Θρανία
Αποτελέσματα εκλογών για το νέο ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας

Η ΔΑΚΕ σε ανακοίνωσή της ευχαριστεί τους εκπαιδευτικούς που την στήριξαν με την  ψήφο τους, δίνοντάς της την πρώτη θέση,  στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου  Δ. Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας.

Αποτελέσματα εκλογών για το νέο ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας (16/3/2022):

 

Ψήφισαν:

1131

  ΔΑΚΕ

  ΜΕΤΩΠΟ

 ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ 

   ( ΠΑΜΕ)

 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    (ΣΥΝ.Ε.Κ.)

 

   Π.Ε.Κ.

 

ΜΑΖΙ

       ΕΚΠ.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΠΡΟ.Κ.Α

Έγκυρα:

1100

     310

   27,93%

      221

    19,91%

        163

     14,68%

      156

   14,05%

    95

  8,56%

  90

8,11%

        58

     5,23%

     17

   1,53%

Έδρες ΔΣ:

       7

 

       2

        2

     1

        1

           1

    -

 

        -

 

     -

Η παράταξη της ΔΑΚΕ θεωρεί ότι η επιτυχία της αυτή οφείλεται στη σταθερή προσήλωσή της στις αρχές και αξίες του διεκδικητικού, ακηδεμόνευτου και υπεύθυνου συνδικαλισμού. Του συνδικαλισμού που θεωρεί πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συναδέλφων και που δεν χρησιμοποιεί τους συναδέλφους για την εξυπηρέτηση κομματικών σκοπιμοτήτων.

Η ΔΑΚΕ αισθάνεται ικανοποίηση από το εκλογικό αποτέλεσμα, γιατί θεωρεί ότι αξιολογήθηκαν θετικά από τους συναδέλφους αφενός οι θέσεις της για τα συμφέροντα του κλάδου και τον τρόπο διεκδίκησής τους και αφετέρου ο τρόπος δράσης των εκπροσώπων της στο απερχόμενο Δ.Σ.

Προτεραιότητα μας είναι η κοινωνική και οικονομική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού, η ανάπτυξη του δημόσιου σχολείου με εθνικό και λαϊκό προσανατολισμό, η αποτροπή της διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης και της υγειονομικής περίθαλψης, η αναβάθμιση της εκπαίδευσης (Γενικής και Επαγγελματικής), η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, η επαναφορά του προηγούμενου διδακτικού ωραρίου, η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.

Εκλέγονται: Φωτόπουλος Δημήτριος, Ψαρράς Σπυρίδων.

Στο νέο ΔΣ οι εκπρόσωποί μας θα αγωνιστούν και πάλι για την ενότητα και αποτελεσματικότητα του συνδικαλιστικού κινήματος, την αντιμετώπιση των προβλημάτων των συναδέλφων και τη στήριξη των δίκαιων συμφερόντων τους.

Από την ΤΕ της ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ ΑΧΑΪΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής