ΔΟΕ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα στο ΙΕΠ για την επιμόρφωση εκτός ωραρίου
Και τρίωρη στάση εργασίας

Την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει στη διοργάνωση των, κάθε είδους, επιμορφώσεων περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα ή εντός του εργασιακού ωραρίου (ή στα χρονικά διαστήματα μεταξύ 15-21 Ιουνίου, 1-10 Σεπτεμβρίου) και με την επιστημονική ευθύνη των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων, καλεί η Διδασκαλική Ομοσπονδία (ΔΟΕ)

Στη συγκέντρωση έχει καλέσει και η ΟΛΜΕ διαμαρτυρόμενη για το φιάσκο με το απαράδεκτο υλικό

Η ΔΟΕ, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση των χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που, με απόλυτη περιφρόνηση και καταπάτηση του εργασιακού τους ωραρίου, καλούνται να συμμετέχουν στην εισαγωγική επιμόρφωση διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 στις 14:00 στο Ι.Ε.Π. (Α. Τσόχα 36, Αθήνα).

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30).

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση των χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που, με απόλυτη περιφρόνηση και καταπάτηση του εργασιακού τους ωραρίου, καλούνται να συμμετέχουν στην εισαγωγική επιμόρφωση διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 στις 14:00 στο Ι.Ε.Π. (Α. Τσόχα 36, Αθήνα).

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30).

Οι συνάδελφοι λαμβάνουν μηνύματα από επιμορφωτές για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που διοργανώνει το Ι.Ε.Π. το οποίο, σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό θα πραγματοποιείται εκτός ωραρίου εργασίας ακόμα και σε επίσημες αργίες, όπως η Καθαρά Δευτέρα, οι ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και της Διακαινησίμου Εβδομάδας.

Όλα αυτά προκειμένου να ολοκληρωθεί η «επιμόρφωση» στα χρονικά όρια που θέτει το Ε.Σ.Π.Α. και να θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο της επιχείρησης της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να εδραιωθεί η αντίληψη του ανά πάσα στιγμή διαθέσιμου εκπαιδευτικού για απλήρωτη υπερωριακή απασχόληση καθώς και ότι «ποτέ και τίποτα δε θα είναι αρκετό» αφού πλήθος εκπαιδευτικών με πολύχρονη προϋπηρεσία, πολλοί από τους οποίους έχουν ήδη παρακολουθήσει προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης, καλούνται και πάλι να συμμετέχουν στην «επιμόρφωση».

Η Δ.Ο.Ε. έχει κατ’ επανάληψη καταθέσει προτάσεις αναφορικά με την επιμόρφωση και μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών που είναι αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής διαδρομής τους και η οποία οφείλει να ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες τους και τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Στις αποφάσεις της 87ης Γ.Σ. αναφέρει με σαφήνεια ότι η εισαγωγική επιμόρφωση θα πρέπει να απευθύνεται στις/στους εκπαιδευτικούς που για πρώτη φορά πρόκειται να αναλάβουν τάξη και με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Αυτή είναι η θέση μας.

Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα την παρ. 2 του άρθρου 47 του ν. 3528/2007, «2. Η εισαγωγική εκπαίδευση είναι υποχρεωτική, τόσο για την υπηρεσία όσο και για τον υπάλληλο. Γίνεται κατά την πρώτη διετία από το διορισμό του υπαλλήλου και έχει ως σκοπό την εξοικείωση του υπαλλήλου με τα αντικείμενα της υπηρεσίας του και τα καθήκοντα του ως δημοσίου υπαλλήλου γενικότερα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες υποχρεούνται να φροντίζουν για την πρόβλεψη των αναγκαίων πιστώσεων στον οικείο προϋπολογισμό. Δεν γίνεται προαγωγή υπαλλήλου στον επόμενο του εισαγωγικού βαθμό εάν δεν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εισαγωγική εκπαίδευση. Ευθύς ως ο υπάλληλος ολοκληρώσει την εισαγωγική εκπαίδευση, η προαγωγή διενεργείται αναδρομικώς με όλες τις συνέπειες.».

Με βάση τα παραπάνω, είναι σαφές ότι η διαδικασία αυτή, δεν έχει, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, καμία σχέση με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, ούτε με την «ατομική αξιολόγηση», όπως κάποιοι «καλοθελητές» διαδίδουν. Ούτε βέβαια με την απόδοση Μ.Κ. και τον μισθό. Αφορά την υποχρεωτική παρακολούθηση, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει στον υπηρεσιακό του βίο τη δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης, πέρα από τον εισαγωγικό βαθμό, κάτι το οποίο μετά και την παροχή δυνατότητας διεκδίκησης θέσης στελέχους της εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πέραν αυτών που κατέχουν τον βαθμό «Α» ελάχιστη πρακτική σημασία φαίνεται να έχει. Η περίπτωση, επομένως, κάποιος να μην συμμετέχει δεν επιφέρει, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, κάποια ποινή.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε το ζήτημα και στην τελευταία συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας, δίχως να πάρει ουσιαστική απάντηση, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση έχει καταστήσει τους νεοδιόριστους «ομήρους», αρνούμενη να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους και εκβιάζοντάς τους για να υλοποιήσει την αντιπαιδαγωγική-αντιεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση». Τώρα αποφασίζει να τους στερήσει και βασικά εργασιακά δικαιώματα.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει στη διοργάνωση των, κάθε είδους, επιμορφώσεων περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα ή εντός του εργασιακού ωραρίου (ή στα χρονικά διαστήματα μεταξύ 15-21 Ιουνίου, 1-10 Σεπτεμβρίου) και με την επιστημονική ευθύνη των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Ειδικά η εισαγωγική επιμόρφωση να αφορά αποκλειστικά εκπαιδευτικούς που για πρώτη φορά πρόκειται να αναλάβουν τάξη. Από τη συγκεκριμένη επιμόρφωση, να εξαιρεθούν όσοι έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια θεματική. Θα πρέπει, επίσης, η ενημέρωση των εκπαιδευτικών να γίνεται έγκαιρα, σε εργάσιμες ημέρες, μέσω της υπηρεσιακής οδού. Επιβάλλεται να σταματήσει άμεσα η βάναυση παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τις/τους συναδέλφους.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν δυναμικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»