Στέφανος Μάνος για άνοιγμα σχολείων: «Είναι για λύπηση η κ.Κεραμέως»
Σε ανάρτηση του ο Στέφανος Μάνος έγραψε ότι η υπουργός Παιδείας «είναι για λύπηση» αναφερόμενος στις αποφάσεις να ανοίξουν τα σχολεία και αντιπρότεινε να δοθεί αυτή η αρμοδιότητα στους διευθυντές των σχολείων

«Περίσσευμα οίησης και ισχυρογνωμοσύνης» αποδίδει στην υπουργό Παιδείας ο Στέφανος Μάνος.

Σε ανάρτηση που δημοσίευσε νωρίτερα στο facebook, ο Στέφανος Μάνος έγραψε ότι η υπουργός Παιδείας «είναι για λύπηση» αναφερόμενος στις αποφάσεις να ανοίξουν τα σχολεία και αντιπρότεινε να δοθεί αυτή η αρμοδιότητα στους διευθυντές των σχολείων.

«Αυτοί, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, θα έπρεπε να λάβουν υπεύθυνα τις σχετικές αποφάσεις. Στα πλαίσια παραμέτρων που θα όριζε η κ. Υπουργός.» έγραψε και συμπλήρωσε: (Παρένθεση: Μπορείτε να φανταστείτε τον Υπουργό Υγείας να υποκαθιστά τους διευθυντές των νοσοκομείων και να ορίζει πως θα νοσηλεύονται όσοι πάσχουν από πνευμονία;)

Δεν έκανε λόγο πάντως για τις τρομακτικές ανισότητες και απρόβλεπτες καταστάσεις που θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοιο ενδεχόμενο.

Η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου

Είναι για λύπηση η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως. Ανακοίνωσε την απόφασή της ν' ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου. Συμφωνούν όμως οι ειδικοί; Και γιατί όχι στις 17 Ιανουαρίου με αντίστοιχη παράταση του σχολικού έτους; Δεν έχω άποψη και δεν θέλω να εμπλακώ στη συζήτηση. Θέλω όμως να κάνω μια παρατήρηση που ελπίζω να σας βάλει σε σκέψεις:

Στην Ελλάδα λειτουργούν 9.000 περίπου σχολικές μονάδες. Δεν πιστεύω ότι ΜΙΑ απόφαση μπορεί να είναι σωστή για όλα τα σχολεία. Ισχυρίζομαι ότι η κ. Κεραμέως είναι για λύπηση επειδή η απόφαση της είναι ενδεχομένως σωστή για μερικά σχολεία, αλλά λάθος για τα υπόλοιπα. Όσοι της ασκούν κριτική βλέποντας το λάθος τη σπρώχνουν να υιοθετήσει μια άλλη μοναδική λύση που θα ήταν ίσως σωστή για μερικά σχολεία αλλά λάθος για τα υπόλοιπα.

Το πρόβλημα είναι ότι η κ. Υπουργός, παρασυρόμενη ενδεχομένως από περίσσευμα οίησης και ισχυρογνωμοσύνης, δεν εννοεί να αποκεντρώσει ένα μέρος της μονοπρόσωπης εξουσίας της στους Διευθυντές των σχολείων. Αυτοί, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, θα έπρεπε να λάβουν υπεύθυνα τις σχετικές αποφάσεις. Στα πλαίσια παραμέτρων που θα όριζε η κ. Υπουργός.

(Παρένθεση: Μπορείτε να φανταστείτε τον Υπουργό Υγείας να υποκαθιστά τους διευθυντές των νοσοκομείων και να ορίζει πως θα νοσηλεύονται όσοι πάσχουν από πνευμονία;)

Αν προβληθεί η αντίρρηση ότι οι Διευθυντές είναι ακατάλληλοι, οφείλει η κ. Υπουργός να τους αντικαταστήσει με κατάλληλους. Στη συνέχεια θα πρέπει να τους εμπιστευτεί όχι μόνο για τα ζητήματα της πανδημίας αλλά για τα περισσότερα σχολικά ζητήματα. Αυτή θα ήταν ίσως η σημαντικότερη μεταρρύθμιση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ