Για νέες απειλές καταγγέλλουν τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρο Κόπτση οι εκπαιδευτικοί αναφορικά με την αξιολόγηση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, μετά την προσπάθεια επιβολής παράνομων ποινών, σε 114 διευθυντές και προϊσταμένους σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχαν κηρύξει οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, στο στόχαστρο μπαίνουν τα ενιαία κείμενα που οι εκπαιδευτικοί ανάρτησαν στις πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘ ως προσπάθεια να μην προχωρήσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, «νέτα – σκέτα» τους ξεκαθάρισε πως πρέπει να μπουν στις πλατφόρμες και να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Μάλιστα, διευκρίνισε πως για τον παραπάνω λόγο, θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας ώστε να υπάρξει η απαραίτητη «συμμόρφωση».
Η ανακοίνωση για το θέμα
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
ΘΕΜΑ: «Οι νέες απειλές Κόπτση θα πέσουν στο κενό! Η τρομοκρατία δε θα περάσει!»
Το ΥΠΑΙΘ μέσω του Γ.Γ. Κόπτση συνεχίζει την προσπάθεια τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών οι οποίοι δεν έχουν συναινέσει στα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Μετά την προσπάθεια επιβολής παράνομων ποινών, σε 114 διευθυντές και προϊσταμένους σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχαν κηρύξει οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, στο στόχαστρο μπαίνουν τα ενιαία κείμενα που οι εκπαιδευτικοί ανάρτησαν στις πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘ ως προσπάθεια να μην προχωρήσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή, 25/2 ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, «νέτα – σκέτα» τους ξεκαθάρισε πως πρέπει να μπουν στις πλατφόρμες και να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Μάλιστα, διευκρίνισε πως για τον παραπάνω λόγο, θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας ώστε να υπάρξει η απαραίτητη «συμμόρφωση».
Φαίνεται πως στο ΥΠΑΙΘ, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υλοποιήσουν με κάθε τρόπο, με κάθε κόστος την αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση» την ίδια στιγμή που δεν ασχολούνται με την επίλυση κανενός από τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στα σχολεία και που οι εκπαιδευτικοί καθημερινά πασχίζουν να διαχειριστούν.
Αν είχαν δείξει τόσο ζήλο, θα είχαν λύσει το πρόβλημα των κενών (χιλιάδες ακόμα και σήμερα αρχές Μάρτη), θα είχαν λύσει την υπερμετάδοση του κορονοϊού στα σχολεία (χιλιάδες κρούσματα εκπαιδευτικών και μαθητών), θα κάναμε μάθημα σε αξιοπρεπή σχολεία που δε θα πλημμύριζαν με το παραμικρό, που δε θα έπεφταν τα ταβάνια στα κεφάλια μας. Φαίνεται όμως πως τα παραπάνω είναι ψιλά γράμματα για το ΥΠΑΙΘ!
Όπως σε κάθε απειλή, τρομοκρατία και συκοφάντηση που έχουμε δεχτεί, απαντάμε μαζικά και αποφασιστικά. Κανένας Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου να μην πάει κόντρα στις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Άλλωστε, ακόμα και από την ίδια την Υπουργική Απόφαση 6603/ΓΔ4/20-1-2021 οι τυχόν παρατηρήσεις των ΣΕΕ, δεν έχουν κανένα δεσμευτικό χαρακτήρα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος για το τί θα ανεβεί στην πλατφόρμα.
Άμεσα, εδώ και τώρα να σταματήσουν οι απειλές και η τρομοκρατία του ΥΠΑΙΘ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη