Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας αδυνατεί να παρέχει αξιοπρεπή φοίτηση σε ΑΜΕΑ μαθητή από την πρώτη ημέρα φοίτησης, λόγω ελλιπούς συντήρησης του ανελκυστήρα που έχει τεθεί εκτός λειτουργίας, καταγγέλλει η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αγίας Βαρβάρας.
«Ο μαθητής, τον οποίο γνωρίζετε πολύ καλά, μιας και το θέμα σας έχει κοινοποιηθεί εδώ και καιρό, υποχρεώνεται να "μεταφέρεται σηκωτός" καθημερινά, με κίνδυνο της ζωής του, στην τάξη του, που βρίσκεται σε όροφο του σχολείου του. Και παραμένει εκεί μέχρι το σχόλασμα», σημειώνεται σε ανοιχτή επιστολή της Ένωσης στον τον δήμαρχο της περιοχής.
Παράλληλα, τονίζεται: «Ένα παιδί που μπορεί να εξυπηρετεί αυτόνομα τις ανάγκες του, παραμένει αποκλεισμένο (ακόμα και από βασικές ανθρώπινες ανάγκες) στον όροφο και χωρίς να μπορεί να ακολουθήσει τους συμμαθητές του στο προαύλιο».
Μάλιστα, η Ένωση υπογραμμίζει πως απορρίπτει την πρόταση του δημάρχου «να αναζητήσει η οικογένεια σχολείο σε άλλο Δήμο(!) που να διαθέτει σχολείο προσβάσιμο για όλα τα παιδιά και τα ΑΜΕΑ!»
«Δώσατε αυτή την απάντηση – οδηγία διότι ο Δήμος δεν έχει χρήματα για τις απαραίτητες εργασίες! Όχι μόνο για το 2ο Δημοτικό αλλά και για τα υπόλοιπα σχολεία. Καθώς κανένα από τα σχολεία του Δήμου δεν είναι πλήρως πιστοποιημένο για ΑΜΕΑ», σημειώνεται ακόμα.
Αναλυτικά η επιστολή - καταγγελία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αγίας Βαρβάρας:
Θέμα: Επιστολή Διαμαρτυρίας. Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας αδυνατεί να παρέχει αξιοπρεπή φοίτηση σε ΑΜΕΑ μαθητή από την πρώτη ημέρα φοίτησης, λόγω ελλιπούς συντήρησης.
Κύριε Δήμαρχε,
Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να εκκινήσουμε την αλληλογραφία για τη νέα σχολική χρονιά με μία επιστολή διαμαρτυρίας.
Η Ένωσή μας γνωρίζει, ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα μέσω της σχολικής κοινότητας, όπως και εσείς, ότι μαθητής ΑΜΕΑ της πρώτης (Α’) τάξης του Δεύτερου 2ου Δημοτικού Σχολείου της πόλης μας υπόκειται σε καθημερινό βάσανο, προκειμένου να φοιτήσει στο σχολείο του.
Στα ΑΜΕΑ διεθνώς, κυρίως στον Δυτικό πολιτισμό, παρέχεται υποστήριξη με κρατική μέριμνα, ώστε τα άτομα αυτά να εκπαιδεύονται και να φτάνουν στο σημείο να αυτονομούνται και να εντάσσονται στο κοινωνικό σύνολο ομαλά. Στην περίπτωση του μαθητή μας, το σχολικό κτήριο ευθύνης σας δεν του παρέχει καμία απολύτως υποστήριξη, ούτε για τα βασικά.
Ο μαθητής, τον οποίο γνωρίζετε πολύ καλά, μιας και το θέμα σας έχει κοινοποιηθεί εδώ και καιρό, υποχρεώνεται να «μεταφέρεται σηκωτός» καθημερινά, με κίνδυνο της ζωής του, στην τάξη του, που βρίσκεται σε όροφο του σχολείου του. Και παραμένει εκεί μέχρι το σχόλασμα.
➢ Στον όροφο που δεν υπάρχει τουαλέτα ΑΜΕΑ!
➢ Στον όροφο που δεν υπάρχει προαύλιο!
➢ Στον όροφο που δεν βρίσκονται όλες οι απαραίτητες εγκαταστάσεις για τη σωστή φοίτηση σε ένα σχολείο, ώστε να μην παραμένει αποκλεισμένος από μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας!
Και το υπομένει! Γιατί θέλει να φοιτά στο σχολείο του. Και το τίμημα είναι μεγάλο που αγγίζει τα όρια της ταπείνωσης.
Ένα παιδί που μπορεί να εξυπηρετεί αυτόνομα τις ανάγκες του, παραμένει αποκλεισμένο (ακόμα και από βασικές ανθρώπινες ανάγκες) στον όροφο και χωρίς να μπορεί να ακολουθήσει τους συμμαθητές του στο προαύλιο!
Και όλα αυτά σε ένα σχολείο που διαθέτει ανελκυστήρα! Που, όμως, έχει τεθεί εκτός λειτουργίας γιατί ο Δήμος δεν φρόντισε πλαίσιο! Αντ’ αυτού η πρότασή σας ήταν να αναζητήσει η οικογένεια σχολείο σε άλλο Δήμο(!) που να διαθέτει σχολείο προσβάσιμο για όλα τα παιδιά και τα ΑΜΕΑ!
Δώσατε αυτή την απάντηση – οδηγία διότι ο Δήμος δεν έχει χρήματα για τις απαραίτητες εργασίες! Όχι μόνο για το 2ο Δημοτικό αλλά και για τα υπόλοιπα σχολεία. Καθώς κανένα από τα σχολεία του Δήμου δεν είναι πλήρως πιστοποιημένο για ΑΜΕΑ! Έτσι λύθηκε το πρόβλημα κύριε Δήμαρχε;
Ένα παιδί, κύριε Δήμαρχε, διεκδικεί με τη στάση του το αυτονόητο δικαίωμά του να φοιτά στο σχολείο του! Στην πόλη που εσείς διοικείτε!
Ένα παιδί κύριε Δήμαρχε, «Μεταφέρεται στα χέρια» χάρη στην αυταπάρνηση του προσωπικού του σχολείου και χάρη στους συμμαθητές του που στέκονται δίπλα του και το στηρίζουν. Επιπλέον, σύσσωμο το σχολείο (εκπαιδευτικοί, προσωπικό, μαθητές και γονείς) του αναγνωρίζει το αυτονόητο, να φοιτά στο σχολείο της γειτονιάς του.
Ένα παιδί κύριε Δήμαρχε, που όλοι μας του αναγνωρίζουμε το δικαίωμά:
➢ Να ζει στην πόλη του.
➢ Να ζει στη γειτονιά του.
➢ Να πηγαίνει στο σχολείο του. Στο προσβάσιμο για όλους σχολείο του!
➢ Να πηγαίνει στο ίδιο σχολείο που φοιτούν οι φίλοι του και τα γειτονόπουλα του.
➢ Να φοιτά με ασφάλεια!
➢ Να φοιτά με αξιοπρέπεια
➢ Να μεγαλώνει και να γίνεται αυτόνομο .
➢ Να μεγαλώνει και να έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Ζητάμε την άμεση κινητοποίηση του Δήμου, την οποία οφείλατε πριν καν υποδεχθείτε τα παιδιά μας στα σχολειά της πόλης μας, ώστε να ξεπεραστούν άμεσα όλα τα θέματα (που δεν έπρεπε καν να υπάρχουν) και να λειτουργήσουν όλες οι υποδομές του σχολείου για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές.
Ζητάμε να υπάρχει μέριμνα για όλους του μαθητές τη πόλης μας κάθε χρόνο. Χωρίς αποκλεισμούς και χωρίς εκπτώσεις.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει να ενεργήσετε άμεσα, διότι σας ενημερώνουμε ότι η Ένωση Γονέων Αγίας Βαρβάρας καθώς και οι Σύλλογοι Γονέων Αγίας Βαρβάρας, έχουμε ήδη λάβει απόφαση να προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις μαζί με τους Δημότες και κατοίκους αυτού του Δήμου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη