Όπως είναι γνωστό κάθε νέα σχολική χρονιά ξεκινάει με πληθώρα προβλημάτων, ενώ η φετινή δεν αποτελεί εξαίρεση, συσσωρεύοντας παράλληλα και νέα δυσεπίλυτα θέματα.
Βασικότερο πρόβλημα, φυσικά, είναι οι τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά, που χαρακτηρίζονται από σοβαρά κωλύματα, τα οποία και δεν φαίνεται να επιλύονται στο άμεσο διάστημα. Όπως γίνεται ξεκάθαρο μέσα από την ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Λάρισας, δεν υπάρχει μία κοινή πορεία αναφορικά με τις τοποθετήσεις, οι οποίες επιδέχονται συχνές αλλαγές.
Η ανακοίνωση
"Βρισκόμαστε στις αρχές Οκτώβρη τα σχολεία έχουν ανοίξει με νέα προβλήματα που προστέθηκαν σε αυτά που ήδη υπήρχαν και το σωματείο η ΕΛΜΕ αδυνατεί να σχεδιάσει έναν νικηφόρο τρόπο αντίδρασης.
Σαν Αγωνιστική Παρέμβαση από τέλος Αυγούστου θέσαμε την ανάγκη για συνεδρίαση του ΔΣ ώστε να καταγράψει τα προβλήματα και να χαράξει έναν δρόμο αγώνα. Στην πρώτη συνεδρίαση που έγινε τελικά αρχές Σεπτέμβρη, θέσαμε το ζήτημα του αλαλούμ που γίνεται με τις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά (ήδη είχαμε καταγγείλει με ανακοίνωσή μας το υπουργείο και ΔΔΕ για το απαράδεκτο καθεστώς της αδιαφάνειας στις τοποθετήσεις) και ζητήσαμε να γίνει παρέμβαση στην ΔΔΕ. Επίσης θέσαμε το θέμα του 6ΟΥ ΓΕΛ και προτείναμε να βγει ανακοίνωση της ΕΛΜΕ. Για το θέμα της ακρίβειας προτείναμε να γίνει απογευματινό πανθεσσαλικό συλλαλητήριο των ΕΛΜΕ στην Λάρισα.
- Το ΔΣ ψήφισε την παρέμβαση στην ΔΔΕ για την αδιαφάνεια στις τοποθετήσεις και προχώρησε σε παράσταση στην ΔΔΕ όπου επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα. Έκτοτε δεν στάλθηκε καμία οδηγία εκ μέρους της διοίκησης ώστε να ομαλοποιηθούν οι τοποθετήσεις στα σχολεία και ακόμα και σήμερα γίνονται συνεχώς αλλαγές και τοποθετήσεις χωρίς ενιαία διαδικασία! Στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ ενημερώσαμε τα μέλη του ότι συνεχίζεται το πρόβλημα και προχωρήσαμε ως ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ και σε επισκέψεις σε σχολεία.
- Για το θέμα του 6ου ΓΕΛ υπήρξε απροθυμία από πλευράς ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ στο να βγει ανακοίνωση από την ΕΛΜΕ . Εκ των υστέρων είδαμε ανακοίνωση από την ΔΑΚΕ με προφανή στόχο μικροκομματικές αντιπαραθέσεις και σιγή από τα ΣΥΝΕΚ!! Ενημερώνουμε καταρχάς ότι ευθύνες φέρουν όλοι όσοι εμπλέκονται στην σχολική στέγαση ( ΔΗΜΟΣ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ , ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ) και απέκρυψαν το πρόβλημα του σχολείου ένα χρόνο τώρα που λειτουργούσε μετά το σεισμό με τόσο σοβαρά προβλήματα! Επίσης αυτό το αντιπαιδαγωγικό και αντεργατικό χάος που ζούνε οι συνάδελφοι του 6ου ΓΕΛ με τις συνεχείς μετακινήσεις μέσα στην μέρα είναι προφανές πως είναι δημιούργημα των παραπάνω θεσμών και δείχνει την αδιαφορία τους για το δημόσιο σχολείο. Να θυμίσουμε επίσης πως τα ίδια ζούνε δυστυχώς εκατοντάδες συνάδελφοι που μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο και μάλιστα σε διαφορετικές περιοχές του νομού και το οποίο εντάθηκε σε επίπεδο παροξυσμού με το όριο των πέντε σχολείων που ψήφισε η Διαμαντοπούλου και διατήρησαν όλες οι επόμενες κυβερνήσεις! Περιμένουμε λοιπόν εκτός από τα δακρύβρεχτα και υποκριτικά κείμενα της ΔΑΚΕ να ψηφίσουν όλες οι παρατάξεις συγκεκριμένα αγωνιστικά βήματα για την ανατροπή αυτών των συνθηκών, ειδάλλως πρόκειται για κροκοδείλια δάκρυα.
- Για το πανθεσσαλικό συλλαλητήριο συμφώνησαν όλες οι παρατάξεις αλλά δεν υπήρξε προθυμία από τις άλλες ΕΛΜΕ με αποτέλεσμα να μην προχωρά και γι΄ αυτό να προσανατολίζεται το ΔΣ σε άλλη τοπική μορφή μαζί με Δασκάλους , όπως καταλήξαμε στην τελευταία συνεδρίαση .
Και ενώ πολλές ΕΛΜΕ κουβεντιάζουν και αποφασίζουν βήματα δράσης στο επόμενο διάστημα στην δική μας ΕΛΜΕ επικρατεί παραλυσία ελέω κομματικών και προσωπικών αντιπαραθέσεων με τελευταίο την αποχώρηση της ΔΑΚΕ όταν σαν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ καταθέσαμε το παρακάτω κείμενο για την άρση του εμπαιγμού προς τους ανεμβολίαστους συναδέλφους /ισσες και την λήψη ουσιαστικών μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων το οποίο ανέφερε τα εξής:
«Εδώ και ένα χρόνο έχουν επιβληθεί στους χώρους εργασίας νέες μορφές διακρίσεων μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίες βασίζονται στο κυβερνητικό αφήγημα της ατομικής ευθύνης ως προς την διαχείριση της πανδημίας και όχι μόνο. Παράλληλα, η κυβέρνηση συγκαλύπτει τις δικές της ευθύνες με στόχο την περαιτέρω αποδόμηση και ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ.
Ένα χρόνο τώρα, οι στιγματισμένοι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, υπόκεινται σε εβδομαδιαίο υποχρεωτικό έλεγχο και την ίδια ώρα αποκλείονται από τη χρήση δημόσιων δομών υγείας για την διενέργεια των rapidtest. Η τιμωρητική στάση του κράτους καταδικάζει τους εργαζόμενους σε έμμεση αλλά σημαντική μείωση του μισθού τους που τον καταθέτουν «δωράκι» σε ιδιωτικές δομές.
Στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας έχει ήδη εφαρμοστεί στην πράξη μια πρώιμη αξιολόγηση και ιεράρχηση των εκπαιδευτικών μέσα στις σχολικές μονάδες. Οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί δαιμονοποιήθηκαν και καταδικάστηκαν σε οικονομική αιμορραγία για να εμπεδωθεί το δόγμα «όποιος δεν υπακούει τιμωρείται». Οι διακρίσεις σε βάρος τους άνοιξαν τον δρόμο σε επιπρόσθετους διαχωρισμούς και κατηγοριοποιήσεις που η κυβερνητική πολιτική προωθεί μέσα στους Συλλόγους Διδασκόντων.
Σήμερα, που όλοι οι μύθοι περί μετάδοσης της νόσου από τους δήθεν επικίνδυνους ανεμβολίαστους έχουν καταρρεύσει, αφού όλοι τώρα πια γνωρίζουμε ότι και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν, είναι καιρός να λήξει ο εκβιασμός και η οικονομική αφαίμαξη των συναδέλφων. Ειδικά τώρα που ο μισθός μας έχει πληγεί σοβαρά από την έκρηξη της ακρίβειας την οποία η κυβέρνηση υποκρίνεται ότι αντιμετωπίζει με pass και voucher, απαιτούμε να αποκατασταθεί η αδικία σε βάρος τους!
Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση για τη δαιμονοποίηση και τον στιγματισμό των συναδέλφων!
Καταγγέλλουμε την έμμεση περικοπή του μισθού τους εδώ και ένα χρόνο!
Καλούμε το Υπουργείο να πάρει πίσω τώρα την κατάπτυστη απόφαση για τη διενέργεια υποχρεωτικών και επί πληρωμή διαγνωστικών ελέγχων!
Δηλώνουμε την απόλυτη αντίθεσή μας για οποιοδήποτε διαχωρισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών αλλά και ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες σε σχέση με τη διαχείριση του κορωνοιού covid 19 κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς στη συγκεκριμένη συγκυρία και την τρέχουσα υγειονομική κατάσταση. Απαιτούμε:
- Να καταργηθεί η επαίσχυντη διάταξη που επιβάλλει τιμωρητικές διατάξεις με αναστολή εργασίας και μη καταβολή μισθού, που απαγορεύει στους ανεμβολίαστους τη δωρεάν παροχή ράπιντ τεστ σε δημόσιες δομές.
- Δωρεάν τεστ για όλους!
- Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία. Κανένα σχολείο κλειστό, καμία αντικατάσταση της εκπαίδευσης με την τηλεκπαίδευση. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, αντίθετα εντείνει τις ταξικές ανισότητες.
- Μαζικές προσλήψεις/μονιμοποιήσεις προσωπικού καθαριότητας και εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα.
- Ενίσχυση του ΕΣΥ που ασφυκτιά, με όλα τα αιτήματα των μαχόμενων υγειονομικών (γιατρούς, ΜΕΘ, νοσοκομεία, εξοπλισμό). Επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας στη μάχη της πανδημίας. Να επανέλθουν στην εργασία τους οι υγειονομικοί που βρίσκονται σε αναστολή.
- Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
- 15 μαθητές κατ’ ανώτατο σε κάθε τμήμα. Αύξηση της χρηματοδότησης στην εκπαίδευση.
- Αύξηση των δρομολογίων στα ΜΜΜ, των σχολικών μεταφορών και αποφυγή συνωστισμού.»"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη