ΑΠΘ: «Δεν υπάρχει άσυλο ανομίας» λέει ο πρύτανης για τον τερματισμό κατάληψης στο ίδρυμα
Θεσσαλονίκη: «Δεν υπάρχει άσυλο ανομίας», λέει ο πρύτανης του ΑΠΘ για την επιχείρηση τερματισμού νέας κατάληψης σε εργαστήριο του Τμήματος Φαρμακευτικής

«Δεν υπάρχει άσυλο ανομίας», δήλωσε ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου, για την αστυνομική επιχείρηση τερματισμού κατάληψης εργαστηριακού χώρου, η οποία πραγματοποιήθηκε νωρίς σήμερα το πρωί.

«Η ακαδημαϊκή ελευθερία, η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών, προστατεύονται σε όλους τους χώρους του ΑΠΘ, έναντι οποιουδήποτε προσπαθεί να τις καταλύσει ή περιορίσει. Αυτός είναι ο νόμος και οι νόμοι της ελληνικής Πολιτείας εφαρμόζονται, γιατί ζούμε σε Κράτος Δικαίου, όπου τα θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες των μελών της πανεπιστημιακής μας κοινότητας είναι κατοχυρωμένα και αδιαπραγμάτευτα και προστατεύονται θεσμικά, όπως ισχύει για κάθε πολίτη σε όλη την ελληνική επικράτεια», δήλωσε ο κ. Παπαϊωάννου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ερωτηθείς τι οδήγησε στην επιχείρηση, ο πρύτανης του ΑΠΘ εξήγησε πως «έπειτα από τον τερματισμό μιας αυθαιρεσίας που διήρκεσε 34 χρόνια, οι κοσμήτορες της Σχολής Επιστημών Υγείας και της Σχολής Θετικών Επιστημών ενημερώθηκαν για την παρεμπόδιση της ερευνητικής και εκπαιδευτικής διαδικασίας από ομάδα αγνώστων, που κατέλαβε εργαστηριακό χώρο του Τμήματος Φαρμακευτικής, ο οποίος μάλιστα περιέχει πολλά ευαίσθητα όργανα μεγάλης αξίας καθώς και εύφλεκτο υλικό».

«Τα εργαστήρια του ΑΠΘ έχουν εξοπλιστεί με χρήματα των φορολογουμένων, ώστε τα ερευνητικά αποτελέσματα που παράγονται σε αυτά να διατίθενται προς όφελος της κοινωνίας και όχι για να στεγάζουν άτομα που επιθυμούν να επιβάλλουν ένα καθεστώς ομηρίας της βίας και αυθαιρεσίας μέσα στο πανεπιστήμιο», επισήμανε ο πρύτανης του ΑΠΘ.

«Απόπειρες περιθωριακών στοιχείων, τα οποία με όχημα τη βία και έκνομες ενέργειες επιχειρούν να υπονομεύσουν τη λειτουργία του Πανεπιστημίου και τις σπουδές των νέων παιδιών, δεν είναι ανεκτές. Θυμίζω ότι στον χώρο της κατάληψης που υπήρχε επί 34 χρόνια σε κτίριο του Τμήματος Βιολογίας ξεκίνησε η υλοποίηση ενός εμβληματικού έργου για τη Σχολή Θετικών Επιστημών, η δημιουργία μιας μεγάλης βιβλιοθήκης που θα εξυπηρετεί χιλιάδες φοιτητές, καθηγητές και ερευνητές», τόνισε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Veroia
ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά εξηγήσεις για την ΕΔΕ σε εκπαιδευτικούς της Βέροιας
Απολύτως απαράδεκτο να διώκονται εκπαιδευτικοί όταν εμπλουτίζουν το σχολικό πρόγραμμα, τονίζουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με ερώτηση προς τον υπουργό...
ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά εξηγήσεις για την ΕΔΕ σε εκπαιδευτικούς της Βέροιας
astynomia
Ασύλληπτο! Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σε Πανεπιστημίου και Πατησίων με τον ίδιο δράστη

Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σημειώθηκαν με διαφορά λίγης ώρα χθες, βράδυ της Τρίτης, στο κέντρο της Αθήνας (στην Πανεπιστημίου και...

Ασύλληπτο! Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σε Πανεπιστημίου και Πατησίων με τον ίδιο δράστη
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Τα τηρούμενα Υπηρεσιακά Βιβλία και Έντυπα των σχολείων και οι όροι φύλαξής τους
Αναρίθμητα τα τηρούμενα από τα Γυμνάσια, ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσια Ε.Α.Ε., Λύκεια Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα
Υπουργείο Παιδείας: Τα τηρούμενα Υπηρεσιακά Βιβλία και Έντυπα των σχολείων και οι όροι φύλαξής τους
panellinies_exetaseis_1.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Πότε αρχίζουν οι γραπτές εξετάσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια και τι ισχύει για την αναβαθμολόγηση των γραπτών
Σχετικά με τις γραπτές εξετάσεις, προαγωγικές και απολυτήριες
Υπουργείο Παιδείας: Πότε αρχίζουν οι γραπτές εξετάσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια και τι ισχύει για την αναβαθμολόγηση των γραπτών