ekpaideusi-dimotiko-sxoleia-vivlia
ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ / INTIME NEWS
Η κ. Κεραμέως μπορεί να έφυγε. Αλλά ποιος και πώς θα «συμμαζέψει τα κομμάτια» που άφησε, πώς θα αιτιολογηθούν οι χαμένοι οικονομικοί πόροι και κυρίως πώς θα αντιμετωπιστεί η στασιμότητα των σχολικών βιβλίων;

Επίθεση στην κ.Νίκη Κεραμέως για τον αποτυχημένο σχεδιασμό του πολλαπλού βιβλίου, το οποίο βρίσκεται τώρα στον «αέρα» μετά από την απόφαση των εκδοτών να προσφύγουν στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση της διαδικασίας, κάνει ο τομέας Παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

«Η κ. Κεραμέως μπορεί να έφυγε. Αλλά ποιος και πώς θα «συμμαζέψει τα κομμάτια» που άφησε, πώς θα αιτιολογηθούν οι χαμένοι οικονομικοί πόροι και κυρίως πώς θα αντιμετωπιστεί η στασιμότητα των σχολικών βιβλίων, που έχουν να ανανεωθούν από το 2000 στις εποχές διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ;», τονίζει το κίνημα σε ανακοίνωσή του.

Η ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ

Είχαμε επισημάνει από τον Ιανουάριο την προχειρότητα και το ατελέσφορο στο σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας για την εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου στην εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα αναφέραμε. «Για πολλοστή φορά – από τις προγραμματικές δηλώσεις της μέχρι σήμερα - η κ. Κεραμέως εξαγγέλλει το πολλαπλό σχολικό βιβλίο. Πρόκειται για επικοινωνιακή και δημαγωγική πολιτική, αφού το θέμα δεν έχει προχωρήσει. Ο όλος σχεδιασμός έχει ουσιαστικά αποτύχει».

Παρεμβαίνουν τώρα οι επαγγελματικοί φορείς των Εκδοτών – «Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων» και «Ένωση Ελληνικού Βιβλίου» –, προσφεύγουν στο ΣτΕ και ουσιαστικά καταδεικνύουν και από τη δική τους πλευρά το αδιέξοδο που έχει δημιουργήσει η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας.

Έτσι πάει χαμένη η πολυδιαφημισμένη υπόθεση του πολλαπλού βιβλίου. Η απουσία διαλόγου με εκπαιδευτικούς φορείς και με τους φορείς των εκδοτών, που εκ των πραγμάτων θα αναλάμβαναν και την υλοποίηση, και κυρίως η γνωστή αλαζονεία της Υπουργού Παιδείας είχαν ως νομοτελειακό αποτέλεσμα το σημερινό αδιέξοδο.

Η κ. Κεραμέως μπορεί να έφυγε. Αλλά ποιος και πώς θα «συμμαζέψει τα κομμάτια» που άφησε, πώς θα αιτιολογηθούν οι χαμένοι οικονομικοί πόροι και κυρίως πώς θα αντιμετωπιστεί η στασιμότητα των σχολικών βιβλίων, που έχουν να ανανεωθούν από το 2000 στις εποχές διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ;

Όταν μια κυβέρνηση δεν μπορεί να εκσυγχρονίσει και να ανανεώσει τα βασικά εργαλεία της θεσμικής γνώσης είναι βέβαιο ότι αδυνατεί να προχωρήσει σε μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα στην εκπαίδευση και στον εκδημοκρατισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Είναι μια πολιτική που, αντί να βλέπει στο μέλλον, έχει αγκιστρωθεί στο χθες με βαθιά συντηρητική λογική.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

autism-1280
Παγκόσμια ημέρα αυτισμού: Ενσωμάτωση και εργασιακή συμπερίληψη
Αν και οι προκλήσεις παραμένουν, μια φωτεινή «διαδρομή» έχει ήδη χαραχτεί για την εργασιακή συμπερίληψη των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού
Παγκόσμια ημέρα αυτισμού: Ενσωμάτωση και εργασιακή συμπερίληψη
dimosioi-ypalliloi
Δημόσιοι Υπάλληλοι: Υποχρεωτικά τα Σχέδια Ανάπτυξης και παράταση προθεσμίας αξιολόγησης
Υπ. Εσωτερικών: Η προθεσμία διενέργειας της αξιολόγησης του προσωπικού του δημοσίου τομέα για την αξιολογική περίοδο του έτους 2024 παρατείνεται έως...
Δημόσιοι Υπάλληλοι: Υποχρεωτικά τα Σχέδια Ανάπτυξης και παράταση προθεσμίας αξιολόγησης
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οικονομικο Πανεπιστήμιο Αθήνας: Υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Netcompany
Περιλαμβάνει δυνατότητα πρακτικής άσκησης των φοιτητών στη Netcompany, ανοίγοντάς τους τον δρόμο για την αγορά εργασίας, φυσικές και διαδικτυακές...
Οικονομικο Πανεπιστήμιο Αθήνας: Υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την Netcompany