ΣΧΟΛΕΙΟ
Τι ζητά ο ΠΑΣΑΔ από τον υπουργό Παιδείας

Επιστολή έστειλε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) προς τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ζητώντας την εφαρμογή ηλεκτρονικής ανάληψης υπηρεσίας, Υπεύθυνης Δήλωσης υπογεγραμμένη ψηφιακά και προσκόμιση δικαιολογητικών διά ζώσης τη Δευτέρα.

Στόχος είναι η προστασία των αναπληρωτών από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που πλήττουν τη χώρα.

Όπως τονίζεται, «το Υπουργείο σε ένα ρεσιτάλ κυνισμού και δήθεν ενδιαφέροντος ανακοίνωσε την παράταση της ανάληψης υπηρεσίας έως και τη Δευτέρα. Απέδειξε με τον χειρότερο τρόπο ότι πρωταρχική μέριμνα αποτελεί η εξοικονόμηση πόρων και όχι η αξιοπρέπεια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών».

Παράλληλα υπενθυμίζεται πως «για κάθε ημέρα που αργούμε να αναλάβουμε υπηρεσία δεν λαμβάνουμε και το αντίστοιχο ημερομίσθιο».

Η επιστολή

«Από χθες φωνάζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι το Υπουργείο οφείλει να μεριμνήσει για την ασφάλεια όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που καλούνται να μεταβούν στον τόπο πρόσληψής τους.

Υπάρχουν αρκετές περιοχές στη χώρα, όπου η προσέγγιση έχει καταστεί αδύνατη εξαιτίας των καιρικών φαινομένων. Επιπλέον, πολλοί συνάδελφοι που διαμένουν μόνιμα στις προαναφερθείσες περιοχές αδυνατούν να μετακινηθούν εφόσον υπάρχει ισχυρή σύσταση για απαγόρευση κυκλοφορίας.

Το Υπουργείο σε ένα ρεσιτάλ κυνισμού και δήθεν ενδιαφέροντος ανακοίνωσε την παράταση της ανάληψης υπηρεσίας έως και τη Δευτέρα. Απέδειξε με τον χειρότερο τρόπο ότι πρωταρχική μέριμνα αποτελεί η εξοικονόμηση πόρων και όχι η αξιοπρέπεια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Σε μια συνέχεια της λειψής Α φάσης προσλήψεων που θεωρηθήκαμε ανθρωπομήνες και μετρηθήκαμε ως ευρώ, η κρίση που επέφεραν οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες έγινε ευκαιρία για την περαιτέρω οικονομική μας αφαίμαξη.

Εξηγούμε: για κάθε ημέρα που αργούμε να αναλάβουμε υπηρεσία δεν λαμβάνουμε και το αντίστοιχο ημερομίσθιο. Το παράδοξο, εν προκειμένω, είναι ότι δεν επιλέγουμε να μην παρουσιαστούμε σήμερα, αλλά αναγκαζόμαστε ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ να μείνουμε στο σπίτι μας.

«Θα γίνουμε το πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο Υπουργείο», δήλωσε ο κ. Πιερρακάκης κατά την ανάληψη των καθηκόντων του. Έστω και την ύστατη στιγμή, απαιτούμε ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ανάληψη υπηρεσίας, Υπεύθυνη Δήλωση υπογεγραμμένη ψηφιακά και προσκόμιση δικαιολογητικών διά ζώσης τη Δευτέρα.

Ιδού η Ρόδος κ. Υπουργέ…»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes