εκπαιδευτικοσ
Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι δεν είχε προβλεφθεί από το υπουργείο καμία διαδικασία αλλά και κανένα όργανο προκειμένου να κάνουν ενστάσεις για προβλήματα που αντιμετώπισαν για την οριστικοποίηση της αίτησής τους.

Προς προσφυγή σε διαιτητικά δικαστήρια ώστε να σταματήσει προσωρινά  η διαδικασία κρίσεων προσανατολίζονται οι υποψήφιοι διευθυντές που αποκλείστηκαν από την διαδικασία επιλογής στελεχών διότι για λόγους ανωτέρας βίας και τεχνικών προβλημάτων δεν κατάφεραν να οριστικοποιήσουν την αίτησή τους .

Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών που δεν κατάφεραν να οριστικοποιήσουν την αίτησή τους ετοιμάζονται να προσφύγουν στην δικαιοσύνη μιας και  το υπουργείο παρά τις εκκλήσεις των εκπαιδευτικών και συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών (ΔΟΕ)  για να δοθεί η δυνατότητα να οριστικοποιήσουν την αίτησή τους και να κριθούν στην διαδικασία κρίσεων που έχει ξεκινήσει αυτό δεν συναίνεσε ακόμη. Πρόκειται για εκπαιδευτικούς που στην πλειοψηφία τους είναι ήδη διευθυντές και νιώθουν αδικία από τον αποκλεισμό και την μη δυνατότητα να κριθούν για την προηγούμενη θητεία τους.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι δεν είχε προβλεφθεί από το υπουργείο καμία διαδικασία αλλά και κανένα όργανο προκειμένου να κάνουν ενστάσεις για προβλήματα που αντιμετώπισαν για την οριστικοποίηση της αίτησής τους.

Οι εκπαιδευτικοί παρόλο που ζήτησαν η προσωρινά αποθηκευμένη αίτησή τους στο κλειδωμένο σύστημα στην οποία δεν μπορούσαν να κάνουν καμία προσθαφαίρεση ή αλλαγή  μετά την λήξη της προθεσμίας να μεταβιβαστούν στα αρμόδια συμβούλια επιλογής για να αποφασίσουν αν πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στους πίνακες το υπουργείο δεν έκανε δεκτό το αίτημά τους.

Ταυτόχρονα απέμπεψε τις  όποιες ενστάσεις είχαν κάνει στο τμήμα προσωπικού του υπουργείου  στα αρμόδια συμβούλια χωρίς όμως να τους δίνει την δυνατότητα να δουν την αίτηση των ενιστάμενων με αποτέλεσμα τα περισσότερα συμβούλια να δηλώσουν αναρμόδια αφού δεν μπορούσαν να δουν την αίτηση των αιτούντων.

Το ίδιο όμως υπουργείο επέτρεψε και συμφώνησε στην αλλαγή φορέα (κατά παράβαση της νομοθεσίας) σε κάποιες αιτήσεις και σε κάποια συμβούλια χωρίς όμως αυτό να γίνει καθολικά παραβιάζοντας έτσι την αρχή της ισότητας των κρινόμενων αφού σε κάποιους επιτράπηκε οι αιτήσεις τους να αλλάξουν και να προσκομιστούν στα αρμόδια συμβούλια και σε κάποιους άλλους όχι.

Συγκεκριμένα σε πολλά συμβούλια εμφανίστηκαν στις τελικές λίστες αποδεκτών αιτήσεις και ονόματα εκπαιδευτικών  που δεν εμφανίζονταν στον  πίνακα προσωρινών δεκτών και μη δεκτών αιτήσεων του συμβουλίου όπως πχ. στα συμβούλια Αθμιας  Ηρακλείου, Ιωαννίνων, Δωδεκανήσου, Χανίων, Ρεθύμνου ενώ αντίστοιχα  άλλα συμβούλια Λάρισας, Μαγνησίας, Μεσσηνίας, Ξάνθης, Πέλλας, Πρέβεζας, Τρικάλων, Χαλκιδικής εκπαιδευτικοί που είχαν το ίδιο πρόβλημα (είχαν καταχωρήσει την αίτησή τους σε λάθος φορέα Δ/θμια) αυτά δήλωσαν αναρμόδια και οι εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από την συνέχεια.

Επίσης η  διαδικασία των ενστάσεων επέτρεπε στους άλλους υποψηφίους να κάνουν ενστάσεις και κατά άλλων συνυποψήφιών τους όμως ή μη ανακοίνωση των ονομάτων αυτών που δεν συμπεριλαμβάνονταν στους καταλόγους και τελικά ανακοινώθηκαν στους τελικούς πίνακες δεν  έδινε την δυνατότητα στους συνυποψηφίους τους να κάνουν ενστάσεις κατά της υποψηφιότητά τους παραβιάζοντας έτσι την αρχή της ισότητας και της ίδιας αντιμετώπισης στην διαδικασία των κρίσεων.

Το υπουργείο ανέφερε ότι δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η τροποποίηση της αίτησης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και για αυτό δεν επιτρέπει την οριστικοποίηση της αίτησης των υποψήφιων διευθυντών που δεν κατάφεραν για αντικειμενικούς λόγους να το κάνουν παρόλα αυτά επέτρεψε στην  διαδικασία των ενστάσεων για τις οριστικοποιημένες αιτήσεις την ανάρτηση νέων αρχείων συναινώντας με αυτό τον τρόπο στην τροποποίηση της αρχικής αίτησης κατά παράβαση της οδηγίας της εγκυκλίου ότι μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά. (άρθρο 2 της Φ.361.22/6/149788/Ε3/2-12-2022 Υ.Α.).

Έτσι στα συμβούλια Β/θμιας των περιφερειών  Β Αθήνας (5 αιτήσεις), Δυτικής Θεσσαλονίκης (5 αιτήσεις), Δωδεκανήσου(2 αιτήσεις), Ημαθίας(1 αίτηση),Εύβοιας(2 αιτήσεις) Έβρου(2 αιτήσεις), Ζακύνθου(1 αίτηση), Κοζάνης(2 αιτήσεις), Κορίνθου(1 αίτηση), Λάρισας(2 αιτήσεις), Λασιθίου(3 αιτήσεις), Ροδόπης(1 αίτηση), Σερρών(1 αίτηση), Φθιώτιδας(2 αιτήσεις ) οι υποψήφιοι δεν είχαν αναρτημένο πιστοποιητικό ΤΠΕ Α  ή άλλο δικαιολογητικό αλλά τελικά έγιναν δεκτοί  αφού τα συμβούλια δέχτηκαν κατά παράβαση του άρθρου 2 τα εκπρόθεσμα δικαιολογητικά ενώ αντίστοιχα τα συμβούλια Β/θμιας των περιφερειών Αιτωλοακαρνανίας (1 αίτηση), Ανατολικής Θεσσαλονίκης (7), Φλώρινας (2), Χανίων (2), Κέρκυρας (1), Ξάνθης (2), Χαλκιδικής(3)  ακολουθώντας την εγκύκλιο απέρριψαν τα εκπρόθεσμα δικαιολογητικά που κατατέθηκαν στην ένσταση και οι εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από την συνέχεια της διαδικασίας.

Αντίστοιχα το ίδιο συνέβη στα συμβούλια της Α/θμιας έτσι τα συμβούλια Α Αθήνας(7), Ανατολικής Αττικής (7), Ανατολικής Θεσσαλονίκης(6), ΑχαΪας  (8), Γ Αθήνας(1), Δυτικής Θεσσαλονίκης(8), Ημαθίας(4), Ηρακλείου (3), Λάρισας (1), Λέσβου(1), Πειραιά(1), Σερρών(2), Χανίων(1), οι υποψήφιοι δεν είχαν αναρτήσει δικαιολογητικά παρόλα αυτά τα συμβούλια δέχτηκαν παράτυπα την εκπρόθεσμη κατάθεση δικαιολογητικών μεσω των ενστάσεων ενώ αντίθετα τα συμβούλια Β Αθήνας (6), Καστοριάς (1), Ξάνθης (2), Χαλκιδικής(4), Ηλείας(4) ακολουθώντας την εγκύκλιο απέρριψαν τα εκπρόθεσμα δικαιολογητικά που κατατέθηκαν στην ένσταση και οι εκπαιδευτικοί αποκλείστηκαν από την συνέχεια της διαδικασίας. 

Επίσης σε 4 συμβούλια εμφανίστηκαν αιτήσεις που δεν είχαν καταχωρηθεί πουθενά στους προσωρινούς πίνακες ούτε ως δεκτές ούτε ως μη δεκτές- 1 Β/θμια Ανατολικής Αττικής, 1 στην Δ/θμια Ευβοίας 1 Β/θμια Ημαθίας και 1 Αθμια Ρεθύμνου. Τα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πως μερικές αιτήσεις εμφανίστηκαν στις αρχικές λίστες και άλλες όχι αν αυτό δε αποτελεί αστοχία του συστήματος ή όχι είναι κάτι που θα πρέπει να διερευνηθεί και αποτελεί λόγο  ακυρότητας όλης της διαδικασίας.  

Επίσης στο συμβούλιο Λέσβου Δ/θμιας δεν έχουν ανακοινωθεί οριστικοί πίνακες στην ιστοσελίδα και στην Δ Αθηνών Δ/θμιας δεν έχουν αναρτηθεί επίσης στην ιστοσελίδα οι προσωρινοί πίνακες δημιουργώντας επίσης βάσιμη αιτία για ακύρωση της διαδικασίας αφού δεν μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να συγκρίνει τους πίνακες.

Από τα παραπάνω φαίνεται ότι ο οποιοσδήποτε υποψήφιος θα μπορούσε να κάνει προσφυγή και να ακυρώσει τους πίνακες μιας και η διαδικασία που ακολουθήθηκε έχει σοβαρά νομικά κενά και η μοναδική λύση για να ξεπεραστούν οι αδικίες και οι αποκλεισμοί είναι αυτή που πρότεινε η ΔΟΕ να ανοίξει το σύστημα για λίγες ώρες ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους υποψηφίους που δεν κατάφεραν να οριστικοποιήσουν την αίτησή τους ή σε αυτούς  που έχουν αναρτήσει ελλιπή δικαιολογητικά να συμπληρώσουν την αίτησή τους χωρίς έτσι να δίνεται η αίσθηση της επιλεκτικής τακτοποίησης κάποιων και του αναίτιου αποκλεισμού άλλων.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΜΗ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»