Αλέξανδρος Κόπτσης 2021 υπουργείο παιδείας
O Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτσης «αποφασίζει και διατάσσει» πώς και τι θα αναρτούν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση

Για νέες απειλές καταγγέλλουν τον Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρο Κόπτση οι εκπαιδευτικοί αναφορικά με την αξιολόγηση.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, μετά την προσπάθεια επιβολής παράνομων ποινών, σε 114 διευθυντές και προϊσταμένους σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχαν κηρύξει οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, στο στόχαστρο μπαίνουν τα ενιαία κείμενα που οι εκπαιδευτικοί ανάρτησαν στις πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘ ως προσπάθεια να μην προχωρήσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων. 

Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, «νέτα – σκέτα» τους ξεκαθάρισε πως πρέπει να μπουν στις πλατφόρμες και να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Μάλιστα, διευκρίνισε πως για τον παραπάνω λόγο, θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας ώστε να υπάρξει η απαραίτητη «συμμόρφωση».

Σε άρθρο του με τίτλο Ο «ηγεμών» Αλ. Κόπτσης «αποφασίζει και διατάσσει» ο εκπαιδευτικός Γιώργος Καββαδίας, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά και του Εκπαιδευτικού Ομίλου - Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης σημειώνει: 

Νέες απειλές νέο κρεσέντο αυταρχισμού του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρου Κόπτση αναφορικά με την αξιολόγηση. Ο «ηγεμών» του ΥΠΑΙΘ «αποφασίζει και διατάσσει» πώς και τι θα αναρτούν οι εκπαιδευτικοί στις πλατφόρμες για την αξιολόγηση.  «Αποφασίζει και διατάσσει» να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου».

Μετά την προσπάθεια επιβολής παράνομων ποινών, σε 114 διευθυντές και προϊσταμένους σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχαν κηρύξει οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, ο Γ. Γ. του ΥΠΑΙΘ Αλέξανδρος Κόπτσης ξαναχτυπά βάζοντας στο στόχαστρο τον «ρεαλιστικό συμβιβασμό» της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, δηλαδή τα «ενιαία κείμενα» που εκπαιδευτικοί ανάρτησαν στις πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘ.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου

Το ΥΠΑΙΘ μέσω του Γ.Γ. Κόπτση συνεχίζει την προσπάθεια τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών οι οποίοι δεν έχουν συναινέσει στα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Μετά την προσπάθεια επιβολής παράνομων ποινών, σε 114 διευθυντές και προϊσταμένους σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή που είχαν κηρύξει οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, στο στόχαστρο μπαίνουν τα ενιαία κείμενα που οι εκπαιδευτικοί ανάρτησαν στις πλατφόρμες του ΥΠΑΙΘ ως προσπάθεια να μην προχωρήσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Συγκεκριμένα, την Παρασκευή, 25/2 ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, στη συνάντηση που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, «νέτα – σκέτα» τους ξεκαθάρισε πως πρέπει να μπουν στις πλατφόρμες και να αλλάξουν τα κείμενα γιατί είναι παράνομα και εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Μάλιστα, διευκρίνισε πως για τον παραπάνω λόγο, θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας ώστε να υπάρξει η απαραίτητη «συμμόρφωση».

Φαίνεται πως στο ΥΠΑΙΘ, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υλοποιήσουν με κάθε τρόπο, με κάθε κόστος την αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση» την ίδια στιγμή που δεν ασχολούνται με την επίλυση κανενός από τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν στα σχολεία και που οι εκπαιδευτικοί καθημερινά πασχίζουν να διαχειριστούν.

Αν είχαν δείξει τόσο ζήλο, θα είχαν λύσει το πρόβλημα των κενών (χιλιάδες ακόμα και σήμερα αρχές Μάρτη), θα είχαν λύσει την υπερμετάδοση του κορονοϊού στα σχολεία (χιλιάδες κρούσματα εκπαιδευτικών και μαθητών), θα κάναμε μάθημα σε αξιοπρεπή σχολεία που δε θα πλημμύριζαν με το παραμικρό, που δε θα έπεφταν τα ταβάνια στα κεφάλια μας. Φαίνεται όμως πως τα παραπάνω είναι ψιλά γράμματα για το ΥΠΑΙΘ!

Όπως σε κάθε απειλή, τρομοκρατία και συκοφάντηση που έχουμε δεχτεί, απαντάμε μαζικά και αποφασιστικά. Κανένας Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου να μην πάει κόντρα στις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων. Άλλωστε, ακόμα και από την ίδια την Υπουργική Απόφαση 6603/ΓΔ4/20-1-2021 οι τυχόν παρατηρήσεις των ΣΕΕ, δεν έχουν κανένα δεσμευτικό χαρακτήρα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος για το τί θα ανεβεί στην πλατφόρμα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»