Μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών στο ΙΕΠ, σήμερα Δευτέρα στις 2μμ
Δ.Ο.Ε. και ΟΛΜΕ καλούν τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΙΕΠ (Α. Τσόχα 36, Αθήνα)

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα στις 2 μμ στο ΙΕΠ (Α. Τσόχα 36, Αθήνα) από νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές μετά από κάλεσμα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.

Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας σχετίζεται με το ζήτημα της εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιόριστων, κοντολογίς για τον τον τραγέλαφο που ΙΕΠ και υπουργείο Παιδείας ονομάζουν «επιμόρφωση».

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς η ηγεσία του ΙΕΠ συνεχίζει να καταπατά το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, συνεχίζει να χρησιμοποιεί το παρωχημένο και επικίνδυνο «επιμορφωτικό» υλικό, μιλώντας για «κάποιες μικρές αστοχίες».

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των δασκάλων και νηπιαγωγών η ΔΟΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30).

ΟΛΜΕ : Ραντεβού στο ΙΕΠ για το ωράριο και τις “μικρές αστοχίες” στο "επιμορφωτικό" υλικό

«Καμία παραίτηση, ούτε καν μία συγγνώμη», δεν είπε κανείς για το φιάσκο με το απαράδεκτο υλικό στην εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων επισημαίνει η ΟΛΜΕ και, από κοινού με τη ΔΟΕ, καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη «επιμόρφωση» και τους, επίσης απαράδεκτους, όρους με τους οποίους πραγματοποιείται, στο Ι.Ε.Π. τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 και ώρα 2 μ.μ.

«Δεν περιμέναμε τίποτα περισσότερο από την ηγεσία του ΙΕΠ, που είναι η μοναδική στην ιστορία που αρνείται κάθε συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες καθ’όλη τη διάρκεια της θητείας της. Η αντιδημοκρατικότητα και ο αυταρχισμός που δείχνει η μόνιμη άρνηση διαλόγου συνάδει απόλυτα και με την μεσαιωνική και αντεργατική πολιτική του ΙΕΠ, που κανέναν δεν πείθει πια όταν κάνει λόγο για «αστοχίες», επισημαίνει η Ομοσπονδία.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επανέρχεται στο ζήτημα της εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιόριστων, αφού το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής παρά τη σωρεία αντιδράσεων από σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα συνεχίζουν τον τραγέλαφο που ονομάζουν «επιμόρφωση». Συνεχίζουν να καταπατούν το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το παρωχημένο και επικίνδυνο «επιμορφωτικό» υλικό ενώ έχουν και το θράσος να μιλούν για «κάποιες μικρές αστοχίες». Σαν να μην έφταναν όσα ήδη έχουμε καταγγείλει δεκάδες εκπαιδευτικοί μας αναφέρουν τις τελευταίες μέρες ότι «κατεβάζοντας» το υλικό του ΙΕΠ οι υπολογιστές τους υπέστησαν βλάβες αφού το περιβόητο υλικό περιείχε ιό!! Και το φιάσκο δεν έχει τελειωμό…

Δεν είναι η πρώτη φορά που ερχόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιες καταστάσεις την τελευταία τετραετία, ωστόσο για μία ακόμα φορά κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για το φιάσκο, αλλά και για την κατασπατάληση των κονδυλίων που το χρηματοδότησαν. Καμία παραίτηση, ούτε καν μία συγγνώμη…

Δεν περιμέναμε τίποτα περισσότερο από την ηγεσία του ΙΕΠ, που είναι η μοναδική στην ιστορία που αρνείται κάθε συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες καθ’όλη τη διάρκεια της θητείας της. Η αντιδημοκρατικότητα και ο αυταρχισμός που δείχνει η μόνιμη άρνηση διαλόγου συνάδει απόλυτα και με την μεσαιωνική και αντεργατική πολιτική του ΙΕΠ, που κανέναν δεν πείθει πια όταν κάνει λόγο για «αστοχίες»

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, από κοινού με τη ΔΟΕ, καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη «επιμόρφωση» των νεοδιόριστων και τους, επίσης απαράδεκτους, όρους με τους οποίους πραγματοποιείται, στο Ι.Ε.Π. τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 και ώρα 2 μ.μ.

Απαιτούμε:

Οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών να γίνονται εντός ωραρίου, είτε με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα είτε στα χρονικά διαστήματα, που δεν πραγματοποιούνται μαθήματα (αρχές Σεπτεμβρίου ή μεταξύ της λήξης των μαθημάτων και των εξεταστικών περιόδων) .

Η ύλη των επιμορφώσεων πρέπει να στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα της παιδαγωγικής θεωρίας και να λαμβάνει υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης.

Να απαλλαγούν από τη συγκεκριμένη επιμόρφωση όσοι/ες έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια θεματική.

Η ενημέρωση των εκπαιδευτικών να γίνεται έγκαιρα μέσω της υπηρεσιακής οδού. Να σταματήσει η βάναυση παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.

ΔΟΕ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα Δευτέρα στο ΙΕΠ για την επιμόρφωση εκτός ωραρίου

Την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει στη διοργάνωση των, κάθε είδους,  επιμορφώσεων  περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα ή εντός του εργασιακού ωραρίου (ή στα χρονικά διαστήματα μεταξύ 15-21 Ιουνίου, 1-10 Σεπτεμβρίου) και με την επιστημονική ευθύνη των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων, καλεί η Διδασκαλική Ομοσπονδία (ΔΟΕ)

Η ΔΟΕ, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση των χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που, με απόλυτη περιφρόνηση και καταπάτηση του εργασιακού τους ωραρίου, καλούνται να συμμετέχουν στην εισαγωγική επιμόρφωση διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 στις 14:00 στο Ι.Ε.Π. (Α. Τσόχα 36, Αθήνα).

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30).

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση των χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων που, με απόλυτη περιφρόνηση και καταπάτηση του εργασιακού τους ωραρίου, καλούνται να συμμετέχουν στην εισαγωγική επιμόρφωση διοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 στις 14:00 στο Ι.Ε.Π. (Α. Τσόχα 36, Αθήνα).

Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30).

Οι συνάδελφοι λαμβάνουν μηνύματα από επιμορφωτές για τον προγραμματισμό του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που διοργανώνει το Ι.Ε.Π. το οποίο, σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό θα πραγματοποιείται εκτός ωραρίου εργασίας ακόμα και σε επίσημες αργίες, όπως η Καθαρά Δευτέρα, οι ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και της Διακαινησίμου Εβδομάδας.

Όλα αυτά προκειμένου να ολοκληρωθεί η «επιμόρφωση» στα χρονικά όρια που θέτει το Ε.Σ.Π.Α. και να θεωρηθεί ότι πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο της επιχείρησης της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να εδραιωθεί η αντίληψη του ανά πάσα στιγμή διαθέσιμου εκπαιδευτικού για απλήρωτη υπερωριακή απασχόληση καθώς και ότι «ποτέ και τίποτα δε θα είναι αρκετό» αφού πλήθος εκπαιδευτικών με πολύχρονη προϋπηρεσία, πολλοί από τους οποίους έχουν ήδη παρακολουθήσει προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης, καλούνται και πάλι να συμμετέχουν στην «επιμόρφωση».

Η Δ.Ο.Ε. έχει κατ’ επανάληψη καταθέσει προτάσεις αναφορικά με την επιμόρφωση και μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών που είναι αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής διαδρομής τους και η οποία οφείλει να ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες τους και τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Στις αποφάσεις της 87ης Γ.Σ. αναφέρει με σαφήνεια ότι η εισαγωγική επιμόρφωση θα πρέπει να απευθύνεται στις/στους εκπαιδευτικούς που για πρώτη φορά πρόκειται να αναλάβουν τάξη και με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Αυτή είναι η θέση μας.

Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα την παρ. 2 του άρθρου 47 του ν. 3528/2007, «2. Η εισαγωγική εκπαίδευση είναι υποχρεωτική, τόσο για την υπηρεσία όσο και για τον υπάλληλο. Γίνεται κατά την πρώτη διετία από το διορισμό του υπαλλήλου και έχει ως σκοπό την εξοικείωση του υπαλλήλου με τα αντικείμενα της υπηρεσίας του και τα καθήκοντα του ως δημοσίου υπαλλήλου γενικότερα. Οι αρμόδιες υπηρεσίες υποχρεούνται να φροντίζουν για την πρόβλεψη των αναγκαίων πιστώσεων στον οικείο προϋπολογισμό. Δεν γίνεται προαγωγή υπαλλήλου στον επόμενο του εισαγωγικού βαθμό εάν δεν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εισαγωγική εκπαίδευση. Ευθύς ως ο υπάλληλος ολοκληρώσει την εισαγωγική εκπαίδευση, η προαγωγή διενεργείται αναδρομικώς με όλες τις συνέπειες.».

Με βάση τα παραπάνω, είναι σαφές ότι η διαδικασία αυτή, δεν έχει, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, καμία σχέση με τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, ούτε με την «ατομική αξιολόγηση», όπως κάποιοι «καλοθελητές» διαδίδουν. Ούτε βέβαια με την απόδοση Μ.Κ. και τον μισθό. Αφορά την υποχρεωτική παρακολούθηση, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να έχει στον υπηρεσιακό του βίο τη δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης, πέρα από τον εισαγωγικό βαθμό, κάτι το οποίο μετά και την παροχή δυνατότητας διεκδίκησης θέσης στελέχους της εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς πέραν αυτών που κατέχουν τον βαθμό «Α» ελάχιστη πρακτική σημασία φαίνεται να έχει. Η περίπτωση, επομένως, κάποιος να μην συμμετέχει δεν επιφέρει, με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, κάποια ποινή.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε το ζήτημα και στην τελευταία συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας, δίχως να πάρει ουσιαστική απάντηση, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση έχει καταστήσει τους νεοδιόριστους «ομήρους», αρνούμενη να προχωρήσει στη μονιμοποίησή τους και εκβιάζοντάς τους για να υλοποιήσει την αντιπαιδαγωγική-αντιεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση». Τώρα αποφασίζει να τους στερήσει και βασικά εργασιακά δικαιώματα.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να προχωρήσει στη διοργάνωση των, κάθε είδους, επιμορφώσεων περιοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα προβλήματα και τις ανάγκες της εκπαιδευτικής πράξης, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα ή εντός του εργασιακού ωραρίου (ή στα χρονικά διαστήματα μεταξύ 15-21 Ιουνίου, 1-10 Σεπτεμβρίου) και με την επιστημονική ευθύνη των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Ειδικά η εισαγωγική επιμόρφωση να αφορά αποκλειστικά εκπαιδευτικούς που για πρώτη φορά πρόκειται να αναλάβουν τάξη. Από τη συγκεκριμένη επιμόρφωση, να εξαιρεθούν όσοι έχουν παρακολουθήσει παλαιότερα αντίστοιχη με την ίδια θεματική. Θα πρέπει, επίσης, η ενημέρωση των εκπαιδευτικών να γίνεται έγκαιρα, σε εργάσιμες ημέρες, μέσω της υπηρεσιακής οδού. Επιβάλλεται να σταματήσει άμεσα η βάναυση παραβίαση του εργασιακού ωραρίου, οι συνεχείς οχλήσεις και πιέσεις, η παραπληροφόρηση και οι ηθικοί εκβιασμοί προς τις/τους συναδέλφους.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν δυναμικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»