Από το σεισμό του 1999, εδώ και 22 χρόνια, το 1ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας αντιμετωπίζει σοβαρό κτιριακό πρόβλημα, με αποτέλεσμα τα μαθήματα 2 τμημάτων να πραγματοποιούνται σε κοντέινερ και άλλοι βοηθητικοί-ακατάλληλοι χώροι (διάδρομος, αποθήκη, χημείο) να έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας, που δεν πληρούν καν τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις!!!
Μιλάμε για το σχολείο το οποίο τον Οκτώβριο που μας πέρασε χρησιμοποιήθηκαν τα θρανία για γέφυρες για να μπορέσουν να βγουν οι μαθητές από τα κοντέινερ, γεγονός που έγινε θλιβερό viral.
Το Σχολείο δεν διαθέτει μόνο τα δύο λυόμενα, για να δια(δυσ)φημίζουν το πρόβλημα του στεγαστικού, αλλά και άλλες δύο αίθουσες οι οποίες αποτελούσαν παλαιότερα άκρες διαδρόμων και έχουν διαμορφωθεί με την προσθήκη ενός λεπτού τοιχίου σε αίθουσες που στοιβάζονται παιδιά και καθηγητές, για διαδοχικά κορονοπάρτυ μάθησης. Το καλό της υπόθεσης είναι, ότι, εάν ο εκπαιδευτικός που κάνει μάθημα διαθέτει δυνατή φωνή όλος ο αντίστοιχος όροφος, μαθήτριες και μαθητές και εκπαιδευτικοί στις άλλες αίθουσες, μπορούν και αυτές/οι να συναπολαμβάνουν τη διδασκαλία του όπως με πικρό χιούμορ σημειώνει εκπαιδευτικός του σχολείου.
Στο διάστημα αυτών των ετών πραγματοποιήθηκαν άπειρες συναντήσεις μεταξύ των εκάστοτε Δημάρχων, Συλλόγων Γονέων, Ένωσης Γονέων, Μαθητών & Δ/ντών του 1ου ΓΕΛ με την ΚΤΥΠ (Κτιριακές Υποδομές ΑΕ), που δεν απέφεραν κάποια λύση.
Επίσης εστάλησαν επιστολές από τον Σύλλογο Γονέων αναδεικνύοντας το οξύτατο πρόβλημα της έλλειψης αιθουσών, στις οποίες κάποιοι φορείς είτε δεν έμπαιναν στον κόπο να απαντήσουν, είτε αναγνώριζαν το πρόβλημα υποσχόμενοι πως άμεσα θα επιληφθούν.
Σημειωτέον, την 01/02/2022 (αρ. Πρωτ. 1836) κατατέθηκε σχετική επιστολή στο γραφείο Δημάρχου και στα αρμόδια τμήματά του, αλλά μέχρι σήμερα (ένα μήνα μετά) δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση. Επίσης στον οικονομικό προϋπολογισμό για το 2022 δεν γίνεται καμία αναφορά για το 1ο ΓΕΛ Ν.Φ.
Το μόνο που διαπιστώθηκε, ύστερα από σειρά προσπαθειών, είναι ότι διαρκώς βρίσκονται προσκόμματα, απουσία συντονισμού, μετακύλιση ευθυνών και υποσχέσεις, με αποτέλεσμα το στεγαστικό πρόβλημα να διαιωνίζεται!!!
Αξίζει να αναφερθεί ότι με τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» και «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ» η ευθύνη κατασκευής έχει περάσει στον Δήμο και στην Περιφέρεια, ενώ η ΚΤΥΠ (βάσει επίσημων ανακοινώσεων του Σωματείου Εργαζομένων της) είναι υπό στελεχωμένη, με σημαντικές ελλείψεις προσωπικού και μηχανικών.
Οι ευθύνες Πολιτείας και Υπ. Παιδείας είναι τεράστιες ενώ σε δηλώσεις της η κ. Κεραμέως στη Βουλή, ανάφερε ότι το Υπουργείο από το 2008 δεν έχει κάποια σχετική ενημέρωση για το ζήτημα του 1ου ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας!
Ωστόσο σύμφωνα με το Σύλλογο γονέων Γονέων & Κηδεμόνων του1ου ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας, υπάρχει πρόσφατη αλληλογραφία από το 2016 μέχρι και το 2018 (ακριβώς πριν την περίοδο του κορονοϊού), από το Γραφείο Δημάρχου (ενδεικτικά: αρ. Πρωτ. 8926/2016) προς Υπ. Παιδείας Έρευνα και Θρησκευμάτων, Περιφερειακή Δ/νση Β’/θμιας και αντίστροφα (ενδεικτικά: αρ. Πρωτ. 13070/2017 & αρ. Πρωτ. 20990/2018), αναγνωρίζοντας την επιτακτική ανάγκη προσθήκης αιθουσών κ.λ.π. κ.λ.π.
Είναι φανερό ότι οι όποιες δεσμεύσεις των υπευθύνων ήταν αέρας κοπανιστός.
Για το θέμα υπάρχει καταγγελία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας.
Στην ανακοίνωσή τους οι γονείς σημειώνουν:
«Φτάνει πια η υποκρισία και ο εμπαιγμός απ’ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς! Η υπομονή μας εξαντλήθηκε! Απαιτούμε άμεση επίλυση του στεγαστικού προβλήματος με εκπόνηση μελέτης από τον Δήμο και ταχύτατη υλοποίηση της κατασκευής αιθουσών από Κυβέρνηση-Περιφέρεια-Δήμο-ΚΤΥΠ, καθώς και αποκατάσταση λοιπών κακοτεχνιών που υπάρχουν και ελλοχεύουν κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα των μελών όλης της σχολικής κοινότητας!!!
Δεν δεχόμαστε άλλες θρανιογέφυρες στις πλημμύρες, δεν δεχόμαστε άλλα θλιβερά viral, δεν δεχόμαστε να γίνονται μαθήματα μέσα σε μεταλλικά κουτιά των 20 τ.μ. και αποθήκες, σε ασφυκτικές και δραματικές συνθήκες!»
Επιστολή καταπέλτης μαθητή από το 1ο Γενικό Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας που πλημμύρισε τον Οκτώβριο
Είμαι μαθητής του 1ου Γενικού Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας, εικόνες του οποίου κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, όχι για κάποια πρωτιά να είμαστε περήφανοι, αλλά για μια πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση πριν συμβεί.
Στο σχολείο μας στεγάζονται 2 αίθουσες σε κοντέινερ , 20 χρόνια τώρα, όταν απ' τον σεισμό του 1999 οι πλαϊνές αίθουσες του κτηρίου κατέρρευσαν.
Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε κάνει 2 φορές κατάληψη ώστε να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες να κατασκευαστούν τα "χαμένα" τμήματα, αντιμετωπίζοντας μας η ηγεσία του υπουργείου ως ανθρώπους που "...παρακωλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία" , δεν έκανε τίποτα.
Φτάνουμε στο σήμερα που απ' τις τάξεις-κλουβιά αναγκάζονται να έρθουν στο κύριο κτήριο μέσω "θρανιογέφυρας" μαθητές διότι το νερό είχε φτάσει λίγα εκατοστά πριν το δάπεδο των αιθουσών τους.
Σήμερα εμείς, αύριο κάποιο σχολείο σε μια φρεσκοκαμμένη περιοχή και μπορεί και με χειρότερες συνέπειες.
Δυστυχώς όμως μάλλον δεν φαίνεται να αρκούν οι εικόνες ντροπής για να κινηθεί το υπουργείο, θα αρκεστεί στο να βαθμολογήσει ως "κακό" το σχολείο και θα προχωρήσουμε, δυστυχώς δεν πρόκειται να έρθουν να μας σώσουν οι φρεγάτες την επόμενη φορά, ούτε όμως ξανά η πυροσβεστική γιατί ακόμα και η Π.Υ. που τόσο συγχαίρονταν για τις υπερπροσπάθειες του καλοκαιριού είναι ακόμα υποστελεχωμένη.
Πρέπει να πηγαίνουμε σε κάποιο κολέγιο για να δοθεί η πρέπουσα σημασία κυρία Κεραμέως;
Πρέπει να βαθμολογηθεί ως "καλό" για να πάρουμε χορηγίες ένα αντικειμενικά "κακό" σχολείο από άποψη δομών που εσείς κάνατε έτσι κυρία Κεραμέως, συνεχίζοντας το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη