«Για εμάς είναι καθαρό πως έχει ενεργοποιηθεί η λογική της «ανοσίας αγέλης» με οποιαδήποτε παράπλευρη απώλεια», τονίζει η ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων σε ανακοίνωσή της για το άνοιγμα των σχολείων.
Οι εκπαιδευτικοί σημειώνουν ότι δε θα λύσει το πρόβλημα το επιπλέον self test, ούτε ίσως κάποια μικρή παράταση στο άνοιγμα των σχολείων. Γιατί το πρόβλημα είναι πως τα σχολεία θα αποτελέσουν εστίες υπερμετάδοσης κυρίως λόγω του συνωστισμού και της έλλειψης μέτρων προστασίας και αυτό θα γίνει είτε σήμερα είτε σε 5 μέρες. Και φυσικά δε μπορεί το σχολείο να υποκατασταθεί από την τηλεκπαίδευση για μια ακόμη φορά , όχι μόνο για λόγους παιδαγωγικούς, υγειονομικούς και ψυχοσυναισθηματικούς, όπως εσχάτως ανακάλυψε το ΥΠΑΙΘ, αλλά κι επειδή η κα Κεραμέως δεν έχει συμμορφωθεί στις υποδείξεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσπωπικού Χαρακτήρα , αγνοώντας τα ζητήματα νομιμότητας που αυτή έθεσε για τη χρήση της τηλεκπαίδευσης, ζητήματα για τα οποία διαμαρτυρηθήκαμε από την πρώτη στιγμή.
«Αρνούμαστε να συνηθίσουμε τους δεκάδες χιλιάδες θανάτους, την διάλυση των κοινωνικών δομών και του συστήματος υγείας, το δυσβάστακτο κόστος για διαγνωστικά τεστ, και το γενικότερο όργιο των κυβερνητικών και εργοδοτικών αυθαιρεσιών!», καταλήγουν οι εκπαιδευτικοί.
Όλη η ανακοίνωση
Για μια φορά ακόμα τα σχολεία μας ανοίγουν μετά από περίοδο διακοπών και υπό το φόβο νέου πανδημικού κύματος. Για μια φορά ακόμη το ΥΠΑΙΘ εμφανίζεται γεμάτο αυταρέσκεια, δηλώνοντας έτοιμο να αντιμετωπίσει τα δεκάδες χιλιάδες αναμενόμενα κρούσματα με δέσμη νέων μέτρων: τη χορήγηση επιπλέον self test σε μαθητές και μαθήτριες και στους εμβολιασμένους (μόνο ) εκπαιδευτικούς! Και μάλιστα όχι μονίμως, αλλά μόνο για το πρώτο δεκαπενθήμερο! Ουσιαστικά δίνει ένα παραπάνω τέστ στους μαθητές, αφού έτσι κι αλλιώς θα έδινε τέσσερα σε δυο εβδομάδες! Την ίδια ώρα τα self test αποδεικνύονται ανίκανα να εντοπίσουν εγκαίρως την νέα μετάλλαξη «Ο» ενώ παράλληλα υπάρχουν αναφορές από γονείς για ελλείψεις στη διάθεση τους Πανελλαδικά. Το ΥΠΑΙΘ δήλωσε το απόγευμα του Σαββάτου πως βρήκε λύση: Θα στείλει την Κυριακή self test στις ΔΙΔΕ και ΔΙΠΕ της χώρας, οι Διευθύνσεις θα τα στείλουν στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί θα πάνε νωρίτερα τη Δευτέρα στο σχολείο , οι γονείς θα ενημερώσουν τους διευθυντές των σχολείων για να τους παραδώσουν τα τεστ, θα τα κάνουν στο προαύλιο στα παιδιά τους και… όλα καλά!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΙΑ ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ
Για εμάς είναι καθαρό πως έχει ενεργοποιηθεί η λογική της «ανοσίας αγέλης» με οποιαδήποτε παράπλευρη απώλεια . Και αυτό δε συμβαίνει επειδή , όπως θα μπορούσε κάποιος να πει έχει χαθεί ο έλεγχος, αλλά από επιλογή! Επειδή ανάμεσα στα μέτρα που θα στηρίξουν πραγματικά τη δημόσια υγεία και το οικονομικό κόστος που αυτά συνεπάγονται, η κυβέρνηση από πολιτική επιλογή προωθεί τη διάλυση κάθε τι δημόσιου και δωρεάν, μεταφέροντας το κόστος στις τσέπες μας και στις ζωές μας. Και παράλληλα εκμεταλλεύεται την πίεση που δημιουργεί στην κοινωνία η πανδημία για να χτυπήσει για μια ακόμη φορά το δικαίωμα μας στην Υγεία, τη Μόρφωση, την Εργασία.
Δε θα λύσει το πρόβλημα το επιπλέον self test, ούτε ίσως κάποια μικρή παράταση στο άνοιγμα των σχολείων. Γιατί το πρόβλημα είναι πως τα σχολεία θα αποτελέσουν εστίες υπερμετάδοσης κυρίως λόγω του συνωστισμού και της έλλειψης μέτρων προστασίας και αυτό θα γίνει είτε σήμερα είτε σε 5 μέρες. Και φυσικά δε μπορεί το σχολείο να υποκατασταθεί από την τηλεκπαίδευση για μια ακόμη φορά , όχι μόνο για λόγους παιδαγωγικούς, υγειονομικούς και ψυχοσυναισθηματικούς, όπως εσχάτως ανακάλυψε το ΥΠΑΙΘ, αλλά κι επειδή η κα Κεραμέως δεν έχει συμμορφωθεί στις υποδείξεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσπωπικού Χαρακτήρα , αγνοώντας τα ζητήματα νομιμότητας που αυτή έθεσε για τη χρήση της τηλεκπαίδευσης, ζητήματα για τα οποία διαμαρτυρηθήκαμε από την πρώτη στιγμή.
Για τούτο εμμένουμε στα αιτήματα που θέτουμε, κυριολεκτικά από την πρώτη στιγμή και που αποδεικνύονται μέσα από την εξέλιξη αυτής της ιστορίας ως τα μόνα ρεαλιστικά και αποτελεσματικά, αφού όλα τα άλλα ημίμετρα λαμβάνονται όχι με γνώμονα την αποτελεσματικότητα τους αλλά το κόστος τους και μας οδηγούν κάθε φορά και σε χειρότερη θέση! Απαιτούμε τώρα, χωρίς άλλες προστριβές:
Να μειωθεί αριθμός των μαθητών στους 15 κατ’ ανώτατο όριο ανά τμήμα!
Να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών και όχι συγχωνεύσεις τμημάτων εν μέσω πανδημίας Να αποσυρθούν τώρα οι συγχωνεύσεις που επιβλήθηκαν!
Να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριστών και καθαριστριών στα σχολεία και εξοπλισμός των σχολείων με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Να γίνονται στα σχολεία δωρεάν όλα τα απαραίτητα διαγνωστικά τεστ Rapid και PCR για όλους: μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, είτε είναι εμβολιασμένοι είτε όχι, με ευθύνη του ΕΟΔΥ.
Να χορηγηθούν δωρεάν ασφαλή μέσα προφύλαξης (μάσκες FFP2, αντισηπτικά κλπ)
Να δοθούν αναρρωτικές άδειες σε ευπαθείς ομάδες, εγκύους ,κλπ, ασχέτως της σχέσης εργασίας τους και χωρίς περικοπή της κανονικής άδειας. Κανείς στη δουλειά με ασθένεια, είτε με φυσική παρουσία, είτε εξ’ αποστάσεως.
Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα θεμάτων, οι εξετάσεις τύπου Pisa, και η ΕΒΕ, και να μειωθεί δραστικά η υλη για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Να παγώσει τώρα κάθε διαδικασία αξιολόγησης σχολικής μονάδας.
Να πάψει τώρα η διχαστική και εκδικητική πολιτική απέναντι σε όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, αναγκάζοντάς τους να σηκώσουν όλο το οικονομικό βάρος της διενέργειας των τεστ που απαιτούνται. Ναι στα εμβόλια – Όχι στην υποχρεωτικότητα, τις ποινές και τα χαράτσια στους ανεμβολίαστους!
Να καταργηθεί αμέσως η απόφαση που προβλέπει την νόσηση του 50% + 1 των μαθητών/τριων για να ανασταλεί η λειτουργία ενός τμήματος
Να ληφθούν μέτρα αποφυγής του συνωστισμού των μαθητών στα μέσα μεταφοράς
Πάνω από δυο χρόνια τα νοσοκομεία καταρρέουν και η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά να τα ενισχύσει με δημιουργία πρωτοβάθμιας φροντίδας, ΜΕΘ και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Τούτη την ώρα που το υγειονομικό προσωπικό κυριολεκτικά πέφτει κάτω από την εξάντληση και τα κρούσματα, επιλέγει εκδικητικά και κόντρα σε κάθε λογική να συνεχίζει την αναστολή εργασίας σε χιλιάδες έμπειρους υγειονομικούς που θα αποτελούσαν μια σοβαρή ενίσχυση αν επέστρεφαν στη θέση τους. Το ανεδαφικό επιχείρημα ότι αποτελούν κίνδυνο για τους ασθενείς, αφού ως ανεμβολίαστοι μπορεί να τους μεταδώσουν τον ιό, έχει πλέον καταρριφθεί από τα δεκάδες κρούσματα καθημερινά στους εν ενεργεία υγειονομικούς!
Στεκόμαστε στο πλάι των Υγειονομικών, των σωματείων τους και των δίκαιων αιτημάτων τους για την ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Από κοινού αγωνιζόμαστε για να δοθεί ουσιαστική ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, του ΕΣΥ για να μπορεί να αντιμετωπίσει ουσιαστικά την πανδημία. Απαιτούνται χρηματοδότηση, προσλήψεις, μονιμοποίηση προσωπικού. Να μην εφαρμοστεί η πρόβλεψη του προϋπολογισμού για μείωση κατά 820 εκ. των δαπανών για την υγεία το 2022. Να επιταχθούν οι ιδιωτικές μονάδες υγείας χωρίς αποζημίωση.
Πρέπει να σταματήσει επιτέλους αυτό το αντιδραστικό ιδεολόγημα της ατομικής ευθύνης που χρησιμοποιείται από κάθε υπουργικό στόμα και διαχέεται από τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ για να μετακυλήσει στις πλάτες μας τις δικές τους ευθύνες για τη διαχείριση της πανδημίας .
Αρνούμαστε να συνηθίσουμε τους δεκάδες χιλιάδες θανάτους, την διάλυση των κοινωνικών δομών και του συστήματος υγείας, το δυσβάστακτο κόστος για διαγνωστικά τεστ, και το γενικότερο όργιο των κυβερνητικών και εργοδοτικών αυθαιρεσιών!
Στεκόμαστε απέναντι στη ρητορική του φόβου, στο διχασμό και στις φωνές για κλειστά σχολεία και επιστροφή στην τηλεκπαίδευση!
Τα Δημόσια Σχολεία πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά και με ασφαλείς όρους για μαθητές και εκπαιδευτικούς!
Περίσσεψε η αναλγησία. Να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα ΤΩΡΑ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη