Ερώτηση κατέθεσε η Βουλευτής Δράμας και Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χαρά Κεφαλίδου, προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.
Η ερώτηση αφορά τις διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στα προγράμματα «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» του ΑΠΘ και «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» του ΦΠΨ του ΕΚΠΑ και δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.
Αναλυτικότερα, στα πλαίσια του προγράμματος «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» που εκπονήθηκε από το ΑΠΘ και στο πρόγραμμα «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», που εκπονήθηκε από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ, οι διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.
Η Χ. Κεφαλίδου ερωτά την υπουργό, σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε οι διδακτικές ώρες που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών να αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.
Αναλυτικά
Στο πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) «Δράση 2: Ενίσχυση της ελληνομάθειας», οι δραστηριότητες της οποίας στοχεύουν στη γλωσσική ενίσχυση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη γλώσσα. Παράλληλα, αποσκοπούν στην υποστήριξη αλλόγλωσσων μαθητών με αναπηρίες, οι οποίες επηρεάζουν την κατάκτηση της νεοελληνικής γλώσσας στην προφορική ή γραπτή της πραγμάτωση.
Στο Πρόγραμμα «Ένταξη παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο για την Α’ βάθμια Εκπαίδευση», που αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), ως γενικός σκοπός ήταν η δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα διασφάλιζαν σε όλους τους μαθητές ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Στα πλαίσια των ανωτέρω προγραμμάτων: «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» που εκπονήθηκε από το ΑΠΘ και στο πρόγραμμα «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», που εκπονήθηκε από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ, οι διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.
Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε οι διδακτικές ώρες που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών να αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη