Ανέφερε στην ομιλία της την Παρασκευή 8/7 η κα. Υπουργός ότι το νομοσχέδιο αποτελεί προϊόν ζύμωσης και μελέτης;, και σε άλλες περιπτώσεις ότι έγιναν εκτεταμένες επαφές με μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, ακόμα και κατά την περίοδο διαβούλευσης.
Όμως στη σελίδα 492 της αιτιολογικής έκθεσης, όπως κατατέθηκε στη Βουλή, ο πίνακας των φορέων που συνεργάστηκαν κατά τη νομοπαρασκευαστική διαδικασία, είναι απολύτως κενός.
Να παρουσιάσει η Υπουργός στη Βουλή, τη λίστα με ποιους φορείς ή άτομα, και πόσες συναντήσεις έκανε, με ημερομηνίες και πρακτικά. Στην ενότητα 23 της αιτιολογικής έκθεσης αναφέρεται ότι δεν υιοθετήθηκαν τα σχόλια που αφορούν την αλλαγή του τρόπου διοίκησης, «καθώς το προτεινόμενο μοντέλο διοίκησης, υπολογίζεται ότι θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της δράσης των Α.Ε.Ι. και θα συμβάλει σημαντικά στον καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό τους αλλά και στην υλοποίηση
της Εθνικής Στρατηγικής στην Ανώτατη Εκπαίδευσης»:
ΠΩΣ; Πως έγινε αυτός ο υπολογισμός; Με ποια μεθοδολογία; Με ποια στοιχεία; Ποιος ήταν υπεύθυνος για την επεξεργασία τους; Ποιος υπογράφει μια τέτοια εκτίμηση ή μελέτη;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη