Thumbnail
Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 θα υποβάλλεται μόνο το μηχανογραφικό δελτίο πρώτης φάσης, όπως πέρυσι.

Σε τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο Παιδείας στη Βουλή, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, προβλέπεται η αναστολή του δεύτερου μηχανογραφικού δελτίου για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων 2022.

Τροπολογία / προσθήκη στο Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τίτλο «Αναπτυξιακός Νόμος - Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη»

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο 3

Ρυθμίσεις για εισαγωγή τριτοβάθμια εκπαίδευση Τροποποίηση παρ. άρθρου 54 ν. 4777/2021 πρώτο εδάφιο παρ. του άρθρου 54 του ν. 4777/2021 (Α’ 25), Περί των μεταβατικών διατάξεων του Μέρους Α’ του νόμου αυτού, ρυθμίζονται θέματα για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τροποποιείται, μεταβατική διάταξη να καταλαμβάνει και ακαδημαϊκό 2022-2023, και παρ. του άρθρου 54 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Για εισαγωγή τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά τα ακαδημαϊκά 2021-2022 και 2022-2023, υποβάλλεται μηχανογραφικό δελτίο Παρ. του άρθρου 4Γτου ν. 4186/2013 (Α1 193) (μηχανογραφικό δελτίο Πρώτης φάσης), όπως άρθρο αυτό προστίθεται άρθρο 3 του παρόντος. μηχανογραφικό δελτίο του προηγούμενου εδαφίου υποβάλλεται χωρίς περιορισμό των επιλογών που προβλέπεται στα εδάφια δεύτερο και τρίτο παρ. 1 του άρθρου 4Γ και Παρ. 5 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013, όπως αντικαθίσταται άρθρο 5 του παρόντος.».

Αφορά στους υποψήφιους για εισαγωγή τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά ακαδημαϊκό 2022-2023.

Αναλυτικά

Σύμφωνα με την τροπολογία, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση φέτος για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, θα υποβάλλεται μόνο το μηχανογραφικό δελτίο πρώτης φάσης, όπως πέρυσι.

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, η διάταξη αυτή κρίθηκε απαραίτητη για δύο, κυρίως, λόγους, που επήλθαν αμφότεροι από την πρώτη εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής:

- Αφ’ ενός, διότι το 93% των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χάρη στην ΕΒΕ, πέτυχαν την εισαγωγή τους σε Σχολή ή Τμήμα μεταξύ των 10 πρώτων επιλογών τους, επομένως περιορίστηκε δραστικά η τυχαία εισαγωγή σε χαμηλής προτεραιότητας για τον υποψήφιο Σχολές ή Τμήματα.

- Αφ’ ετέρου, προκειμένου να υπάρξει επαρκές χρονικό διάστημα εφαρμογής του συστήματος καθορισμού των συντελεστών βαρύτητας από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα και των υποψηφίων, εν όψει της επιλογής τους.

Ολόκληρη η τροπολογία εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;