Thumbnail
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: «Για ποιους λόγους επελέγησαν ελάχιστα σχολεία και νηπιαγωγεία στο Ανατολικό Μαρούσι σε σχέση με το Δυτικό Μαρούσι; Μήπως για να ευνοηθεί η λειτουργία των μεγάλων Ιδιωτικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων που εδρεύουν και λειτουργούν στην περιοχή του Ανατολικού Αμαρουσίου;»

«Μπάχαλο» και πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει στο Μαρούσι και τις γύρω περιοχές η απόφαση ορισμού των Ολοήμερων διευρυμένου ωραρίου, καθώς οι εκπαιδευτικοί διαπιστώνουν αντιφάσεις, «εξαιτίας της πλήρους ανικανότητας, της έλλειψης σχεδιασμού και της απόλυτης αδυναμίας συνεννόησης από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ και της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας»

Μάλιστα, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου διερωτάται αν υπάρχουν και άλλοι λόγοι: «Για ποιους λόγους επελέγησαν ελάχιστα σχολεία και νηπιαγωγεία στο Ανατολικό Μαρούσι σε σχέση με το Δυτικό Μαρούσι; Μήπως για να ευνοηθεί η λειτουργία των μεγάλων Ιδιωτικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων που εδρεύουν και λειτουργούν στην περιοχή του Ανατολικού Αμαρουσίου; »

«Καλούμε το γονεϊκό κίνημα και τους συλλογικούς του φορείς από κοινού με τους εκπαιδευτικούς να αντιδράσουν στην εφαρμογή των εξαγγελιών αυτών της κυβέρνησης. Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να αντιδράσει και να επιληφθεί άμεσα του θέματος αυτού στη βάση των αποφάσεων και των διεκδικήσεων του κλάδου για το σχολείο και το νηπιαγωγείο που οραματιζόμαστε και διεκδικούμε στον αντίποδα των απαράδεκτων κυβερνητικών εξαγγελιών», τονίζει ο Σύλλλογος

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ στις 4 – 8 – 2022, με τα σχολεία κλειστά και χωρίς να έχει προηγηθεί κανενός είδους διάλογος με τους εκπαιδευτικούς φορείς και τις Ενώσεις Γονέων η μετατροπή χιλιάδων σχολείων και νηπιαγωγείων της χώρας σε διευρυμένου ωραρίου ολοήμερα. Τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας που μετατρέπονται σε ολοήμερα διευρυμένου ωραρίου είναι τα ακόλουθα: 5ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς, 4ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς, 8ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς, 1ο Δημ. Σχ. Πεύκης, 2ο Δημ. Σχ. Πεύκης, 3ο Δημ. Σχ. Πεύκης, 8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 9ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 7ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 16ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 1ο Δημ. Σχ. Μελισσίων, 3ο Δημ. Σχ. Μελισσίων, 4ο Δημ. Σχ. Μελισσίων, 2ο Δημ. Σχ. Νέας Ερυθραίας, 3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 11ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 15ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου, 2ο Δημ. Σχ. Μελισσίων & 3ο Νηπ. Αμαρουσίου, 12ο Νηπ. Αμαρουσίου, 16ο Νηπ. Αμαρουσίου, 1ο Νηπ. Νέας Ερυθραίας, 2ο Νηπ. Μελισσίων, 1ο Νηπ. Πεύκης, 3ο Νηπ. Κηφισιάς, 3ο Νηπ. Μελισσίων, 4ο Νηπ. Μελισσίων.

Εγείρονται δεκάδες ερωτήματα αναφορικά με τον τρόπο επιλογής των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας ώστε να λειτουργήσουν ως διευρυμένου ωραρίου από το ΥΠΑΙΘ και τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας.

Συγκεκριμένα: α) Για ποιους λόγους επελέγησαν ελάχιστα σχολεία και νηπιαγωγεία στο Ανατολικό Μαρούσι σε σχέση με το Δυτικό Μαρούσι; Μήπως για να ευνοηθεί η λειτουργία των μεγάλων Ιδιωτικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων που εδρεύουν και λειτουργούν στην περιοχή του Ανατολικού Αμαρουσίου; β) Για ποιους λόγους μετατράπηκαν σε ολοήμερα Διευρυμένου ωραρίου όλα τα Δημοτικά Σχολεία των Μελισσίων; Μήπως οι κάτοικοι των Μελισσίων έχουν περισσότερη ανάγκη από τους κατοίκους των όμορων περιοχών; γ) Για ποιους λόγους και με ποια κριτήρια μετατράπηκαν τα 3 από τα 4 Δημοτικά Σχολεία της Πεύκης σε διευρυμένου ωραρίου ολοήμερα; δ) Θα επιτραπούν μεταγραφές μαθητών/μαθητριών από τα σχολεία και νηπιαγωγεία που δεν είναι διευρυμένου ωραρίου σε όμορα που μετατρέπονται σε διευρυμένου ωραρίου εφόσον το επιθυμούν και ποιες συνέπειες θα έχει αυτό για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων μας; ε) Γνωρίζει ο κος Διευθυντής Π. Ε. Β΄ Αθήνας με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας τον προσεχή Σεπτέμβριο ή μήπως δεν έχει ιδέα για άλλη μια φορά, όπως μας δήλωσε στις 15 – 6 – 2022 σε ερώτημα που του απευθύναμε στην δια ζώσης συνάντηση που είχαμε μαζί του ως Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου;

Πολύ φοβούμαστε ότι οδηγούμαστε στο απόλυτο φιάσκο και το απόλυτο μπάχαλο σε σχέση με τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων μας τον προσεχή Σεπτέμβρη εξαιτίας της πλήρους ανικανότητας, της έλλειψης σχεδιασμού και της απόλυτης αδυναμίας συνεννόησης από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ και της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας. Ας ελπίσουμε να διαψευστούμε για το καλό των μαθητών μας και της Δημόσιας Εκπ/σης την οποία υπηρετούμε και για την οποία αγωνιζόμαστε.

Παραθέτουμε την πρόσφατη ανακοίνωση – απόφαση του σωματείου μας (10 – 6 – 2022) αναφορικά με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ για την μετατροπή των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων σε Διευρυμένου ωραρίου Ολοήμερα, καθώς και τη σχετική ανακοίνωση – απόφαση του Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε.

…………………………………………………………………………………………..

Με πρόσφατες εξαγγελίες τους τόσο ο πρωθυπουργός κος Κυρ. Μητσοτάκης όσο και η Υπουργός Παιδείας κα Ν. Κεραμέως ανακοίνωσαν ότι, στο πλαίσιο των «προσπαθειών τους» για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος της χώρας προτίθενται να επεκτείνουν το ωράριο λειτουργίας των παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων ως τις 18:00 (δήλωση Κυρ. Μητσοτάκη), ενώ η κα Υπουργός Παιδείας προχώρησε ένα βήμα παραπάνω εξαγγέλλοντας την παράταση της λειτουργίας των Ολοήμερων τμημάτων του 50% των σχολικών μονάδων της Π. Ε. των μεγάλων αστικών κέντρων της χώρας ως τις 17:30 από το προσεχές σχολικό έτος 2022 – 2023.

Οι εξαγγελίες αυτές μόνο οργή και αγανάκτηση προκάλεσαν στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην ελληνική κοινωνία, διότι δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό στη ελληνική κοινωνία και δεν αντιμετωπίζουν, σε καμία περίπτωση, το έντονο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας.

Αν η κυβέρνηση της Ν. Δ. ήθελε να αντιμετωπίσει ουσιαστικά και ριζικά το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα όφειλε: α) να εξασφαλίσει σταθερή και μόνιμη εργασία με αξιοπρεπείς μισθούς και εργασιακά δικαιώματα για τους νέους ανθρώπους, οι οποίοι πλήττονται από την ανεργία και τους αντεργατικούς νόμους που υιοθετεί και εφαρμόζει η κυβέρνηση και β) να θεσμοθετήσει ένα πλαίσιο αυξημένων δικαιωμάτων προστασίας των νέων εργαζόμενων που αποκτούν παιδιά (προστασία της μητρότητας και πατρότητας από τις απολύσεις, άδειες στις/στους εργαζόμενους επί πληρωμή από την εργασία τους για την ανατροφή των παιδιών τους, επιδόματα ανατροφής για τα παιδιά που γεννιούνται στη χώρα μας κ.λπ.).

Προσπαθώντας όμως, η κυβέρνηση, να κρύψει το βαθιά αντιλαϊκό και αντεργατικό της πρόσωπο και τις καταστροφικές για τους εργαζόμενους πολιτικές που εφαρμόζει, εξαγγέλλει μέτρα που ουσιαστικά μοιάζουν με « καθρεφτάκια και χάντρες» προς τους «ιθαγενείς» κοροϊδεύοντας, μάταια, την ελληνική κοινωνία αναφορικά με την εφαρμογή δήθεν κοινωνικών πολιτικών για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος της χώρας.

Σε επίπεδο παιδαγωγικής και διδακτικής επιστήμης είναι απαράδεκτο και προβληματικό στη βάση του ένα παιδί σχολικής ηλικίας να παραμένει στο σχολείο από τις 07:00 το πρωί (συμμετέχοντας στην πρωινή ζώνη) ως τις 17:30 το απόγευμα (συμμετέχοντας και στο ολοήμερο πρόγραμμα) και μάλιστα σε σχολεία και νηπιαγωγεία που δεν διαθέτουν κανενός είδους υποδομή για να φιλοξενήσουν με κάποιους σχετικούς όρους αξιοπρέπειας παιδιά αυτής της ηλικίας. Ουσιαστικά μια λύση ανάγκης (την παραμονή των παιδιών στο ολοήμερο σχολείο και νηπιαγωγείο, εφόσον δεν έχουν κάποιον/κάποια να τα; κρατήσει και να τα επιβλέψει στο σπίτι τους) την ανάγει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ σε πανάκεια βαφτίζοντάς την «κοινωνικό μέτρο» στήριξης των οικογενειών για την αντιμετώπιση του δημογραφικού, όταν έχουν αφεθεί τα σχολεία και νηπιαγωγεία της χώρας χωρίς υποδομές (κατάλληλα κτήρια, σύγχρονες εγκαταστάσεις, προσωπικό κ.λπ.) και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν αξιοπρεπώς ακόμα και τις/τους μαθήτριες/μαθητές που συμμετέχουν τώρα στα ολοήμερα τμήματα Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων ως τις 16:00.

Οι εικόνες των μαθητών μας που σιτίζονται πάνω στα ίδια θρανία που το πρωί κάνουν μάθημα κουβαλώντας από τα σπίτια τους το κατσαρολάκι (θερμομπώλ) με το φαγητό από το σπίτι τους, χωρίς μόνιμο και επαρκές προσωπικό καθαριότητας, χωρίς ζεστό φαγητό, χωρίς τραπεζοκόμους, σε σχολεία και νηπιαγωγεία χωρίς τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, χωρίς υποστηρικτικό προσωπικό (νοσηλευτές/νοσηλεύτριες, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.λπ.), χωρίς κατάλληλα και σύγχρονα κτήρια και υποδομές φτάνουν για ν’ ανατρέψουν πλήρως την ψευδή και κατασκευασμένη εικόνα που επιχειρούν να δημιουργήσουν στην ελληνική κοινωνία οι εξαγγελίες του κου Πρωθυπουργού και της κας Υπουργού Παιδείας. Το ψεύδος των εξαγγελιών του Πρωθυπουργού και της κας Υπουργού Παιδείας συμπληρώνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι το νομοθετικό πλαίσιο των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 υπάρχει και προβλέπει την εμπλοκή των Δήμων και των γονέων στη δημιουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης (Κ. Δ. ΑΠ.) εντός των Δημοσίων Σχολείων και ως επέκταση της λειτουργίας τους με ανταποδοτικά τέλη για τους γονείς που θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν τα παιδιά τους οδηγώντας έτσι στην ιδιωτικοποίηση – εμπορευματοποίηση ενός κομματιού του Δημόσιου Σχολείου.

Επιπρόσθετα, θέλουμε να τονίσουμε στους γονείς ότι η επαφή των παιδιών τους με τους γονείς και την οικογένεια αποτελεί απαραίτητη και επιβεβλημένη προϋπόθεση για την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών τους και δεν μπορεί να υποκαθίσταται σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο από το σχολείο. Φαίνεται όμως ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προκειμένου να εξασφαλίσουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων και του κεφαλαίου στη χώρα μας παραγράφου κάθε είδους εργασιακό και μορφωτικό δικαίωμα των εργαζόμενων και των παιδιών τους διαστρέφουν ακόμα και το περιεχόμενο και τις βασικές αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης μετατρέποντας τους μαθητές μας σε βαριά εργαζόμενους πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης που θα δουλεύουν και θα παραμένουν στο χώρο εργασίας τους από τα έξι τους χρόνια ως τις 18:00 το απόγευμα, προετοιμάζοντας τους για τα σκληρά 12ωρα εργασιακά ωράρια που θα κληθούν να εργαστούν ως αυριανοί εργαζόμενοι και ισοπεδώνοντας απόλυτα την παιδική τους ηλικία και την οικογενειακή τους ζωή.

Το σχολείο που εξαγγέλλουν και οραματίζονται ο κος Πρωθυπουργός και η κα Υπουργός Παιδείας είναι ένα σχολείο παιδοφυλακτήριο, ένα σχολείο κάτεργο, ένα σχολείο που δεν εξασφαλίζει την ολόπλευρη ψυχοκοινωνική και μαθησιακή ανάπτυξη των μαθητών του.

Καλούμε το γονεϊκό κίνημα και τους συλλογικούς του φορείς από κοινού με τους εκπαιδευτικούς να αντιδράσουν στην εφαρμογή των εξαγγελιών αυτών της κυβέρνησης.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να αντιδράσει και να επιληφθεί άμεσα του θέματος αυτού στη βάση των αποφάσεων και των διεκδικήσεων του κλάδου για το σχολείο και το νηπιαγωγείο που οραματιζόμαστε και διεκδικούμε στον αντίποδα των απαράδεκτων κυβερνητικών εξαγγελιών.

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ – ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες