Η φροντιστηριακή διδακτική εμπειρία να μετράει ως προσόν` για τον διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση.
Συνάδελφοι γιατί δεν αναγνωρίζεται η διδακτική εμπειρία ,ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία και δεν αποτελεί και αυτή, προσόν για τον διορισμό στο δημόσιο σχολείο?
Αλήθεια είναι άχρηστη η πείρα που αποκτάνε οι εκπαιδευτικοί διδάσκοντάς σε φροντιστήριο ?
Τα φροντιστήρια λειτουργούν με την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε αυτά είναι πτυχιούχοι ,είναι ασφαλισμένοι στον ΕΦΚΑ η έχουν μπλοκάκι, απ’ όπου μπορεί να καταμετρηθεί η διδακτική τους προϋπηρεσία (μήνες, έτη) και να μοριοδοτηθει , όπως συμβαίνει με την προϋπηρεσία των υπηρετούντων σε ιδιωτικά σχολεία αναπληρωτών και ωρομισθίων, καθώς και εργαζομένων στα ιδιωτικά νοσοκομεία και σε άλλες ιδιωτικές δομές.
Θεωρώ ότι η φροντιστηριακή διδακτική εμπειρία είναι ισότιμη με άλλα ακαδημαϊκά προσόντα (μεταπτυχιακά, σεμινάρια κλπ.) και είναι πολύ χρήσιμή για την διδασκαλία μέσα στην τάξη.
Συνάδελφοι σε όλο τον κόσμο η εμπειρία απ’ όπου κι αν προέρχεται είναι αναγκαία και αξιοποιείται στο έπακρον ,στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα. Ας ανοίξει μια συζήτηση με το θέμα αυτό, τώρα που ανοίγουν οι πίνακες κατάταξης στο Υπουργείο παιδείας και οι οποίοι συμπεριλαμβάνουν όλα τα τυπικά προσόντα και όχι το πλέον ουσιαστικό , την εμπειρία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ