Υπουργείο και ΜΜΕ επιχειρούν να χρεώσουν στους εκπαιδευτικούς όλες τις παθογένειες της κοινωνίας
Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υπέβαλλαν οι εκπαιδευτικοί, καθώς τόνιζαν από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Η ανακοίνωση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  Αθήνας

ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 


Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υποβάλλαμε, καθώς τονίζαμε από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Ύστερα από την λανθασμένη παρέμβαση του υπουργού Γαβρόγλου, ο οποίος αφαίρεσε σημαντικές αρμοδιότητες από τους Συλλόγους διδασκόντων, ήρθε η σημερινή υπουργός, συνεχίζοντας την ίδια πολιτική, να υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες των Συλλόγων διδασκόντων των καθηγητών. 

Η κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει το δημόσιο σχολείο. Ο διορισμός για λίγους μήνες και μάλιστα καθυστερημένα – Φεβρουάριο και Μάρτιο -, ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε αναλογία ένας (1) ψυχολόγος για περισσότερους από 1.000 μαθητές, αποτελεί «φτηνή» δικαιολογία για την απόσειση ευθυνών.

Παράλληλα αρνήθηκε να στηρίξει ουσιαστικά τα σχολεία, μετά την δοκιμασία που πέρασαν 
καθηγητές και μαθητές εξαιτίας της απουσίας για 1,5 χρόνο λόγω της πανδημίας. 
 Επίσης οι γονείς πρέπει να συνεργαστούν με τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία για 
την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών. Πρέπει να επαναλειτουργήσουν οι σύλλογοι 
γονέων που έχουν αδρανοποιηθεί και να ενισχυθούν με τη συμμετοχή γονέων αυτοί 
που λειτουργούν. 

Ζητάμε από την κυβέρνηση 
• Ουσιαστική ενίσχυση του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων στα σχολεία 
• Διορισμό μόνιμων ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε μικρή 
αναλογία προς τους μαθητές 
• Δημιουργία παρατηρητηρίου κατά της βίας 
• Διορισμό επιστάτη και φύλακα σε ΟΛΑ τα σχολεία. 

Για το ∆Σ
 Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραµµατέας
Στέφανος Παπαλέξης Θωµάς Γεωργιάδης 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές