Πανελλήνιες 2022: «Σας ζητώ να ακούσετε την φωνή των μαθητών και να προχωρήσετε  στην μείωση της ύλης»
Επιστολή μαθητή της Γ' Λυκείου στο alfavita.gr - Οι μαθητές της φετινής Γ' Λυκείου έχουμε διανύσει τις 2 τελευταίες σχολικές χρονιές κυρίως μέσω της τηλεκπαίδευσης, με συνέπεια την πληθώρα μαθησιακών κενών και την ψυχολογική μας φθορά, στερούμενοι παράλληλα την καθημερινότητα και την κοινωνική μας ζωή

Ονομάζομαι Τζουλιάν Χατζίου, είμαι μαθητής της Γ' λυκείου και φοιτώ στο 1ο ΓΕΛ Ηρακλείου Αττικής.

Είμαι μαθητής μιας γενιάς η οποία τα τελευταία 2 χρόνια βιώνει ένα χάος εξαιτίας της πανδημίας, ένα χάος κοινωνικό, ψυχολογικό και υγειονομικό με μακροχρόνιες συνέπειες στην ζωή κάθε παιδιού.

Οι μαθητές της φετινής Γ' Λυκείου έχουμε διανύσει τις 2 τελευταίες σχολικές χρονιές κυρίως μέσω της τηλεκπαίδευσης, με συνέπεια την πληθώρα μαθησιακών κενών και την ψυχολογική μας φθορά, καθώς τις 2 χρονιές αυτές σε συνδυασμό με την τηλεκπαίδευση, βιώσαμε και τον κοινωνικό εγκλεισμό στερούμενοι την καθημερινότητα και την κοινωνική μας ζωή για να προστατέψουμε την δημόσια υγεία.

Επιπλέον, αυτονόητα στα αίτια της ψυχολογικής φθοράς μας, συγκαταλέγεται και ο φόβος της νόσησης και της μετάδοσης του covid στις οικογένειες μας και γενικότερα στους συμπολίτες μας.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες καθιστούν από μόνοι τους την προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις, έναν γολγοθά.

Μαζί σε όλα αυτά όμως, έρχεται να προστεθεί και η εξωφρενική αύξηση της ύλης των πανελληνίων εξετάσεων. Μια αύξηση που δυσχεραίνει την δυνατότητα ουσιαστικής εκμάθησης των γνώσεων που προσφέρουν τα εξεταζόμενα μαθήματα, διότι οι καθηγητές και οι καθηγήτριες μας βρίσκονται σε έναν αγώνα δρόμου για να μπορέσουν να ολοκληρώσουν την ύλη.

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία μαθησιακών κενών και δυσκολιών που ίσως να μην μπορέσουν να καλυφθούν λόγω του ανεπαρκούς χρόνου, την στιγμή που μέχρι πέρυσι η ύλη συχνά ολοκληρωνόνταν τον Απρίλιο, προσφέροντας έτσι την δυνατότητα στους μαθητές για περαιτέρω επαναλήψεις και αποκατάσταση τυχόν ελλείψεων.

Παράλληλα, βλέπουμε συμμαθητές και συμμαθήτριες μας να παθαίνουν κρίσεις άγχους εξαιτίας της καθημερινής πίεσης που βιώνουν για να μπορέσουν μέσα σε αυτές τις συνθήκες να πετύχουν στις εξετάσεις. Επιπλέον, βλέπουμε ακόμη τους ίδιους μας τους εαυτούς, να εξαντλούμαστε και να πιεζόμαστε σε ακραίο βαθμό, να στερούμαστε την κοινωνική μας ζωή και να στερούμαστε ακόμη και ώρες ύπνου ώστε να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα. Για να πραγματώσουμε όμως τα όνειρα αυτά, βιώνουμε αυτό τον τωρινό εφιάλτη.

Έλαβα την πρωτοβουλία πριν από 10 ημέρες να συντάξω ένα κείμενο με αίτημα την μείωση της ύλης των πανελληνίων εξετάσεων, ένα κείμενο το οποίο θα συνοδευόταν από υπογραφές μαθητών, καθηγητών, γονέων και απλών πολιτών.

Στην αρχή στόχος ήταν οι 1000 υπογραφές μέσα σε ένα διάστημα 10 ημερών, τελικά όμως η συσπείρωση επετέυχθη στο διπλάσιο! Μέσα σε 10 ημέρες, πάνω από 2000 υπογραφές συγκεντρώθηκαν και εδώ βρίσκεται το λινκ της πλατφόρμας, στην οποία οι φωνές χιλιάδων πολιτών ενώθηκαν, με σκοπό την στήριξη του δικαίου αιτήματος αυτού: https://chng.it/RWhVjN8R      .

Σας ζητώ να ακούσετε την φωνή των μαθητών και να προχωρήσετε  στην μείωση της ύλης για την ανακούφιση κάθε μαθήτριας και κάθε μαθητή.

Με εκτίμηση,
Τζουλιάν Χατζίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ