panelladikes-sxoleia-taksi
Nick Paleologos / SOOC
Δύο χρόνια τηλεκπαίδευση και μετά πανελλαδικές - Να μειωθεί η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων ζητούν με ανοιχτή επιστολή τους στο alfavita.gr οι μαθητές και μαθήτριες της Γ'Λυκείου του Αριστοτελείου ΓΕΛ Ιερισσού Χαλκιδικής

Aξιότιµη Κυρία Υπουργέ Παιδείας, κυρία Κεραµέως,

Ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαµε να σας γράψουµε είναι για να αιτηθούµε την παρεµβασή σας ώστε να µειώθει η εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Θεωρούµε λογικό και δίκαιο το αίτηµα αυτό καθώς είµαστε µια ταλαιπωρηµένη γενιά, µε σοβαρές µαθησιακές ελλείψεις στην πλειονότητα των µαθητών εξαιτίας της Εξ'αποστάσεως Εκπαίδευσης των τελευταίων 2 (δύο) ετών, µε την παρακολούθηση µαθηµάτων την πρώτη χρονιά πανδηµίας (2019-20) να είναι προαιρετική, ενώ τη δεύτερη χρονιά (2020-21) οι µαθητές αντιµετώπιζαν προβλήµατα µε τη συνδεσή τους στο διαδίκτυο, αλλά και απουσία ηλεκτρονικών µικροσυσκευών µιάς και η κυβέρνηση δεν προνόησε έγκαιρα για την παροχή των τάµπλετ.

Επιπλέον, σε πολλά σχολεία της Ελλάδος, συµπεριλαµβανοµένου και του δικού µας, οι καθηγητές των Οµάδων Προσανατολισµού απουσίαζαν λόγω νόσησης τους από το Νέο Κορωνοϊό SARS-CoV-2, µε αποτέλεσµα την καθυστέρηση στην κάλυψη της ύλης.

Συγκεκριµένα, στο σχολείο µας ο Καθηγητής Φυσικής και Χηµείας Κατεύθυνσης, µαθηµάτων Πανελλαδικώς εξεταζόµενο, απουσίαζε 1 (ένα) µήνα περίπου καθώς νόσησε από κορωνοϊο και όντας ανεµβολίαστος νοσηλεύτηκε στο Νοσοκοµείο Πολυγύρου. Ευτυχώς ανάρρωσε πλήρως και επέστρεψε στα καθήκοντά του. Όµως η απουσία του προκάλεσε την απώλεια τουλάχιστον 48 διδακτικών ωρών Φυσικής και Χηµείας. Επιπλέον, ένα σηµαντικό ποσοστό µαθητών νόσησαν, χάνοντας απαραίτητες ώρες διδασκαλίας-περα από τις ήδη χαµένες λόγω του καθηγητή- χωρίς όµως να αναπληρωθούν ποτέ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσµα την στροφή τους στη λεγόµενη «παρεκπαίδευση» κοινώς τα Ιδιωτικά φροντιστήρια που θα πρέπει να βιαστούν για να καλύψουν την διδακτέα ύλη εγκαίρως.

Εµείς ως µαθητές πώς θα µπορέσουµε να ανταπεξέλθουµε µε το άγχος των εξετάσεων; Την απώλεια κρίσιµων για εµάς διδακτικών ωρών χωρίς την αντικατάσταση του άρρωστου εκπαιδευτικού; Πώς µπορούµε να είµαστε σίγουρoι για την γνωστική µας επάρκεια µετά από τηλε-εκπαίδευση 2 ετών; Γιατί δεν εντάχθηκαν σε τµήµα Εξ'αποστάσεως διδασκαλίας οι νοσήσαντες µαθητές; Πιθανόν γνωρίζετε ότι η τηλε-εκπαίδευση δεν είναι για όλους αποτελεσµατική!

Σύσσωµη η εκπαιδευτική κοινότητα ζητά την µείωση της εξεταστέας ύλης, αφού όπως λέει και ο Καθηγητής µας, «η τάξη έχει σοβαρότατα κενά που οφείλονται στην εξ' αποστάσεως διδασκαλία και όχι στην αποχή από το διάβασµα. Προχωρούσαµε µαθήµατα χωρίς να ξέρουµε αν τα παιδιά αφοµοιώνουν τις γνώσεις µιας και ήταν δυσκολη η αξιολόγηση των µαθητών πέρα από την προφορική αξιολόγηση».

Κυρία Υπουργέ, όλοι δυσκολευτήκαµε στην πανδηµία· ωστόσο πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι µαθητές της Επικράτειας θα κριθούν για το µέλλον τους, µέσω των Πανελληνίων Εξετάσεων, και δυστυχώς η ψυχολογική πίεση είναι µεγαλύτερη όταν ο µέσος µαθητής ξέρει ότι δεν είναι κατάλληλα «εφοδιασµένος» µε τις απαραίτητες γνώσεις, µιας και σε ορισµένα µαθήµατα, δεν κατέστη δυνατή η ολοκλήρωση της ύλης, την περασµένη χρονιά. Επιπλέον, όπως λήφθηκαν µέτρα βοήθειας για τους κλάδους του τουρισµού, της εστίασης και του λιανεµπορίου, δεν θα ήταν εύλογο να λαµβάνοταν µέτρα και για την εκπαίδευση;

Κλείνοντας, σας παραθέτω και ένα τµήµα από την έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής µε τίτλο «ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ σχετικά µε την εφαρµογή της στρατηγικής της ΕΕ για τη νεολαία (2019-2021)~Βρυξέλλες 14/10/2021»: «Η µάθηση κατέστη σε πολλές περιπτώσεις δυσχερέστερη λόγω της έλλειψης στενής αλληλεπίδρασης µε τους εκπαιδευτικούς και τους συµµαθητές, της λιγότερης έµφασης στη λεπτοµέρεια κατά τη διδασκαλία, καθώς και λόγω των καθυστερήσεων. Η σωµατική και συναισθηµατική ευεξία διακυβεύτηκαν, καθώς τα σχολεία και τα πανεπιστήµια δεν ήταν σε θέση να προσφέρουν δοµηµένες δραστηριότητες ή πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και υποστηρικτικές υπηρεσίες.» Σε αυτό το απόσπασµα ξεκαθαρίζονται οι επιπτώσεις της πανδηµίας στην εκπαίδευση και την Ψυχική υγεία των Μαθητών.

Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι δεν είναι µεµονωµένη έκκληση για τη µείωση της ύλης αλλά συλλογική και κοινή από εµάς αλλά και από άλλους µαθητές της Χώρας. Γι΄ αυτό ελπίζω στην έγκαιρη ανταπόκρισή σας και σας παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας τις δύσκολες συνθήκες της πανδηµίας, όπου πέρα από τα παραπάνω προβλήµατα πολλοί µαθητές έχασαν συγγενικά και οικεία τους πρόσωπα λόγω του κορωνοϊου.

Eκ µέρους της τάξης µας αναµένουµε για τις δικές σας ενέργειες.

Με Τιµή

Μαθητές-Μαθήτριες Γ'Λυκείου Αριστοτελείου ΓΕΛ Ιερισσού Χαλκιδικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

υπουργείο παιδείας 2021
Υπουργείο Παιδείας: Ειδική προκήρυξη για πρόσληψη Δασκάλων - Αιτήσεις από αύριο Τρίτη
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2024-2025
Υπουργείο Παιδείας: Ειδική προκήρυξη για πρόσληψη Δασκάλων - Αιτήσεις από αύριο Τρίτη
Γεράσιμος Σιάσος
Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ προσβλέπει στη συνέχιση του καθοριστικού ηγετικού ρόλου που έχει στην Παιδεία της χώρας
Ο πρύτανης του ΕΚΠΑ παρουσίασε τη σημερινή κατάσταση του πανεπιστημίου, το έργο που προσφέρει, το πλήθος των εγκαταστάσεων και των δραστηριοτήτων, το...
Γεράσιμος Σιάσος: Το ΕΚΠΑ προσβλέπει στη συνέχιση του καθοριστικού ηγετικού ρόλου που έχει στην Παιδεία της χώρας
apergia
Κάλεσμα ΠΕΣΕΚ στη γενική απεργιακή κινητοποίηση των Συνδικάτων και στην πανελλαδική κινητοποίηση των Συνταξιούχων στα Προπύλαια
ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΕΣΕΚ στην Κοραή & Πανεπιστημίου: ώρα 10.30πμ. (20/11) και  ώρα 12μ. (22/11)
Κάλεσμα ΠΕΣΕΚ στη γενική απεργιακή κινητοποίηση των Συνδικάτων και στην πανελλαδική κινητοποίηση των Συνταξιούχων στα Προπύλαια
Σχολική αίθουσα
Ιδιωτικά σχολεία: Διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Λατινοπούλου ότι η γιορτή του Πολυτεχνείου «δεν γιορτάζεται»
«Ως Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων, δηλώνουμε ότι αυτό είναι απόλυτα αναληθές. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στα ιδιωτικά σχολεία έγιναν δράσεις,...
Ιδιωτικά σχολεία: Διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Λατινοπούλου ότι η γιορτή του Πολυτεχνείου «δεν γιορτάζεται»