Εκπαιδευτικός (Εκ): Γειά σας είμαι καθηγητής Λυκείου. Δυσκολεύομαι να πραγματοποιώ μέρες τώρα τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία και να θεωρείτε ότι προχωράμε κανονικά την ύλη και τη μαθησιακή διαδικασία.
Υπάλληλος υπουργείου (Υπ. υπ.): Τι εννοείτε, δε σας έδειξαν πως γίνεται η διαδικασία;
Εκ. Ναι μου έδειξαν, αλλά δεν πάει καλά.
Υπ. υπ. Εξηγώ κι εγώ για να βοηθήσω: Βάζετε το link σας, συνδέεστε και περιμένετε. Μπαίνουν περίπου οι μισοί μαθητές (ειδικά με κακοκαιρία κάποιοι δε μπορούν). Εσείς δε θα δείτε τα πρόσωπα τους, οι κάμερες είναι κλειστές για να μην πέσει το σύστημα. Θα βλέπετε όμως μαύρα κουτιά με τα ονόματα τους. Από όσους μπουν οι περισσότεροι δεν έχουν ή λένε πως δεν έχουν μικρόφωνο, οπότε δε μπορούν να μιλήσουν. Εσάς δε σας επηρεάζει αυτό, κάνετε κανονικά το μάθημα σας.
Εκ. Ναι τα έχω κάνει αυτά αλλά … δυσκολεύομαι. Είναι λίγοι, δε βλέπω τα πρόσωπα τους, δε μπορώ να εξηγήσω το μάθημα με τον ίδιο τρόπο, ούτε καν για τους λίγους που παρακολουθούν.
Υπ. υπ. Γιατί στέκεστε σε λεπτομέρειες, αν καταλάβατε κι εφαρμόζετε το τεχνικό μέρος δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει όμως να μπαίνετε καθημερινά στο σύστημα για να φαίνεται στα στατιστικά, να προχωράει η ύλη.
Εκ. Ε… ναι αυτό ήθελα να πω, έχω συνειδησιακό πρόβλημα δεν προχωράει η ύλη έτσι!
Υπ. υπ. Πάλι δεν καταλαβαίνω ακριβώς. Γιατί πριν έβγαινε κανονικά η ύλη; Δεν έχει Φροντιστήρια στην περιοχή σας, να πάνε όσοι έχουν βλέψεις; Οι υπόλοιποι έτσι κι αλλιώς θα το πάρουν το χαρτί. Τι μάθημα κάνετε στο Λύκειο;
Εκ. Να, Φυσική κάνω, δε θέλω να το δω έτσι, προσπαθώ στα πλαίσια του σχολείου να βοηθήσω, παρά τα προβλήματα, τις αντιξοότητες …
Υπ. υπ. Συνεχίστε την τηλεκπαίδευση κύριε, αυτό έχουμε τώρα.
Εκ. Μα έτσι το σχολείο υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο, δε μπορώ να δεχτώ αυτή τη λογική «Βαράτε όλοι, το Λύκειο έτσι κι αλλιώς πεθαμένο είναι». Δε μπορώ να νομιμοποιώ συνεχώς ως κανονικό μάθημα αυτή την παρωδία.
Υπ. υπ. Παρακαλώ συνεχίστε κανονικά την τηλεκπαίδευση για να βγει η ύλη.
Εκ. Όχι δε θα συνεχίσω έτσι. Δεν αρνούμαι τη βοήθεια της τεχνολογίας, δε θα συμβάλλω όμως στην εξαπάτηση με την κατάχρηση της, που δήθεν φέρνει την κανονικότητα. Θα τη χρησιμοποιήσω με φειδώ για να βοηθήσω επικουρικά, όταν κλείνουμε λόγω πανδημίας. Δε θα συνεχίσω να κοροϊδεύω!
Υπ. υπ. Πλήρως δεν έχω καταλάβει το πρόβλημα σας, αφού δεν υπάρχει κάποια έρευνα που να δείχνει ότι δε βγαίνει κανονικά η ύλη με την τηλεκπαίδευση. Άλλωστε ο μισθός σας θα καταβάλλεται κανονικά, όπως κι αν βγει η ύλη. Τι σημασία έχουν οι λεπτομέρειες; Τέλος πάντων συνεχίστε την τηλεκπαίδευση, διαφορετικά θα δώσω στην κυρία υπουργό το όνομα σας. Η κυρία Νίκη έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στο να μη διαταράσσεται η λειτουργία του σχολείου.
Εκ. Ωραία έχω κι ένα ποίημα για την κυρία υπουργό, αφού έχει ευαισθησίες θα το εκτιμήσει. Δεν το έχω τελειώσει όμως πλήρως, πείτε της αν μπορεί να το συμπληρώσει, θα το εκτιμούσα.
Όλα λειτουργούν καλά
στο σχολείο τελικά
κι ο πλανήτης σου είν’ ωραίος
……………………………Κεραμέως
Ευχαριστώ, γεια σας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη