μακρη
Η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή τοποθετήθηκε για τα θέματα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, των διορισμών και του συστήματος διορισμού, των μεταθέσεων καθώς και της αξιολόγησης στα σχολεία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων ΠΕ και ΔΕ στη συνάντηση των ΔΣ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ με την υφυπουργό παιδείας κ.  Ζ. Μακρή συζητήθηκαν τα θέματα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, των διορισμών και του συστήματος διορισμού, των μεταθέσεων καθώς και της αξιολόγησης στα σχολεία.

Στη συνάντηση, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων, η υφυπουργός Παιδείας:

1. Έκανε σαφές ότι αποτελεί πολιτική απόφαση να μην προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων αν δεν πραγματοποιηθεί η αξιολόγησή τους. Έμμεσα παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ χρησιμοποιεί τους νεοδιόριστους ως όχημα για να περπατήσει συνολικά στον κλάδο η αξιολόγηση.

2. Αναφορικά με την παραμονή των νεοδιόριστων στον τόπο διορισμού επανέλαβε ότι αποτελεί οριζόντια κυβερνητική γραμμή για όλους τους χώρους του δημοσίου η διετή παραμονή και δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να εξαιρεθούν οι εκπαιδευτικοί.

3. Ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κυβερνητική απόφαση ούτε αν θα γίνουν διορισμοί στην εκπαίδευση ούτε πόσοι θα γίνουν Δήλωσε ότι δεν έχει καταγραφεί συγκεκριμένο κονδύλι στον προϋπολογισμό για προσλήψεις εκπαιδευτικών και ξεκαθάρισε ότι είναι ζήτημα ενδοκυβερνητικών διαπραγματεύσεων (ποιο υπουργείο θα εξασφαλίσει διορισμούς και πόσους)

4. Για το νέο σύστημα διορισμών δήλωσε  ότι γίνονται συζητήσεις και ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και όταν ολοκληρωθούν θα ανακοινωθεί το νέο σύστημα

5. Για το σύστημα της αξιολόγησης είπε ότι είναι στην αρχή του και θεωρεί ότι και μόνο η συμμετοχή στην αξιολόγηση με όποιον τρόπο, ευνοεί την κουλτούρα αξιολόγησης που είναι κεντρικός στόχος του υπουργείου.

Αναλυτικά η δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων ΠΕ και ΔΕ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

Δήλωση των εκπροσώπων σε ΔΣ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ

Ασβεστά Ειρήνη

Ρέππα Ντίνα

Σουρτζής Φώτης

Φύτρος Πέτρος

Αιτία πολέμου, οι δηλώσεις της υφυπουργού Ζ. Μακρή στα ΔΣ ΔΟΕ και ΟΛΜΕ

Αναλγησία και Απαξίωση των εκπαιδευτικών η πολιτική γραμμή του ΥΠΑΙΘ και της Ν. Κεραμέως

Μαζικές Κινητοποιήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ, των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και της σύνδεσης της με την αξιολόγηση, πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 13/1 σε όλη τη χώρα.  Στην Αττική η μαζική και μαχητική Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΑΙΘ όπου και έγινε συνάντηση των ΔΣ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ με την υφυπουργό παιδείας Ζ. Μακρή.

Από την πρώτη στιγμή η υφυπουργός έκανε καθαρό ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η υπουργός Ν. Κεραμέως και η κυβέρνηση έχει πάρει τις αποφάσεις της τις οποίες και ανέλαβε να μεταφέρει και δεν είχε να συζητήσει ούτε να διαπραγματευτεί τίποτα.

Σχετικά με:

-τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων

Έκανε σαφές ότι αποτελεί πολιτική απόφαση να μην προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων αν δεν πραγματοποιηθεί η αξιολόγησή τους. Με κυνισμό αποδέχτηκε ότι δεν είναι θέμα τεχνικό και νομικό, αυτά θα αντιμετωπίζονταν με απλές τροπολογίες. Έμμεσα παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ χρησιμοποιεί τους νεοδιόριστους ως όχημα για να περπατήσει συνολικά στον κλάδο η αξιολόγηση, μια και είναι φανερό ότι δεν είναι αποδεκτή από τους εκπαιδευτικούς και μόνο κάτω από καθεστώς εκβιασμών και απειλών ελπίζει η ηγεσία του υπουργείου ότι θα την περάσει.

Στα επανειλημμένα ζητήματα που της τέθηκαν ότι τους κρατά όμηρους, ότι τους χρησιμοποιεί κλπ, επαναλάμβανε κυνικά ότι αποτελεί πολιτική απόφαση. Παραδέχτηκε ότι αυτή η απόφαση έχει εξοργίσει τις/τους νεοδιόριστες/ους και ότι της προκαλεί έκπληξη το κλίμα που αντιμετωπίζει στις περιοδείες της γιατί υπέθετε ότι θα ήταν ευχαριστημένοι με τον διορισμό τους!

Είναι φανερό ότι η πολιτική γεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση χρησιμοποιεί με πρωτοφανή αναλγησία τις/τους νεοδιόριστους. Δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να τους κρατήσει όμηρους για όσο διάστημα εκτιμήσει ότι διευκολύνονται οι πολιτικές επιδιώξεις του υπουργείου, όποιες κι αν είναι αυτές κάθε φορά.

-τη διετή παραμονή στον τόπο διορισμού

Ακριβώς τον ίδιο κυνισμό και αναλγησία επέδειξε η υφυπουργός κατ’ εντολή της Κεραμέως (όπως μονότονα επαναλάμβανε) και για τη διετή παραμονή στον τόπο διορισμού. Απαξίωσε να συζητήσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν και δημιουργούνται. Επανέλαβε ότι αποτελεί οριζόντια κυβερνητική γραμμή για όλους τους χώρους του δημοσίου η διετή παραμονή και δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να εξαιρεθούν οι εκπαιδευτικοί. Ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ας πρόσεχαν…

-τους διορισμούς, το νέο σύστημα πρόσληψης και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

Ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κυβερνητική απόφαση ούτε αν θα γίνουν διορισμοί στην εκπαίδευση ούτε πόσοι θα γίνουν.  Δήλωσε ότι δεν έχει καταγραφεί συγκεκριμένο κονδύλι στον προϋπολογισμό για προσλήψεις εκπαιδευτικών και ξεκαθάρισε ότι είναι ζήτημα ενδοκυβερνητικών διαπραγματεύσεων (ποιο υπουργείο θα εξασφαλίσει διορισμούς και πόσους) πάντα στα πλαίσια της πειθαρχίας στους οικονομικούς περιορισμούς.

Σχετικά με το νέο σύστημα προσλήψεων δήλωσε ανερυθρίαστα ότι γίνονται συζητήσεις (με οποιονδήποτε άλλον εκτός των εκπαιδευτικών συνδικάτων), ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και όταν ολοκληρωθούν θα ανακοινωθεί το νέο σύστημα ενώ δεν αρνήθηκε ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι ανάμεσα στα σχέδια που επεξεργάζεται το ΥΠΑΙΘ. Με τον τρόπο αυτό έκανε φανερό ότι το ΥΠΑΙΘ θα αιφνιδιάσει και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ στο πλευρό του προσοντολόγιου του ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί φανερό πόθο του ΥΠΑΙΘ, της Ν. Κεραμέως και της κυβέρνησης της ΝΔ!

- την αξιολόγηση

Δήλωσε ότι το σύστημα είναι στην αρχή του και θεωρεί ότι και μόνο η συμμετοχή στην αξιολόγηση με όποιον τρόπο, ευνοεί την κουλτούρα αξιολόγησης που είναι κεντρικός στόχος του υπουργείου. Όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν με τον καιρό και αδυναμίες στην εφαρμογή της νομοθεσίας θα διορθωθούν.

Να σηκώσουμε το γάντι της αντιπαράθεσης με το Υπουργείο! Να μην περάσει ο εκβιασμός!

Το Υπουργείο έδειξε τις προθέσεις του και τις επιδιώξεις του. Εγκαθιδρύει, εντείνει, γενικεύει για ολόκληρο τον εργασιακό βίο το καθεστώς της εργασιακής ανασφάλειας κι αστάθειας. Ατελείωτο κυνήγι μορίων, μετρήσιμων προσόντων και διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, αξιολόγηση, επιμορφώσεις, σεμινάρια, αφόρητη υπερεργασία στην αρχή για μια θέση ελαστικά εργαζόμενου αναπληρωτή, για μια θέση δόκιμου διορισμένου, για παραμονή στην εργασία… Η αξιολόγηση και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ βασικές προϋποθέσεις σε αυτό το ατέλειωτο κυνήγι που οδηγεί στην εργασιακή εξουθένωση και που στόχο έχει στην πλήρη υποταγή του εκπαιδευτικού στο σχολείο της αγοράς, του ανταγωνισμού, της κατηγοριοποίησης, της δεξιότητας, της άμεσης και έμμεσης ιδιωτικοποίησης, του αυταρχισμού - διοικητισμού και της αντιδημοκρατικής λειτουργίας, της διάλυσης του όποιου δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα έχει απομείνει.  

Η κυβέρνηση οξύνει την επίθεση προσπαθώντας να εμπεδωθούν όλες οι αναδιαρθρώσεις και να «κλείσουν» όλες οι εκκρεμότητες. Δίνει εγγυήσεις στα μεγάλα αφεντικά της, το κεφάλαιο και τους ολιγάρχες, ότι μπορεί να επιβληθεί η αντιλαϊκή πολιτική της στην εκπαίδευση και την κοινωνία. Και το πραγματοποιεί με τη συναίνεση και τη σύμπραξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, του ΣΥΡΙΖΑ, που στηρίζει τις κεντρικές πολιτικές επιλογές, με κριτική μόνο στα σημεία και στα επιμέρους.

Στην εποχή των τεράτων, μόνη αντιπολίτευση είναι οι αγώνες μας!

Είναι σειρά του εκπαιδευτικού κινήματος, των σωματείων και των συνδικάτων να σηκώσουν το γάντι της αντιπαράθεσης με το υπουργείο και την κυβέρνηση με πανεργατικό και πανεκπαιδευτικό απεργιακό και κινηματικό σχεδιασμό. Χωρίς αναβολή των αγώνων για μετά τις εκλογές, χωρίς αναμονή και χωρίς αυταπάτες. Τώρα χρειάζεται να ξεδιπλωθεί πολύμορφος πανεργατικός και πανεκπαιδευτικός απεργιακός αγώνας για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη ζωή και το μέλλον της εργαζόμενης πλειοψηφίας, των εκπαιδευτικών, της νεολαίας.

Το επόμενο διάστημα προτείνουμε:

Να πραγματοποιηθεί το τελευταίο δεκαήμερο του Ιανουαρίου γύρος Γενικών Συνελεύσεων σε Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση και ολομέλεια προέδρων που θα αποφασίσουν τον αγωνιστικό σχεδιασμό με πρόταση για πανεργατική και πανεκπαιδευτική 24ωρη απεργία 10 Φλεβάρη για αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, μπλόκο στην ακρίβεια και τις αυξήσεις στην ενέργεια, για τα ζητήματα των μονιμοποιήσεων των νεοδιόριστων, της εναντίωσης στην αξιολόγηση, τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και το προσοντολόγιο, για μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για τη μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων, για τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα, με νέο γύρο ΓΣ για κλιμάκωση με νέο απεργιακό βήμα που θα συνοδεύεται με πολύμορφες δράσεις με αποκλεισμούς των διευθύνσεων, κινητοποιήσεις, καταλήψεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες