Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.
Για τις χαμηλές βαθμολογίες που πήραν κάποια σχολεία από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στην αξιολόγηση 2021-2022 ερωτήθηκε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ Αλέξανδρος Κόπτσης, σε διαδικτυακή συνάντηση που είχε πριν λίγες ημέρες με Διευθυντές σχολείων.
Συγκεκριμένα διευθυντές σχολείων ενημέρωσαν τον Γενικό Γραμματέα για τις χαμηλές βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία τους από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου τη στιγμή που άλλα σχολεία στους ίδιους άξονες με τα ίδια περίπου αποτελέσματα πήραν 10αρια.
Στην τοποθέτησή του επί του θέματος, ο κ. Κόπτσης διαφώνησε με τις χαμηλές βαθμολογίες σε μια περίοδο δύσκολη για τα σχολεία λόγω πανδημίας και ανέφερε ότι η χαμηλή βαθμολογία που έβαλε κάποιος Σ.Ε.Ε σε σχολείο αντικατοπτρίζει και τις ευθύνες που έχει ο ίδιος, αν δεν είχε επαφή με αυτό κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και απλά ήρθε μόνο στο τέλος βάζοντας χαμηλή βαθμολογία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση