Σεισμόπληκτα σχολεία: Στη Βουλή ξανά το πρόβλημα στέγασης δύο Δημοτικών στο Ηράκλειο
Στη Βουλή ξανά το πρόβλημα στέγασης των σεισμόπληκτων 24ού και 31ου Δημοτικών Σχολείων

Νέα κοινοβουλευτική παρέμβαση για το σοβαρό ζήτημα στέγασης που αντιμετωπίζουν τα σεισμόπληκτα 24ο & 31ο Δημοτικά Σχολεία Ηρακλείου, πραγματοποίησε ο βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Σωκράτης Βαρδάκης, με τη συνυπογραφή των βουλευτών Νίκου Ηγουμενίδη και Χάρη Μαμουλάκη, καταθέτοντας Ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων, Υποδομών & Μεταφορών.

Συγκεκριμένα, σοβαρό πρόβλημα σχολικής στέγης αντιμετωπίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί των 24ου & 31ου Δημοτικών Σχολείων Ηρακλείου, καθώς το κεντρικό κτίριο των σχολείων υπέστη σημαντικές ζημιές μετά τον καταστροφικό σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021 που έπληξε την Περιφερειακή ενότητα Ηρακλείου, με αποτέλεσμα να καταστεί ακατάλληλο.

Το οξυμένο στεγαστικό πρόβλημα για τα δύο σχολεία προϋπήρχε, καθώς πρόκειται για ένα πετρόχτιστο κτίριο κοντά 100 ετών, με αποτέλεσμα το μάθημα να γίνεται σε μικρές αίθουσες, να μην υπάρχει αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων, να έχουν προστεθεί βαρέως τύπου λυόμενες αίθουσες, με ένα μικρό προαύλιο για το σύνολο των μαθητών, που δεν διαθέτει επαρκή χώρο για εγκαταστάσεις του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, χωρίς να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας μαθητών ανά τετραγωνικό μέτρο σε αίθουσες και προαύλιο.

Να σημειωθεί, ότι την παρούσα στιγμή οι μαθητές του σχολείου στεγάζονται σε εργοταξιακούς οικίσκους, δωρεά κατασκευαστικών εταιρειών, που έχουν τοποθετηθεί στον αύλειο χώρο του παλιού κτιρίου.

Ωστόσο, οι οικίσκοι αυτοί, δεν διαθέτουν επαρκείς διαστάσεις, κατάλληλο ύψος, και ασφαλείς εισόδους – εξόδους, εγείροντας θέματα ενεργητικής και παθητικής πυροπροστασίας, ενώ η ηχομόνωση και η θερμομόνωσή τους είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες.

Όπως επισημαίνει ο κ. Βαρδάκης, «με σχετικές επιστολές τους τις οποίες έχουμε φέρει στη Βουλή στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, τόσο οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, όσο και οι Σύλλογοι Διδασκόντων των δύο σχολείων, εκφράζουν την άμεση ανάγκη διευθέτησης του ζητήματος, τόσο για την προσωρινή, όσο και για τη μόνιμη στέγαση των μαθητών, ώστε να λάβουν τέλος η ταλαιπωρία και η αγωνία τόσων ετών».

Δεδομένων των παραπάνω, οι βουλευτές καλούν τους αρμόδιους Υπουργούς να απαντήσουν, αν προτίθενται να προχωρήσουν:

1) στην αποστολή 7 αιθουσών διδασκαλίας με τις κατάλληλες προδιαγραφές, ώστε να στεγαστούν οι μαθητές προσωρινά, μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης του κεντρικού κτιρίου,

2) στην άμεση αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκληθεί στο κτίριο, αλλά και σε ολοκληρωμένη μελέτη νέου σχολικού κτιρίου στον ήδη υπάρχοντα χώρο του σχολείου και

3) στην ανέγερση ενός νέου σχολικού κτιρίου ικανό να καλύψει τις πολλαπλές παιδαγωγικές ανάγκες μόρφωσης και άθλησης, τηρώντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας (τετραγωνικά ανά μαθητή σε αίθουσες και προαύλιο) σε ήδη υπάρχοντα χαρακτηρισμένο χώρο για σχολική στέγη στην ευρύτερη περιοχή αρμοδιότητας των δύο σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;