφορία ότι ένας μαθητής μολύνθηκε από έναν συμμαθητή του;
-- Διατηρείτε ως έχει το μέτρο των 50%+1 κρουσμάτων σε κάθε τμήμα, γιατί είναι πετυχημένο, ή γιατί αποκρύπτει τεχνηέντως την πραγματική διασπορά του ιού;
--Τι θα γινόταν αν καθυστερούσε το άνοιγμα των σχολείων για 1-2 εβδομάδες όταν με μεγάλη ευκολία κρατήσατε τα σχολεία μήνες κλειστά την προηγούμενη περίοδο σε λιγότερο δυσμενείς συνθήκες;
--Τι θα γίνει αν τα σχολεία έχουν πολλούς μαθητές κρούσματα; Ποιος θα διαχειριστεί την κατάσταση; Οι μισοί καθηγητές θα πρέπει να ασχολούνται με αυτό: να στέλνουν ονόματα μαθητών, να δίνουν τεστ, να δίνουν χαρτί για δωρεάν ραπιντ... Ποιος και με τι ψυχολογία θα κάνει μάθημα; Πόσα τμήματα θα λειτουργούν κανονικά και πόσα θα λειτουργούν με τους μισούς μαθητές; Πόσοι καθηγητές θα έρχονται και πόσοι θα είναι απόντες είτε επειδή θα νοσούν είτε επειδή θα είναι στενές επαφές κρούσματος; Ποιοι θα προσέχουν τα παιδιά που θα έχουν κενό, να φοράνε μάσκες και να τηρούν τους κανόνες;
--Όπως καλά γνωρίζετε τα περισσότερα παιδιά σχολικής ηλικίας είναι ακόμη ανεμβολίαστα όχι, στις περισσότερες περιπτώσεις, με δική τους ευθύνη. Δεν σκέπτεστε ότι τώρα κινδυνεύουν να μολυνθούν πριν εμβολιαστούν;
--Τα μακροχρόνια επακόλουθα της μόλυνσης δεν είναι γνωστά, αλλά δεν έχετε διαβάσει σε έρευνες ότι ο ιός αφήνει πολλά προβλήματα σε ένα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων που έχει μολυνθεί;
--Γνωρίζετε πολύ καλά ότι ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, βρίσκεται σε ηλικία 55 – 65 ετών ενώ αρκετοί άλλοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Έχετε πάρει κάποιο μέτρο προφύλαξης γι αυτούς τους εργαζόμενους που είναι οι μόνοι στο δημόσιο τομέα που είναι αναγκασμένοι να εργάζονται σε χώρους 40 τετραγωνικών με άλλους 25 μαθητές;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη