Για «υπονόμευση των μαζικών προσλήψεων αναπληρωτών» κάνει λόγο ο ΣΕΠΕ Αριστοτέλης, σχετικά με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ που ζητά να καταγράψουν οι Δ/νσεις μεταξύ 5-12 Αυγούστου λειτουργικά κενά!
Οπως τονίζει ο σύλλογος, αυτό αποτελεί επικίνδυνη εξέλιξη και για τις τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αποσπασμένων, καθώς είναι αδύνατον να δοθούν το σύνολο των λειτουργικών κενών με κλειστά σχολεία κι ενώ δεν έχουν ( καλώς! ) γίνει όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές-τοποθετήσεις ενώ δεν έχουν κατατεθεί καν οι άδειες που δικαιούνται οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι (λοχείας, ανατροφής, κύησης, άνευ αποδοχών κλπ), δεν έχουν δηλωθεί από γονείς συμμετοχή στο διευρυμένο ολοήμερο και δεν έχουν εξεταστεί αιτήματα σχολείων για κατατμήσεις τμημάτων
«Θεωρούμε εντελώς επικίνδυνη μια τέτοια διαδικασία που στην πραγματικότητα υπονομεύει προσλήψεις αναπληρωτών άσχετα αν το ΥΠΑΙΘ ευαγγελίζεται την έγκαιρη πρόσληψή τους. Μοναδικός στόχος είναι οι ελάχιστες προσλήψεις και η κάλυψη μιας υποτυπώδους λειτουργίας των σχολείων με το υπάρχον προσωπικό!», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί.
Όλη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αριστοτέλης
Με επείγουσα εγκύκλιο προς τις Δ/νσεις ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ ζητά από τις 5/8 έως τις 12/8 και έπειτα οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέχρι τις 19/8 να καταχωρίσουν τα λειτουργικά κενά των Σχολικών Μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης, των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των ΚΕΔΑΣΥ, ώστε να καταγραφούν οι ανάγκες πρόσληψης αναπληρωτών. Θεωρούμε αδύνατον να δοθούν το σύνολο των λειτουργικών κενών με κλειστά σχολεία κι ενώ δεν έχουν ( καλώς! ) γίνει όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές-τοποθετήσεις ενώ
δεν έχουν κατατεθεί καν οι άδειες που δικαιούνται οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι (λοχείας, ανατροφής, κύησης, άνευ αποδοχών κλπ)
δεν έχουν δηλωθεί από γονείς συμμετοχή στο διευρυμένο ολοήμερο! Διαβάστε ανακοίνωση του συλλόγου μας ΕΔΩ)
δεν έχουν εξεταστεί αιτήματα σχολείων για κατατμήσεις τμημάτων
Θεωρούμε εντελώς επικίνδυνη μια τέτοια διαδικασία που στην πραγματικότητα υπονομεύει προσλήψεις αναπληρωτών άσχετα αν το ΥΠΑΙΘ ευαγγελίζεται την έγκαιρη πρόσληψή τους. Μοναδικός στόχος είναι οι ελάχιστες προσλήψεις και η κάλυψη μιας υποτυπώδους λειτουργίας των σχολείων με το υπάρχον προσωπικό!
Απαιτούμε από τη Δ/νση Π.Ε. Α’ Αθήνας:
Για τον προσδιορισμό των λειτουργικων κενών
Να υπολογίσει όλα τα κενά ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ με βάση όλες τις ανάγκες των σχολικών μονάδων για να μη ζήσουμε τις παλινωδίες προηγούμενων χρόνων που μετά το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη τα κενά πολλαπλασιάζονταν και τα σχολεία μας αδυνατούσαν να αναπτύξουν πλήρως το πρόγραμμά τους, η επόμενη πρόσληψη αναπληρωτών καθυστερούσε, οι γονείς απελπίζονταν και τα ολοήμερά μας φυλλορροούσαν με τραγικές συνέπειες τόσο για την τσέπη των γονιών όσο και για το εργασιακό μέλλον των εκπαιδευτικών!
Συγκεκριμένα απαιτούμε έχοντας εμπειρία και πλήρη γνώση των σχολείων και των αναγκών τους:
Να υπολογιστούν οι ώρες με κάλυψη όλων των γνωστικών αντικειμένων από τις αντίστοιχες ειδικότητες εκπαιδευτικών συνυπολογίζοντας όλες τις παρακάτω παραμέτρους ώστε όλα τα σχολεία μας να αναπτύξουν από την πρώτη μέρα όλο το πρόγραμμα (χωρίς ούτε μια ώρα χαμένης διδασκαλίας), ώστε έχουν μια ανάσα ωρών για να καλύψουν ανά πάσα ώρα τις ανάγκες τους όπως αυτές προσδιορίζονται από τις πάγιες αλλά και τις έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν και όχι με αυστηρή λογιστική και στράγγισμα ωρών. Τάξεις, ολοήμερα δάσκαλο κάθε δύο τμήματα – υπεύθυνο ολοήμερου και διευρυμένου) ΤΕ, (ΤΥ, ΖΕΠ. Παράλληλες στηρίξεις που θα ζητηθούν στην επόμενη φάση)
Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα σχολείων για κατατμήσεις τμημάτων ( διχοτομήσεις, τριχοτομήσεις τμημάτων ) και να προγραμματίσει την έγκαιρη στελέχωσή τους
Να δοθούν ως λειτουργικά κενά Τ.Ε. στα σχολεία (νηπιαγωγεία και δημοτικά) τα οποία επανειλημμένα έχουν αιτηθεί, έχοντας όλες τις προϋποθέσεις, ίδρυσης οργανικού τμήματος ένταξης και από ολιγωρία και πολιτική ανευθυνότητα των Υπουργείων τα αιτήματα έχουν μείνει στα συρτάρια
Να υπολογιστεί επιπλέον εκπαιδευτικός ΠΕ 70 για κάθε 2 τμήματα ολοημέρου στα δημοτικά σχολεία
Να υπολογιστεί επιπλέον θέση ΠΕ70 και ώρες ειδικοτήτων στα σχολεία που θα λειτουργήσουν με το νέο διευρυμένο πρόγραμμα ολοήμερου σχολείου έως τις 17.30.
Να συμπεριληφθεί στην εκτίμηση των αναγκών των σχολείων μας εκτός του ολοήμερου σχολείου, επιπλέον ώρες ανά σχολείο για έργα όπως η ενισχυτική διδασκαλία, ειδικά για τις σχολικές μονάδες που υπάρχουν αυξημένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (μαθητές που δεν καλύπτονται από τμήματα ένταξης, αλλοδαποί μαθητές κλπ) υπολογισμός επιπλέον των 24 διαθέσιμων ωρών των παράλληλων στηρίξεων και ώρες για το αυξημένο διοικητικό έργο των σχ. μονάδων
Για τις υπηρεσιακές μεταβολές!
Ο αιφνιδιαστικός υπολογισμός των λειτουργικών υπεραριθμιών με κλειστά σχολεία, όπως έγινε πέρσι, αντιβαίνει εξόφθαλμα την ισχύουσα νομοθεσία (ΠΔ50 και100). Οι διαδικασίες αυτές εκκινούν αυστηρά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ώστε να δηλωθούν οι μακροχρόνιες άδειες και να διαμορφωθούν όλες οι ανάγκες των σχολικών μονάδων. Κάθε άλλη διαδικασία είναι προδήλως παράνομη και θα οδηγήσει σε αλλεπάλληλες αναστατώσεις στις σχ. μονάδες και τις ζωές των συναδέλφων. Επισημαίνουμε ιδιαίτερα ότι η φετινή διαδικασία προσδιορισμού των λειτουργικά υπεράριθμων δε θα είναι ίδια με καμία προηγούμενη των τελευταίων ετών καθώς έχει προηγηθεί η κάλυψη όλων των οργανικών κενών σε πολλά σχολεία με τις τοποθετήσεις των νεοδιόριστων 2020 και 2021 που είχαν διαμορφωθεί με βάση τις αυξημένες ανάγκες λειτουργίας τους (ολοήμερα, τάξεις υποδοχής κλπ) πριν από τις περικοπές των μνημονιακών χρόνων και σε καμιά περίπτωση δε θα επιτρέψουμε να θεωρηθούν αυτές οι περικοπές ως δεδομένες. π.χ. δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί υπεράριθμος συνάδελφος χωρίς να υπολογιστεί θέση για το ολοήμερο και να μετακινηθεί και στη συνέχεια να καλυφθεί το κενό αυτό με μπαλώματα ωρών κάνοντας λάστιχο τους συναδέλφους με μετακινήσεις και στραγγίζοντας τα σχολεία από αναγκαίες ώρες για την κάλυψη της λειτουργίας τους.
Κατά συνέπεια δε θα γίνει αποδεκτή καμία λειτουργική υπεραριθμία στη λογική των περικοπών! Κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει!
Ακόμα
Απαιτούμε από τη Δ/νση ΠΕ. Α΄Αθήνας
να δοθεί και στους νεοδιόριστους συναδέλφους η δυνατότητα να αιτηθούν απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ-τροποποίηση προσωρινής τοποθέτησης σε άλλα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν (Θυμίζουμε ότι μπορούν να αποσπαστούν εντός και οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι με το χρόνο αυτό κατά τον οποίο θα είναι αποσπασμένοι να υπολογίζεται κανονικά για τη συμπλήρωση της διετίας υποχρεωτικής παραμονής στο ΠΥΣΠΕ διορισμού).
να καλέσει Β΄ φάση αιτήσεων απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ για όλους τους εκπαιδευτικούς ( για λόγους που προέκυψαν εντός των θερινών μηνών)
να μην αποδεχτεί καμία προτεραιοποίηση κενών όπως ζήσαμε σε προηγούμενα χρόνια! Κάθε εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη να δοθεί αποκλειστικά και να μη γίνουμε κοινωνοί απαράδεκτων μοιρασμάτων ωρών!
Απαιτούμε από το ΥΠΑΙΘ
Να προχωρήσει σε προσλήψεις αναπληρωτών σε μία φάση με κάλυψη όλων των αναγκών μαθητών και σχολείων. Καμία περικοπή σε γενική και ειδική εκπαίδευση.
Να κάνει όλες και εγκαίρως τις προσλήψεις όλων των ειδικοτήτων εκπαιδευτικών (και ιδιαίτερα των θεατρολόγων στους οποίους δεν πραγματοποιήθηκε κανένας διορισμός, ΕΕΠ και ΕΒΠ που χρειάζονται τα σχολεία μας και οι μαθητές μας)
Να αποκαταστήσει την αδικία στις/ους συναδέλφισσες/ους μας που εργάζονται πολλά χρόνια σε όλα τα μέρη της χώρας μειώνοντας σε ένα έτος την υπηρέτηση της οργανικής τους.
Καμία πρόσληψη αναπλρηρωτή/τριας με 3μηνη σύμβαση
Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Όχι στην ελαστική εργασία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη